Sziasztok! ♥ Nos, ez a pillanat is elérkezett, a végleges befejezés és a köszönetnyilvánítás. Amikor az elején elkezdtem írni ezt a történetet nem gondoltam volna, hogy be fogom fejezni, sőt még azt sem, hogy ilyen jól fog végződni. Őszintén szólva nem sokszor vagyok kitartó, és az eddigi történeteim közül egyet sem fejeztem be, csakis egyedül ezt, és erre büszke vagyok.
Leírhatatlanok azok az érzések és pillanatok, amelyeket Ti, az olvasók adtatok nekem. Úgy érzem, hogy sokkal többet kaptam tőletek, mint amennyit én tudtam nyújtani nektek, és szeretném, ha tudnátok, hogy mérhetetlenül hálás vagyok azért, hogy vagytok Nekem.
A bíztató és kedves kommentek, a csillagok, a megtekintések, a támogatásotok, a szeretetetek, MINDEN, amit tőletek kaptam a hónapok során. Ezeket sosem fogom elfelejteni. Örülök, hogy egy olyan történetet írtam, ami tetszett nektek, és habár még mindig nem vagyok teljesen megelégedve vele, Ti segítetek, hogy ezt ne így gondoljam.
Nagyon szépen köszönöm, hogy mindvégig kiálltatok mellettem, és, hogy nem untatok meg engem és a történetemet. Tudom, hogy sokszor volt úgy, hogy nem csak napokat vagy heteket, hanem hónapokat hagytam ki úgy, hogy nem hoztam részt, ezért pedig bocsánatot szeretnék kérni. Nem mindig sikerültek úgy a dolgok, ahogy én azokat szerettem volna.
Tudom, hogy volt egy nagy törés a történetem közben, hiszen idén szeptemberben kicsit több mint két hónapig egyáltalán nem jelentkeztem, nem adtam életjelet magamról. El kell, hogy mondjam, hogy nagyon nehéz időszakon mentem keresztül, és kellett egy kis idő, amíg lerendeztem a dolgokat magamban és végre teljes egészében tudtam az írásra és Rátok figyelni. Amikor hétvégenként otthon voltam megpróbáltam párszor hozzáfogni az íráshoz, de egyszerűen nem ment, egyáltalán nem voltam olyan állapotban, így inkább nem erőltettem.
Tisztában vagyok vele, hogy emiatt a törés miatt nagy számban csökkent a történetem nézettsége, és a nézettséggel együtt minden más is, és ezt betudtam a saját hibámnak, de egy idő után már nem a nézettség és a vote-ok száma volt fontos a számomra. Boldog voltam, hogy olyan olvasókat tudhattam magam mellett (akik mostanra már barátokká formálódtak a szívemben), akik egész végig támogattak és mindig felvidítottak engem a kedves kommentjeikkel.
Szóval igen. Nagyon sok gondolat cikázik még a fejemben, amit el szeretnék mondani Nektek. El kell, hogy mondjam, hogy nem mindig volt könnyű írnom, és nem mindig volt egyszerű leülnöm a gépem elé és gépelnem a szavakat a történetbe, de úgy gondolom, hogy teljes mértékben megérte.
Sokszor éreztem magamat a padlón, sokszor sírva írtam meg egy-egy részt, de azt azért be kell vallanom, hogy a legválságosabb helyzeteimben kaptam a legjobb ihletet, szóval legalább ennyit köszönhetek magamnak és az életemnek. Mint azt már tudjátok ilyenkor általában a zene húzott ki a szomorúságból és a kilátástalan helyzetekből.
Természetesen tervezek egy újabb könyvet publikálni. Ha minden jól megy, az első részét a szülinapomon szeretném kitenni, ami pár nap múlva lesz, de ha esetleg ez nem jön össze, akkor ne aggódjatok, megpróbálom majd minél hamarabb hozni az első részt.
Ezt a történetet egy személyesen tapasztalt esemény ihlette, és természetesen egy Love Story lesz. A Block out c. könyvemet nem ihlette semmilyen általam átélt történés, egyszerűen az egész egy fikció volt, aminek szinte minden történése az én fejemből pattant ki. Remélem tetszeni fog nektek az új könyv is, én meg fogok tenni érte mindent, és így, hogy "megtörtént eseményekre" fog alapulni, még jobban magaménak fogom érezni, és remélem, hogy ti is.
Emlékszem milyen érzés volt, amikor először elértem az ezer megtekintést. Olyan boldog voltam, hogy azt nem lehet szavakkal elmondani. Sosem volt még ilyen élményben részem és ezt Nektek köszönhetem. Köszönöm, hogy ennyien olvastátok és szerettétek ezt a történetet.
A legvégén már csak annyit szeretnék mondani, hogy mindenkinek nagyon szépen köszönök mindent, nagyon hálás és boldog vagyok, hogy ilyen emberekkel kerülhettem kapcsolatba, mint ti. Szeretlek titeket, Ti vagytok a legjobbak! Most egy időre elbúcsúzom tőletek, de remélem nemsokára ismét visszatérek. Sziasztok és mindenkinek Boldog karácsonyt, kellemes ünnepeket és Boldog Új Évet kívánok ♥
ˇwo ai niˇ
YOU ARE READING
Block out [BEFEJEZETT]
Romance-Most ezt tényleg egy hülye játék miatt csinálod?-néztem a kezére, ami még mindig az én karomat szorította. Lehajtva a fejét, engedett a szorításán, de még mindig nem eresztett. -Nem csak egy hülye játék miatt csinálom, jó?-csattant fel. *** -Samue...