9. časť ...Show me!

22.1K 671 41
                                    

Pohľadom prebehol celé moje telo, na čo sa usmial. Možno by mi to ešte včera prišlo ako slizký úsmev, no dnes som si to nemyslela. A nevedela som prečo.

"Ahoj." odpovedala som tichým hlasom.

"Si sexy." povedal, keď ma prebehol pohľadom. Bola som si viac než sto percent istá, že som červenejšia ako ta najčervenejšia paradajka na svete. Sklopila som zrak na jeho ruku, ktorú mi podal. Rýchlo som ju prijala a kráčala som s ním k autu. Otvoril mi dvere a ja som bez slova nastúpila. Opäť som ho sledovala, ako jeho obvyklou chôdzou obchádza auto a ako si sadá na miesto vodiča.

"Kam ideme?" spýtala som sa a on mi ukázal jeho žiarivo biele zuby.

"Zabaviť sa." žmurkol na mňa a auto sa dalo do pohybu. Absolútne som nevedela, čo pre Harryho znamená pojem zábava. Nevypadal ako chalan, ktorý sa zabáva pri videohrách alebo podobne. Preto som bola celkom nervózna z toho, kam ma berie.

"Koľko máš rokov, Harry?" spýtala som sa ho otázku, ktorá mi už dlhšie vŕtala hlavou. Osobne si myslím, že má okolo dvatsať.

"21." odpovedal mi neutrálnym hlasom a ja som slabo prikývla. Takže som ani nebola ďaleko.

"Čo..Som pre teba moc starý?" autom sa rozoznel jeho smiech a ja som sa zavŕtala hlbšie do sedačky.

"Ehm..nie." mierne som sa zamračila a pohľad som premiestnila do tmy, ktorá už vonku zavládla.

"Sophia asi nebola moc rada, že ideš so mnou von." skonštatoval po chvíľke a ja som ťažko prehltla. Nevedela som, čo mu mam na to povedať. Rozhodla som sa, že mu na to neodpoviem, no jeho pohľad na mne ma uistil, že si dožaduje odpoveď.

"No..ona o tom neviem." povedala som tichým hlasom a on svoje oči konečne premiestnil na cestu pred seba.

"A čo ak sa vráti a nebudeš doma?"

"Dnes sa domov nevráti. Vraj prespí u Liama." mykla som plecom a pozrela som sa na Harryho, ktorému sa na tvári objavil slabý úsmev.

"Tak to môžeš prespať u mňa." povedal a mne sa v ten moment rozbúchalo neuveriteľne srdce. Vôbec sa mi nepáčila predstava, že by som mala s Harrym byť v jeho byte a ešte k tomu uňho aj prespať.

"Myslím, že to doma zvládnem aj sama." povedala som priškrteným hlasom, na čo sa začal Harry hrdelne smiať. Zahanbene som sklopila zrak na moje kolená a dúfala som, že už túto tému vyťahovať nebude.

Zavládol vo mne nepríjemný pocit, keď Harryho auto zastalo pred veľkou budovou, z ktorej sa ozývala hlasná hudba a okolo nej stálo kopu ľudí, ktorí buď fajčili, alebo čakali na vstup dnu.

"Dúfam, že máš rada kluby." povedal, keď vypol motor a ja som si odopla pás. Ani som si nevšimla, že on ten svoj zapnutý nemal.

"Nechodím do klubov." povedala som s nervozitou, keď som si poriadne obzrela budovu z priestoru auta. Naozaj som nemala chuť tam ísť.

"Tak to potom o veľa prichádzaš, kráska." vystúpil z auta a prebehol na moju stranu. Otvoril mi dvere a ja som vystúpila. Naozaj sa mi páčil tento jeho spôsob. Liam Sophií dvere neotvára.

Harryho ruka automaticky oblapila môj pás a pritisol si ma tesne k sebe. Harry nebol človek, pri ktorom by som sa cítila najbezpečnejšie, no momentálne teraz som jeho majetníckosť privítala.

"V tých džínoch máš neskutočne sexy zadok." jeho chrapľavý hlas sa ozval blízko môjho ucha a mňa ovládla triaška.

"Harry." napomenula som ho zahanbene a on sa znova zasmial. Bola som prekvapená, keď ma Harry ťahal k vyhadzovačovi a nečakali sme v rade ako ostatní. Harry sem zrejme chodí často, keďže sa s vypracovaním chlapom priateľsky zvítal a ten nás okamžite pustil dnu. Vo vnútri bola hudba veľmi hlasná. Ľudí tu na môj vkus bolo až veľmi veľa a taktiež veľká tma, ktorú pretínali iba farebné svetlá. Nechala som sa viesť Harrym, ktorý ma pevne držal za pás a viedol ma k baru. Všetky miesta pri bare boli obsadené a ja som sa pozrela do Harryho tváre, ktorá sa mračila. Potiahol ma bližšie k baru a pustil ma. Sledovala som ho, ako poklepal jednému chalanovi na plece. On sa naňho otočil a rýchlo sa narovnal. Harry mu niečo povedal a ten chalan aj so svojim kamarátom okamžite uvoľnili ich miesta a rýchlo odišli preč. Čo im Harry povedal, keď sa ho tak báli? Alebo žeby mali pred ním až taký rešpekt?

Born To Love {Harry Styles SK}Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora