توضیحاتی که گفته نشد

170 17 19
                                    

با اینکه تعدادمون هنوز کمه ، اما من تصمیم گرفتم یه توضیح کلی راجب داستان بدم واسه همه .. و کسایی که بعدا این داستانو کشف میکنن.

ببینین ، تو این داستات کلا کاپل این چیزا نداریم..
تو سه فصلی که در حال حاضر من نوشتمش
ممکنه اتفاقاتی بیوفته که واسه طرفدارای شیپ نورما و هری خوشایند نباشه هم برای طرفدارای زینو نورما ..
همش یه چیزی مانع میشه تا تصمیم قطعی برای فقط  دو نفرشون گرفته بشه میدونین چی میگم ؟
یعنی همش این سه تا در حاله جنگو جدلن .. ممکن نیست که فکر کنین ، خب دیگه اینجا قطعا نورما و هریه ، یا یه جای دیگه بگین خب دیگه تموم شد ، بقیه داستان فقط زینو نورماست.
اینم فکر نکنین یه شب نورما با زینه یه شب نورما با هریه خاک عالم 😂😂

تو این داستان زین نقش پر رنگ تریو داره یه جورایی قهرمان داستان اونه ، اتفاقات ، کارا ، دستورا ، نقشه ها ، یا حتی نقشه بر آب کردنا همشو همش دست زینه ! 
راجب تفکرات زینه ..

من به هردو بعد داستان فکر کردم
هم قسمت هیجانیش ‌.
هم قسمت مثلث عشقیش .(دیگه وقتی حرف از مثلث عشقی میاد میتونین درک کنین ، که قرار نیست فقط رو محور دو عاشق پیشه جلو بریم)
قسمت هیجانیش ، تو فصل دو ، اوج میگیره
من خودم قسمت ماجراجوییشو بیشتر دوس دارم.
کارایی که هر سه تا انجام میدن یه جورایی شمارو یاد شگفت انگیزان میندازه. منو که مینداخت ، امیدوارم شما هم خوشتون بیاد‌.
این اولین داستان اکشنی بود که مینوشتم ، من معمولا رو عشقولانه کار میکردم. ولی خواستم این بار اینجوری خودمو محک بزنم.
بعصی جاهاشو که از یه فیلمی ایده گرفتم بهتون میگم.
درسته که میگم شگفت انگیزان ، اما تخیلی نیست ..
یعنی همین سه تا باقلوا قراره با نیروهای کاملا انسانی مقابل آدم بدا وایسن ..
اهله خلافم هیچکدومشون نیستن ، نه گنگسترن ..
نه مافیا ..
نه به باندی وصلن ..
نه عوضیو روان پریشن ..
دیگه خودتون میخونین و میدونین نورما یه جوونه که سعی میکنه زندگیشو سرو سامون بده.
زین تو فدرال کار میکنه و یکی از بهتریناست
هری هم دکتره و تو کارش نهایت تلاششو میکنه.
کاملا نرمال و بدون هیچ گونه بیماری ، جسمی و روحی و خونی ( خونی چیه ؟ 😐)

فصل یک ، برملا شدن ، کارای پدر نورماست.
فصل دو و سه که کامل نوشته شده ، اتفاقات عیر قابل پیش بینیه ..

من پیشنهاد میکنم ، داستانو فقط و فقط به خاطر اتفاقاتش بخونین .. نه فقط به خاطر شخصیت ها ..
قربون همگی ..
مرسی که وقت میذارین چرتو پرتامو میخونین  😂 این واقعا مثل طلا هدیه دادن به منه
چون وقت طلاست ..❤

با تشکر
مهی.

Against the wind [H.S][Z.M]Where stories live. Discover now