"Kto bolo to dievča..ehm..s tebou v klube?" Spýtala som sa potichu a jeho oči ma pevne sledovali.
Aj keď som ju poznala, chcela som, aby mi o nej povedal aj niečo on."Rebeca." Povedal a skrčil obočie, čo značilo, že sa mračil.
"Je to kurva. Lepí sa na každého. Mrzí ma, keď si ju videla, keď bola práve pri mne." povedal sklesnuto.
"Bozkával si ju." Povedala som mierne dotknuto a zamračila som sa. Pohľad som mala sklopený a ani som neplánovala k nemu vzhliadnuť. Chvíľku zostalo ticho, až keď Harryho ruka slabo stisla moje koleno.
"Páči sa mi keď žiarliš." Okamžite som sa naňho pozrela a na jeho tvári bol opäť ten drzí úsmev. Zamračene som sa naňho pozrela a on mi venoval nežný bozk na sánku.
"Prepáč, bol som opitý. Ospravedlnil som sa ti za to. Viem že je to blbé vyhovárať sa na ňu, no ona sa na mňa vrhla!" Ruky zodvihol do obranného gesta a tváril sa strašne nevinne. Zasmiala som sa nad jeho reakciou a zavrtela som hlavou. S úsmevom si ma pritiahol k sebe a nežne spojil naše pery.
+++++
Môžem ťa niekam dnes vziať? -Harry
Moje pery sa roztiahli do malého úsmevu, keď ma počas biológie vyrušila správa do Harryho. Pohľadom som prešla na učiteľku, ktorá sa zaujímala o niečo iné, ako nás pozorovať, a rozhodla som sa mu odpísať.
A kam? :) -Bella
Včera u nás Harry ešte chvíľu zostal. Dovolila som mu, aby ma vyskúšal z nejakých tém na maturity a ostatný čas sme sa o seba iba opierali, objímali a bozkávali. Pri tejto spomienke som sa musela usmiať. To čo sa stalo som mu odpustila, keďže mi sľúbil, že sa to nezopakuje.
Vieš, že ti to nepoviem :) vyzdvihnem ťa po škole. -Harry
Nemohla som si pomôcť, ale tešila som sa. Naozaj som sa tešila, že dnešný deň opäť strávim s Harrym. Viem že by som nemala. Viem to. Plne si uvedomujem, že Harry nie je chlapec pre mňa, že sa k sebe nehodíme, no nedokážem ho ignorovať. Niečo ma k nemu nebezpečne ťahá a ja to nechcem ignorovať. Môžem skúsiť niečo nové. Niečo, čo s nikým nezažívam. A Harry mi to ponúka. Ponúka mi veci, ktoré som pred tým nemala možnosť poznať. Ukazuje mi, aké je to byť chcená, bozkávaná...
"Prečo sa usmievaš?" podozrivo sa na mňa pozrela El, no aj jej na tvári trónil úsmev.
"Nič." mykla som plecom a zahľadela som sa na tabulu, vôbec nevnímajúc, čo tam je napísané, keďže moja myseľ bola úplne niekde inde.
"No tak.. Povedz mi to." drgla do mňa lakťom a ja som na ňu pozrela.
"Idem s Harrym von." Zahryzla som si do pery a čakala som na jej reakciu. Prekvapene na mňa pozrela a pootvorila ústa.
"Naozaj? takže je to už znova okey?" Spýtala sa.
"Myslím že hej." Povedala som tichým hlasom. Zamyslene som sa zahľadela von oknom. No, ako to bude ďalej? Aj keď som s Harrym rada, ako môžem vedieť, či neurobí nejaký prešľap a ja to oľutujem? Ako môžem vedieť, že neurobí niečo, kvôli čomu sa ho budem opäť báť? Samozrejme, je tu ešte tá určitá časť rešpektu k nemu. Nemôžem si pomôcť. Aj keď mi sľúbil, že mi neublíži, aj tak mám mierny strach. Dosvečovalo k tomu to zápästie a to, aký vie byť iný, keď je opitý.
"Zajtra sa mám stretnúť s Louisom." Šepla mojim smerom a ja som sa na ňu okamžite pozrela.
"Naozaj?" Spýtala som sa a ona nadšene prikývla. V hlave som si predstavila, ako by vyzerali oni dvaja spolu. Louis vyzerá byť v pohode chlapec. Myslím, že s nim El bude šťastná.
YOU ARE READING
Born To Love {Harry Styles SK}
Fanfiction"Je jedno, ako rozdielni sme. Je jedno, čo si o nás ľudia myslia alebo hovoria. Je jedno, čo všetko nám stálo v ceste. No ak by som si mala vybrať medzi dýchaním a milovaním ťa, použila by som svoj posledný dych, aby som ti povedala: Milujem Ťa!"...