"bu kitaorang dah nak berangkat dah ni." Ucap Fadzlih lalu mencium tangan mulus milik Puan Hasniza.Kemudian tangan ayahnya pulak.
"Bu,Ain minta maaf sebab ain,fadzlih terpaksa berjauhan dari ibu ngan ayah."Ucap ain sedih pada Ibu mertuanya.
"Ain,tak boleh cakap macam tu.Ain dengan Fadz dah jodoh.Memang Allah takdirkan Fadzlih tu untuk jadi suami kamu supaya dia boleh jaga kamu.Dah jangan nak sedih-sedih."Pujuk Puan Hasniza pada Ain yang kini berada di dakapannya.Dia kemudiannya menyalam ayah mertuanya pula.
"Manja betul la isteri kamu tu.Jaga dia baik-baik ye.Kalau kamu nak tolong company ayah kat sana tu,bagitau Azlan je."Kata Encik Sufian.
Kedengaran suara seorang perempuan memanggil giliran penerbangan seterusnya.Iaitu pernerbangan ke khaerah.
"jom sayang.Dah dipanggil tu..Dah jom."Pujuk Fadzlih pada Ain yang masih tidak mahu lepaskan tangan mentuanya itu.
"Jomlah bang.Makin berat la hati Ain nak tinggalkan Malaysia."Kata ain seraya menarik lembut tangan suaminya.
💓💓💓💓💓💓💓
Kelihatan Ain dah terlentok dekat bahu Fadzlih.Perlahan-lahan dia mengukir senyuman di muka kacaknya itu.Ya Allah andai saja macam ni hari-hari.
Tiba-tiba fadzlih rasa tangannya dirangkul.Dia sayang sangat pada Ain.Dia terharu.
💅💅💅💅💅💅💅💅💅
"Weyh qis!!Kau dengar tak niiiii!"Marah Khainisa pada Qistina yang dari tadi khusyuk makan di atas meja makan bilik hotel Khainisa.
Parents diaorang pergi Masjid dah nak solat.Mereka je ni.Tsk tsk tsk.
"Ape?!Aku tengah makan la Khai.Do not distrub tau tak!"Kata Qistina lalu menyambung makan spaghetti bolognese yang diberi oleh Khainisa yang tidak boleh mnghbiskannya,maklumlah Diet.
"Di Malaysia hari tu,aku jumpa Mizan.Mizan Qayyum Al-Hafiz.Weyh,makin seksi je aku tengok dia tu.Makin sado.Hensem."Kata Khainisa sambil menyelami perassannya itu.Sungguh,sayang dia pada qayyum tak pernnah hilang.
Qistina yang terdengar nama MIZAN itu terus mengjentikan suapannya."Mizan Qayyum?Seksi?!!Sado?!!Dia bukan dari dulu macam tu eh.Papa hot gitu.Hmm aku tau kau masih sayang kan"Kata Qistina lalu menyambung suapan spaghettinya yang tertangguh tadi.
"Haah babe.Mestilah.Aku try banyak kali weyh untuk move on.Nthalah malas nak fikir.Dahlah cepat,kita nak pegi solat ni."Kata Khainisa.
Sebenarnya,kebetulan Qistina sekeluarga pun pegi Umrah juga.And pakej pun ambil yang sama.Hek eleh.
Dahlah sempat bergosip,nasib belum sampai tanah suci,kalau tak kali dah bengkak dah mulut diaorang tu.Sorry yer sebab sikit je.Author harap korang enjoy.And im kinda busy,idea pun kering.Siapa nak sumbang idea,bgitau je.ok
Love,Fashove.
Baca juga Beautiful love by Fashove ok?
YOU ARE READING
my dear, Mr hubby | √
RomanceSangkaannya selama ini tak seindah namanya.Ain Sharmiela,sanggup buat apa sahaja demi suaminya.Namun,sangkaannya serong apabila suatu kejadian tidak disangkakan menimpa rumah tangga mereka. Seorang yang penyayang terutama apabila bersama isterinya.T...