45. časť ...His wet lips

15.8K 673 31
                                    

"Ideme na ples."

Po jeho slovách som zostala zaskočene stáť a dívala som sa naňho.

"Myslíš..to vážne?" vykoktala som a môj šokovaný pohľad som z neho nespustila. Na jeho tvári sa rozlial ešte väčší úsmev a prikývol.

"Choď sa obliecť," prikázal s úsmevom. V panike som sa pozrela okolo seba a potom znova naňho.

"Ale..ja nemám šaty Harry. Nemôžem ísť," po mojich slovách sa mierne zamračil, no potom si ma znova pritiahol k sebe a jemne ma pobozkal ma čelo.

"Ty vyzeráš vo všetko krásne, takže nezáleží na tom, čo budeš mať na sebe," povedal s úsmevom a opakom ruky mi prešiel po líci. Jeho slová ma zahriali pri srdci a pri jeho letmom dotyku mi naskočili zimomriavky.

"Kto je to?" ozvala sa Sophia, no čo len sme sa s Harrym otočili, už stála takmer pri nás a Liam kúsok za ňou.

"Čo sa deje?" spýtala sa a Harryho prebehla pohľadom, na čo som sa trochu zamračila. Všimla som si, ako Harryho oči zaleteli na Liama, ktorý ho tiež sledoval. Chvíľku na ňom bezvýrazne spočinul pohľadom a potom ho opäť premiestnil na mňa.

"Harry po mňa prišiel na ples," informovala som ju a ona nadvihla obočie.

"Vravela si že nejdeš," povedala nechápavo a Harryho obočie sa mierne skrčilo, keď sklopil zrak.

"Nebolo to v pláne," zavládlo medzi nami ticho a ja som uvidela Liama, ako si nás s Harrym oboch premeriava.

"Požičiam ti nejaké šaty," tlak na mojej ruke ma posunul smerom k Sophií, ktorá ho spôsobila. Očami som rýchlo zaletela na Harryho, ktorý iba slabo prikývol a zmizol mi z dohľadu. Úprimne som nemala moc dobrý pocit z toho, že budú dole sami. Síce sa na pretekoch správali trochu priateľsky, no dnes sa ani nepozdravili a Harry ho viní zo smrti jeho rodičov. Nevedela som, čo sám tí dvaja budú spolu robiť, no nechcela som tam Harryho nechávať dlho samého.

"Požičiam ti šaty čo som mala na Liamovej mamy," presne som vedela, ktoré šaty myslí. Preto sa mi hneď pery rozšírili do úsmevu. Tie šaty sa mi veľmi páčili, aj keď boli jednoduché. Vložila mi hebkú látku sukne do rúk a ja som jej venovala úsmev.

"ďakujem," vďačne som sa na ňu pozrela a ona mi úsmev opätovala.

"Obleč si ich, niečo s tebou spravíme," žmurkla na mňa a odišla do kúpeľne kde šla pravdepodobne po nejaké šminky. Ešte pred tým, než som sa chystala si ich obliecť, bežala som do svojej izby, kde som si strhla svoje staré oblečenie aj so spodným prádlom a obliekla som si moje nové čierne čipkové nohavičky a podprsenku bez ramienok, ktorú som si so Soph kúpila minulý týždeň. Myslím že práve toto je skvelá príležitosť ich konečne použiť. Do rúk som uchopila Sophiine šaty, ktoré som si následne obliekla. Na prsiach boli vzorované čo ale bolo vidieť iba zblízka a sukňa sa tiahla od pŕs do polky stehien v mentolovej farbe. S úsmevom som sa prezrela do zrkadla a rukami som jemne prišla po látke šiat. Opäť som sa vrátila do Sophiinej izby.

"Sadli ti," povedala nadšene Soph, keď prišla späť do izby, ako som aj čakala s kozmetickou taškou v ruke a premerala si ma pohľadom.

"Sadaj," nakázala a ja som si sadla na jej väčšiu posteľ. Zavrela som oči a nechala som Sophiine šikovné ruky skrášliť moju tvár.

S konečným výsledkom som bola viac než spokojná. Nepreháňala to s make-upom za čo som bola naozaj rada. Moje dlhé vlasy dopadali na môj chrbát iba v jemných vlnkách, ktoré Sophia stihla vytvoriť za krátky čas. Obula som si jej čierne lodičky a obe sme sa pozreli na konečný výsledok.

Born To Love {Harry Styles SK}Where stories live. Discover now