Christian astepta cu sufletul la gura raspunsul lui Meg,ea avea ochi mari apoi zise.
-Nu.Chris clipi de cateva ori si zice apoi.
-Cum?Meg ridica din umeri si zice.
-Cum ai auzit,nu,dar daca vrei sa accept peste 2 luni mai intrebi o data.el era complet surprins apoi spuse.
-Deci dupa 2 luni daca te cer din nou accepti?ea dadu negativ din cap raspunde.
-Inca suntem iubiti Christian dar iti zic o singura data,daca vrei sa accept sa nu dea naiba sa faci vreo ceva,la cea mai mica greseala te ia dracu.apoi zambi si zise.
-Acum hai acasa.Meg o lua inapoi pe drum spre masina iar Chris ramase la cascada apoi tipa spre cer.
-Tu iti bati joc de mine sau ce acum pe bune complotezi cu ea sau cum parca trebuia sa ma ajuti nu s-o ajuti pe ea sa ma chinuie,tu imi ramai dator batrane pentru chestia asta.apoi o porni dupa Meg inca enervat.Ajunsi la sediu Megan ii lua fata lui Chris o intoarse spre el si-l saruta scurt apoi zambi si zise.
-Te iubesc,pa ne vedem mai tarziu.si iesi din masina abia abtinandu-se sa nu bufneasca in ras trimise mesaj fetelor si pleca spre camera ei zambind apoi zice zambind.
-Azi a fost o zi al naibi de buna.
Christian statea inca in masina apoi isi lasa capul sa cada cu capul pe volan dar se alese duar cu o durere de cap.
-Tu ce naiba ai ma?Chris se uita la Adam si zice botos.
-Am cerut-o de sotie pe Meg si ea a zis nu.Pe Adam il bufni rasul apoi zise.
-Baiete tu crezi ca daca a zis da la iubit zice da la sot asa repede,prin cate ai trecut sa o ai iubita,abia acum incepe chinul Chris draga,noroc.apoi pleca razand ca nebunu iar Chris zise uitandu-se inainte fara un punct setat.
-Acum mie frica,o sa inebunosc,ce mi-a trebuit mie sa ma indragostesc de cea mai a naibi femei.apoi zambi si continua.
-Dar nu regret.
Dupa 4 zile Christian era cu ochi in patru nu a dormit deloc si nu a facut nimic.Eric intra in camera lui Chris cu Andrei apoi zise.
-Da tu ce ai ma a dat trectoru peste tine?iar Chris zice.
-Nu ma fa sa-ti invinetesc si celalalt ochi.Eric ridica mainile si Andrei zise.
-Nu pe bune ce ai?Chris le povesti iar la sfarsit cei 2 frati bufni in ras apoi Eric spuse.
-Daca a zis da sa-i fi iubit dupa toate chinuielile alea credeai ca Meg va zice acu imediat da,dar prost mai iesti.apoi Andrei zice.
-Eric are dreptate cum poti fi asa prost incat sa crezi ca va accepta imediat,Megan nu e normala,dupa cum vezi eu sunt in carje iar Eric are mana in ghips deci eu si Laila nu vom putea face ceva curand.iar Eric zice.
-Nici eu nu o sa pot sa o ating pe salbatica aia mica,Megan e un monstru.si Andrei spune plictisit.
-De parca nu ai stii.iar Chris ca sa schimbe subiectul zice.
-Da cu tine ce a avut de asta stiu ca la luat gura inainte da tu?Andrei da ochi peste cap si zice.
-Laila e insarcinata.iar Chris zice.
-Siiii carei problema?iar Andrei zice.
-E insarcinata de 6 saptamani.iar Chris zice.
-Dar daca abia a trecut o saptamana de cand sunteti casatoriti.iar Andrei zice.
-Pai de aia.Chris si Eric se uita unu la altu apoi izbucnira in ras iar Andrei zice.
-Dar sa nu deviem de la subiect,cat de prost sa fi sa crezi ca Meg va accepta imediat.si Eric incunviinta fara tragere de inima.
Cei 3 isi continua discutia in timp ce Megan era ei bine chinuita de fete.
-Meg stai locului.iar Meg zice.
-Nu gata nu vreau sa ma varuiesti Laila.iar Mina spune
-Pentru numele lui Dumnezeu Megan nu te mai misca.
-Mina daca indraznesti sa ma atingi cu oja te mananc.iar Laila se ridica si tipa.
-Megan Price jur ca daca mai misti un deget te leg de scaun.Meg vru sa riposteze dar le lasa pe fete sa-si faca treaba deoarece mergeau in club.
Megan avea o rochie neagra fara bretele scurta cu o palma sub fund mulata ce ii scoteau formele in evidenta parul il avea in bucle si lasat pe spate iar machiajul era un ruj rosu aprins ce ii faceau buzele sa arate mai apetisante,rimel si un fard de ochi rosu cu umbre negre conturati cu creion negru cu o mica codita scotand ochi negri in evidenta iar pantofi negri cu dantela cu toc subtire erau magnifici,acum Megan era cu adevarat o femeie fatala.
Laila avea o rochie rosie cu bretele subtiri si spatele gol tot mulata cu un ruj roz si fard de ochi mov inchis parul prins intr-un coc iar in picioare avea niste pantofi roz cu dantela neagra iar Mina avea o rochie mova inchisa a-line cu un luciu roz si niste fard de ochi mov deschis cu tente de mov inchis si pantofi movi deschis cu fundite move inchise in spate.Erau niste zeite deoarece odata ajunse la club singura vorba adresata lui Meg fu.
-Nu fi baietoasa fi feminina si draguta.Cele 2 fete disparu din raza ei vizuala dar ceva mai bine zis cineva ii sari in ochi,chiar insasi domnul Christian cu Eric si Andrei,lui Megan un plan ii incolti in cap si un zambet ii aparu pe fata merse la o stripteza si zise.
-Il vezi pe tipul ala.si arata spre Chris iar bruneta cu tanga dadu afirmativ din cap iar Meg continua.
-Dute la el si excital.ea zambi iar Meg se uita la Chris.Bruneta ajunsa langa el a vrut sa se puna in bratele lui dar el a impinso bruneta a facut mai multe incercari dar nimic nu accepta Chris pana cand cei 2 camarazi ai lui facu ochi mari spre podiu unde prietenele ei casatorite dansau cu 2 tipi.
Eric ii facu vant satenului ce dorea sa o atinga pe femeia lui unde nu trebuia apoi o prinse de solduri si o saruta pe gat apoi ea zise.
-Ti-a luat cam mult sa ma observi ,cred ca dac satenul ma mai atingea odata il plezneam,dar acum vreau sa incakzeac cu cineca brunet cu ochi caprui patul.el zambi si zise.
-Frumoaso cu tine salbatica mica fac tot ce vrei.si o saruta.
Laila dansa cu un brunet dar barbatul facu greseala prin ai pune mana pe sanul ei aceasta se intuarse si ii fripse un pumn de toata frumusetea.Andrei o privi si ea zise.
-Hai acasa vreau ceva de la tine ii puse mana pe piept si cobora apoi Andrei zise.
-Iti voi da tot ce vrei iubito.Meg vazu ca nimeni nu mai stia de ea asa ca merse la Chris il prinse de gulerul camesei negre si-l saruta cu patima,el rupse sarutul si zise.
-Nu o sa facem nimic pana nu ne casatorim.apoi o lua ca un sac de cartofi si zise.
-Asa ca mai asteapta 2 luni pana atunci. si zambi in timp ce Megan il injura de sfinti care ii stia fara retinere.
Christian zambea multumit de ce facu si zise in gand,,Domnisoara Megan Price jocul asta cu casatoria se poate juca si in 2"
CITEȘTI
Asasina profesionista
ActionMegan Price-cea mai de temut asasina,ucide fara mila si e un inger cazut din rai dar cu suflet de demon,dar ce face cand afla ca misiunea sa implica sa se lase prinsa si sa fie dusa la inchisoare,iar acolo trebuie sa-l ucida pe cel mai de temut mer...