Megan se trezeste la ora 5 si se ridica din pat intra la dus face o baie scurta apoi iese si i-a din sifonier lenjeria neagra colanti negri tricoul negru cu trena pe care scrie ,,Revenge"cu albastru geaca neagra de piele si cizmele negre,scoate de sub pat valiza si isi i-a cele 2 cutite preferate si le baga in cizme i-a si acele cu otrava care le pune la incheietura maini fiind ascunse de manicile geci iar cele 2 pistoale si-le pune in geaca iar cartusele sunt puse la curea isi prinde parul in coada isi i-a cheile de la masina si niste bani si pleaca.Ajunsa jos merge la masina si porneste spre poarta Aiden o vede si zice.
-Megan ce planuiesti.iar Meg raspunde incercand sa para a copil cuminte cea ce nu era.
-Ce te face sa crezi asta?Aiden isi ingusta ochi si raspunse.
-Tu treaza la 5 dimineata.iar Meg zice.
-Si?iar Aiden spune calm.
-Toata lumea din agentie stie ca daca cineva vrea sa te trazeasca la 9 dimineata ajunge cu vaza de langa patul tau in cap sau mai rau aruncat pe geam de aceea am pus si trambulina sub geamul tau.Meg zise.
-Vreau sa ies la alergat.Aiden ridica spranceana si zice.
-Cu masina.Meg se rasteste.
-Ce vreau doar sa o plimb atat.Aiden se incrunta si zice.
-Pe bune?ea raspunde zambind ca un copil nevinovat cea ce nu era.
-Dap.iar Aiden zice calm cu spranceana ridicata.
-Stai sa inteleg te duci la alergat plimband masina imbracata de parca ai sparge o casa inarmata pana in dinti,ok pe cine omori?Meg se stramba si zice.
-Jur pe inima surori mele ca nu omor pe nimeni,in plus o sa vb cu G sa te puna in ture mai putine.Aiden se incrunta si zice.
-Ii zic lu G ca mai otravit.Meg zambeste ii face cu ochiul si zice.
-Sa facut fratioare.el deschide poarta iar Meg porneste dand drumul la muzica Twerk it like miley
-Deci,nu cred ca Zac se supara.si scoase din spate un GPS.
-Asa acum.si apasa pe buton cum il vazu pe Zac ca a facut.
-Buna ziua,pe cine doriti sa gasiti?iar Meg spune.
-Adel Jonson.iar dispozitivul spune.
-Strada Walker,nr 2.Meg zambi si continua drumul.
Ajunsa in fata casei tranti portiera si porni spre usa acesteia ajunsa batu iar cand usa se deschise bruneta cu ochi albastri ce ii ucise parinti statea in fata ei dar se stapani si zise.
-Adel Jonson?bruneta se incrunta si zice.
-Cine o cauta?iar Meg raspunse.
-Megan.Megan Price.bruneta tot nedumerita raspunse.
-Eu sunt,ce treaba aveti cu mine?
Iar Meg zambi si zise.
-O da nu iti par deloc cunoscuta?Adel se incrunta si zise.
-Nu prea.atunci Megan zise zambind.
-Nenorocita naibi ucizi apoi faci locul sa arate ca o sinucidere?Megan o lua de gulerul bluzei si o lipi de perete cu unul din cutite la gatul acesteia si continua.
-Uite ca ai facut o prostie scrisul tau nu seamana cu scrisul parintilor si amprentele tale apar pe arme.Adela incepu sa rada si zise.
-Deci tu esti acea Megan Price care a bagat frica pana si in Avram.dar dupa ce se opri ii sopti la ureche.
-Dar draga mea Izabela Anemor tatal nostru a lasat-o pe mama mea pentru curva de maica-ta.Meg tipa si apesa lama cutitului pe gatul acesteia.
-Ti-ai omorat propriul tata nenorocito.Adela incepu sa rada si zise.
-Nu a mai fost tatal meu dupa ce te-a conceput pe tine.iar in urmatoarea secunda Adel ii baga un cutit in abdomen iar Meg se indeparta de Adel iar aceasta zise.
-Draga sora nu esti singura care si-a pierdut parinti si a fost luata sub aripa cuiva.si zambi rautacios.Meg prinse acul si il scoase din abdomen dintr-o miscare si se cripsa de la durere dar apoi incepu sa rada.
-Draga mea Adel daca mai cunoaste ai sti ca eu nu mor asa usor.iar Adel zambi si zise invartind acele printre degete.
-Perfect,atunci ma voi juca cu tine.atunci incepu sa arunce cu acele dar Meg para cateva cu cutitul si pe celelalte le evita.iar Adel spuse scotand cotitele din spatele curelei.
-Esti buna dar hai sa vedem cat mai rezisti.Megan lua fata de masa rupse o fasie si o lega in jurul rani aceasta imbibanduse in sange apoi zice.
-Nu ma subestima surioara.si isi scoate si celalalt cutit din cizma si le invarti intre degete pe ambele,Adel veni spre ea si incerca sa o injunghie dar Meg ii para lovitura reusind sa-i faca o taitura urata pe mana iar Adel mai ataca odata pe sus dar Meg se lasa in jos apoi facu ceasul Adel cazand pe spate iar Meg se retrase sa-si recapete putere deoarece inca pierdea sange iar Adel avea rana la mana.Adel se ridica iar Meg arunca un cutit dar Adel il para dar nu putu sa faca la fel si cu al 2 lea care ii rani umarul,Adel iesi afara iar cand iesi Megan vazu inca 6 persoane pe langa Adel acestia cand vru sa se apropie de Meg aceasta scoase acele otravite si le arunca in fiecare iar cand arunca spre Adel aceasta lua un corp deja ranit de ace aparandu-se iar Meg cand sa vina spre Adel aceasta scoase un pistol de-a barbatilor morti si o impusca pe Meg in umar Megan scoase un tipat de durere si intra inapoi in casa ascunzandu-se dupa perete si respirand greu din cand in cand se mai cripsa de la durere si zise.
-La naiba Adel tot nu ma las sa stii.Adel incepu sa rada si spuse.
-Nu-mi pasa,sa stii ca ma bucur asa mult ca am facut adapostul asta cu pereti grosi.Meg se stramba de la durerea din abdomen si de la cea de la umar si cand sa vada ce face Adel aceasta trase un glont iar Meg se retrase repede iar Adel incepu din nou sa rada si apoi zise.
-La naiba te-am ratat,dar am fost asa aproape.dar cat Adel era atenta la usa Megan se uita pe geam isi tinti sora apoi o impusca dar nu nimeri decat mana acesteia care scuase un tipat apoi se lasa linistea.Meg se uita pe usa si nu se trase ea iesi crezand ca a nimerit-o si atunci se auzi Christian.
-Megan pentru dumnezeu ce ai facut?Megan rase usor si il lua in brate dar cand sa zica ceva Chris striga.
-Megan.iar Meg fu intoarsa cu fata spre adapostul din pereti unde statea Adel zambind.Meg facu ochi mari iar Chris cazu in genunchi iar Meg tipa.
-Christian.Adel incepu sa rada fara oprire apoi zise.
-O asta chiar a meritat impuscat.Megan cum auzi asta ridica capul intr-o secunda iar privirea i se intuneca iar Adel zise.
-Megan ce au patit ochi tai?Megan il lasa jos pe Chris scoase telefonul lui si apela.
-G trimite o ambulanta si morga pe strada Walker numarul 2.inchise fara sa-i dea explicatii lua cutitul gasit la cureaua lui Chris si se indrepta spre Adel aceasta incepu sa traga dar mana ii tremura si un singur glont o nimeri pe Meg in partea dreapta a abdomenului dar ea continua sa mearga spre Adel aceasta vru sa se ridice dar Meg o impusca in picioare Adel tipa Meg mai trase doua focuri mai sus de genunchi in ambele picioare Adel din nou incepu sa tipe,Megan nu dadu semne de mila doar ura sau furie Adel incepu.
-Te rog Izabel iarta-ma te rog nu ma omora sau chinui.Megan incepu sa rada apoi seopri busc si o impusca in stomac si zise.
-Mi-ai omorat parinti si Izabel nu mai exista.apoi isi puse piciorul pe stomacul acesteia unde era glontul si apasa apoi continua chiar daca Adel implora sa o ierte ca o doare.
-Daca Chris moare din cauza ta voi veni in iad dupa tine si eu insami te voi chinui,ce-ti va face dracul va fi doar joaca de copii.apoi apesa din nou iar Adel tipa dar Megan nu o baga in seama si incepu sa-i traseze cu cutitul linii pe fata fara mila si continua.
-Eu te voi omora cu mana mea dar dupa ce te voi chinui cat imi vrea inima iar daca da dracu sa te intorci din iad si te iei de cei dragi mie voi avea grija sa nu mai ajungi nici in iad surioara eu cu mana mea iti voi chinui sufletul fara sa-mi pese ce voi pati eu dupa ce mor,ai inteles?Adel plangea datorita gloantelor din trupul ei in plus ranile deschise de pe fata ce o usturau dar zise.
-Da.iar Meg zise zambind.
-Atunci mori chinuita de diavol si demoni lui soro.si ridica cutitul deasupra inimi ei iar ea facu ochi mari si zise.
-Nu,Megan te rog,te implor nu ma omora!Meg zambi si zise.
-Sory a venit morga trebuie sa aiba pe cineva sa ia,nu soro?apoi imfipse cutitul in inima Adelei.Apoi se ridica si merse la Chris si zise cu lacrimi.
-Chris esti bine?el zambi si zise.
-Hei eu am fost impuscat o data dar tu ai fost impuscata in umar si in abdomen in partea dreapta ai rani pe maini iti curge sange din coltul guri si ai o rana in abdomen si ma intrebi pe mine daca sunt bine,atunci ai inebunit.
Meg zambi dar acum ca se uita la rana din abdomen era prea mult sange pentru un ac iar cad desfacu fasia imbibata de sange vazu ditamai gaura si zise.
-Ala nu a fost un ac de par ci un cutit,waw,dar tu cum ai stiut ca-s aici?Chris zambi si zise.
-1 mai sarutat tu ,2 mi-ai zis de vreo 3 ori te iubesc si 3 erai prea vesela in plus ai plecat azi dimineata la 5 deci eram sigur ca vei veni aici.dar Meg nu mai apuca sa zica nimic deoarece salvarea veni impreuna cu masina de la morga.Ambulanta ii lua pe ce-i 2 si au plecat spre spital.Dupa 2 zile
Megan era gata de plecare deoarece surprinzator de repede si-a revenit,Chris o astepta la usa ea isi lua blugi negri si tricoul alb pe ea si pleca din salon in picioarele goale si tenisi in mana.
Ajunsa afara isi lua tenisi in picioare si merse la masina cu Chris dupa ce intra in masina cu directia sediu iar Megan zise in timp ce masina mergea.
-Da.iar Christian intreba nedumerit.
-Da ce?iar Meg zambi se uita la el si zise.
-Da vreau sa fiu sotia ta.Chris pune frana brusc si zice.
-Acu pe cine vrei sa omori.Meg facu ochi mari apoi se incrunta si zise.
-Pe nimeni.Chris puse mana pe fruntea lui Meg si zise.
-Nici febra nai .Megan se incrunta si zise.
-Daca ma iei asa mai asteapta 2 luni.Chris face ochi mari si zice.
-Stai tu vorbeai serios?Meg zice.
-Da dar acum mai asteapta 2 luni si pa oricum mai e putin pana la sediu.Meg cobora din masina si o lua pe jos,Christian facu ochi mari si isi tranti capul de volan iar acesta claxona si o persoana tipa.
-Ce faci ma?iar Chris striga.
-Imi blestem viata si soarta asta proasta.
CITEȘTI
Asasina profesionista
AksiMegan Price-cea mai de temut asasina,ucide fara mila si e un inger cazut din rai dar cu suflet de demon,dar ce face cand afla ca misiunea sa implica sa se lase prinsa si sa fie dusa la inchisoare,iar acolo trebuie sa-l ucida pe cel mai de temut mer...