32.rész

11.3K 525 71
                                    

Másnap felettébb boldogan ébredtem fel, de ez az érzés csak addig tartott, amíg eszembe nem jutott a tegnap esti incidensünk Samuellel. Komolyan mondom, már elegem van abból, hogy a mi kapcsolatunk folyton hullámvölgyekből áll, és sosincs olyan, hogy legalább egy napig is teljesen boldogok lennénk egymás mellett.

Tényleg nem tudom, hogy tegnap mit rontottam el, de teljesen biztos voltam abban, hogy én tettem valamit, ami miatt ilyen pipa lett rám. Jó, okés, meg kéne már tanulnom, hogy nem körülöttem forog a világ, és ezzel teljes mértékben tisztában is vagyok, de egyszerűen nem fért a fejembe, hogy miért volt olyan bunkó velem tegnap este Samuel, amikor még utazás közben tök kedves és aranyos volt hozzám.

Nagyot nyújtózva keltem ki a puha ágyból, és mintha csak valami elcsépelt amerikai filmben lennék, a terasztól elválasztó üvegajtóhoz sétáltam, és nagy mosollyal néztem ki rajta, megcsodálva a pálmafákat. Tudom, most nagyon elkényesztetettnek érzem magam.

Magamra kaptam egy zöldes-barna szaggatott gatyát, és a nagy meleg lévén csak egy lenge, fehér, rövidujjú trikót húztam át a fejemen. Miután a fürdőszobában is elkészülődtem, kiléptem  a szobámból, és a kisebb nappali felé vettem az irányt, ugyanis onnnan hallottam ismerős hangokat.

-Jó reggelt!-léptem be a helységbe, mire mindenki egy személyként fordult felém, és csak ekkor vettem észre, hogy Samuelen kívűl mindenki a szobában tartózkodik.

-Jó reggelt, kicsim!-mondta anya mosolyogva.-Éppen azt tárgyaltuk meg, hogy mi legyen a mai program.

-És mi lesz a mai program?-huppantam le a testvérem mellé, a kanapéra.

-Gondoltuk, hogy mivel még nem ismerjük a várost, estefelé kimehetnénk sétálni, és körülnézhetnénk.-vetette fel az ötletet apa.

-Nem szükséges, én már voltam tegnap kint a városban.-szólalt meg mellőlem Mike.

-Attól még, hogy te voltál ott, kisfiam, nem azt jelenti, hogy nekünk nem szabad mennünk.-pirított rá Mikera anya, mire ő csak durcásan összefonta maga előtt a karját, és maga elé kezdett bámulni.-Szerintem az esti séta nagyon jó ötlet, de addig mit csináljunk?

-Nézzetek körül!-lelkesedett be azonnal Sam anyukája.-Egy üdülő paradicsomban tartózkodunk, öt méterre van tőlünk a tengerpart, és a hotel egész nap mindenféle programot szolgáltat nekünk. Amikor tegnap elmentünk vacsorázni, elhoztam egy brossúrát, amiben a mindennapi programok vannak lejegyezve. Szerintem nagyon érdekesek.

-Mutasd csak!-mondta Sam apukája, és kivette a kezéből a kis füzetecskét.-Nézzük csak a mai programokat. Sütivásár gyerekeknek.-amint kimondta, mind felnevettünk, ugyanis közülünk már senki sem volt gyerek.-Welness délután, disco fiataloknak, minigolf, kerékpárkölcsönzés.

-Disco!-kiáltottunk fel szinte egyszerre Mikekal, mire anya és apa rosszallóan néztek ránk.

-Kizárt, gyerekek! Még csak tegnap érkeztünk, és ti máris discoba akartok menni?-nézett ránk apa hitetlenül.

-De hát apa! Ezt a hotel szolgáltatja, nem történhet semmi baj, és lefogadom, hogy Samuel is jönni fog.

-Hova?-hallottunk meg magunk mögött egy reggeli, rekedtes hangot, mire mindannyian a hang irányába fordultunk, és egy kócos hajú, karikásszemű, kicsit sem frissen kinéző Samuellel találtuk szembe magunkat.

-Na, csakhogy felébredtél!-morgolódott Mike.-Hallod, ma este buli lesz a hotelben, ki nem hagyjuk, ugye haver?

-Kajakra?-kérdezte Sam, s szinte azonnal kiment a szeméből a reggeli álmosság.

Block out [BEFEJEZETT]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt