"Ty si o tom vedel?" spýtala som sa náhle, na čo na mňa presunul jeho čokoládový pohľad. Zdá sa mi to, alebo znervóznel?
"Čo?" spýtal sa, aj keď myslím, že veľmi dobre vedel, o čom hovorím.
"Vedel si že Sophia chodila s Harrym?" V duchu som sa modlila, aby aspoň pokrútil hlavou v nesúhlas, aby mi vyvrátil tušenie, že aj on bol jeden z tých, ktorí to vedeli. No neurobil to. Iba si ťažko povzdychol a sklopil zrak.
"T-takže aj ty?" povedala som takmer zhrozene a odsunula som sa od neho.
"Bella-" Pokúsil sa ma chytiť za ruku, no nedovolila som mu to. Ako mohol? Prečo aj on?
"Vypadni," nenávistne som naňho zavrčala na čo mi venoval zúfalý pohľad.
"Bella, chcel som ti to povedať."
"Ale nepovedal. Všetci okolo mňa to vedeli a dobre ste sa na mne zabávali, však? Alebo aj to, že ty si chcel byť so mnou bola iba nejaký hra?!" vykríkla som a postavila som sa. Slzy sa mi nekompromisne tlačili do očí.
"Čo? No tak pomaly. S tým, čo urobil Styles nemám nič spoločné, ani som o tom nevedel!" Rozhodil rukami a tiež sa postavil. Zostala som bez pohybu stáť a hľadieť naňho, pri čom mi srdce silno udieralo do hrude. Aj keď nevedel o Harryho klamstve, aj tak som sa cítila zle. Prečo mi jednoducho nepovedali, ako to bolo?
"Prečo si mi nič nepovedal?" povedala som už potichu. Nemala som silu ďalej kričať. Bola som vyčerpaná ako ešte nikdy.
"Sophia nechcela aby sme to vyťahovali. Navyše, Styles niekam zmizol, takže ani nebol dôvod," vydýchol a priblížil sa ku mne.
"Preto som nechcel, aby si s ním bola. Bál som sa, že ťa bude mať len na sex a-"
"Odíď. Prosím," privrela som oči k sebe a odvrátila som od neho zrak. Chvíľku iba predo mnou nečinne stál zatiaľ čo ja som mu nevenovala ani pohľad, no potom sa otočil a opustil priestory mojej izby. Z očí sa mi vykotúľalo niekoľko sĺz, ktoré som si opakom ruky zotrela a presunula som sa k posteli, na ktorú som si ľahla. Cítim sa ako idiot. Všetci to vedeli. Všetci. Len ja nie. A Harry to využil v svoj prospech. Prečo som bola tak hlúpa a zaslepená? Nebola by som tak zranená, keby ho nikdy nestretnem. No dala by som sa s ním dokopy, keby som vedela o tom, že chodil s mojou sestrou? Netuším.
HARRY
Cez dym, ktorý stúpal z jointa ktorého som si zapáli som sotva videl, no bolo mi to kurva jedno. Keď v tomto skurvenom byte nebola Bella, bolo jedno, či ho zničím. V hlave mi trešťalo, cítil som sa kurevsky zle a sám som dobre vedel, že to nebolo z alkoholu alebo z tohto jointa. Vedel som, že som to posral a následky na mňa doliehali veľmi ťažko.
Ten idiot Liam ma k nej nepustil. Nezdvýha mi telefón a neodpovedá na správy. Som z toho tak kurevsky zúfalý, že neviem čo mám robiť. Iba tu nečinne sedím s jointom a fľašou nejakého alkoholu, čo je jediná vec, ktorú teraz potrebujem. Samozrejme aj s Bellou.
Kurva! Skurvená Rebecca. Prečo nemohla držať tú svoju sprostú papuľu, keď som jej to vyslovene zakázal? Povedal by som jej to. Raz by som jej to určite povedal, no tým, že sa dozvedela toho toľko veľa naraz ju to zrazilo. Chápem. No nemôže odo mňa odísť, kurva. Aj keď to odo mňa k nej nebolo fér, jednoducho som to dosral, no neviem si prestaviť byť bez nej. Nikdy som sa na nikoho nenaviazal tak ako na ňu. A sám dobre pociťujem, že sa cítim skurvene sám, keď so mnou nie je.
Skurvene ľutujem, že som si s ňou začal takým kurevským spôsobom. Pamätám si, ako sme spolu začínali a ja kokot som to všetko hovoril chalanom a zabávali sme sa na nej. Nezaslúžila si to. A ja sa za to teraz nenávidím. No bol som jednoducho nasraný. Ten hajzel Liam mi ukradol Sophiu, keď bola moja. Bola iba moja a ja s nikým nedelím, keď je niečo moje. Tým, že som si začal s Bellou som to chcel vrátiť obom. Chcel som ju nejakým spôsobom prinútiť, aby ich nenávidela alebo jednoducho hocičo, čím by im ublížila. A potom by som ju pokojne pustil k vode a naďalej by som si užíval. Tak to malo byť. Nemalo to skončiť tak, že keď sa to nakoniec všetko dozvie, cítim sa takto mizerne, pretože to tiché dievča, ktoré sa zaujíma o literatúru milujem. Kurva s tým. Najhoršie na tom je, že je to prvý krát, kedy ku niekomu cítim niečo tak silné a ona si myslí, že to je všetko iba hra. Neverí mi.
ESTÁS LEYENDO
Born To Love {Harry Styles SK}
Fanfic"Je jedno, ako rozdielni sme. Je jedno, čo si o nás ľudia myslia alebo hovoria. Je jedno, čo všetko nám stálo v ceste. No ak by som si mala vybrať medzi dýchaním a milovaním ťa, použila by som svoj posledný dych, aby som ti povedala: Milujem Ťa!"...