Moje Vansi dopadajú na drsný povrch chodníka, keď aj s taškou na ramene kráčam domov zo školy. Dnes to bolo v škole peklo. Učitelia si na nás zrejme zasadli, keďže sa maturity deň za dňom blížia. Včera som s Harrym nebola, keďže som musela ísť s mamou zohnať niečo na blížiace sa Sophiine narodeniny, ktoré má pár dni po mojich maturitách.
Už som sa nemohla dočkať, kedy prídem domov a konečne sa zvalím do postele. Bolo toho dnes na mňa moc.Mierne som nadskočila, keď som započula auto, blížiace sa ku mne. Obzrela som sa za seba a moje pery sa nadšene sformulovali do úsmevu, keď vedľa mňa zastalo Harryho auto. Rýchlo som prebehla ku dverám spolujazca a nasadla som. Okamžite bol do mňa zabodnutý Harryho smaragdový pohľad.
"Ahoj, kráska," ozval sa.
"Ahoj," s úsmevom som sa naňho pozrela, keď sa ku mne nahol, aby ma mohol pobozkať. Jeho pery sa letmo dotkli tých mojich a už sa ocitli na citlivej koži môjho krku.
"Chýbala si mi," zašepkal do môjho ucha a mne z jeho chrapľavého hlasu prebehol mráz po chrbte.
"Aj ty mne," šepla som a rukou som mu vošla do vlasou, čím som si ho opäť pritiahla na pery. Jeho ruka spočívala na mojom stehne, zatiaľ čo sa naše jazyky nežne o seba treli a jeho plné pery obaľovali tie moje.
"Kde si bol?" Spýtala som sa, keď sme sa po chvíľke odtiahli. Ešte stále mi v bruchu splašene lietali motýle z toho pocitu, mať jeho pery zase na tých mojich.
"Bol som si zacvičiť. Nejako to pri tebe zanedbávam," žmurkol na mňa a opäť sa zaradil medzi ostatné autá.
"Čo tým chceš povedať?" podozrivo som sa naňho pozrela a on so smiechom položil jeho veľkú dlaň na moje stehno, čo vo mne vyvolalo ďalšie chvenie. Zostal ticho, čo som na ňom neznášala. Nenávidím, keď mi ľudia neodpovedajú na moje otázky.
"Niekam ešte zaskočíme," ozval sa po chvíľke a ja som po ňom okamžite strelila pohľadom.
"Harry, nemôžem znova meškať domov.." napomenula som ho.
"Bude to len chvíľka, neboj," jeho ruka pevnejšie stisla moje stehno a ja som s povzdychom prikývla. Sledovala som ubiehajúcu cestu, ktorá mi ale prišla známa. Moje predtuchy, že som tu už raz bola sa splnili, keď Harry zaparkoval na veľkom parkovisku, kde sme sa stretli na Rally pretekoch. Uprela som naňho svoj pohľad v otázke, no on na mňa iba žmurkol a vystúpil. Odopla som si pás, zatiaľ čo Harry prešiel na moju stranu a otvoril mi dvere.
"Prečo sme tu?" Spýtala som sa, na čo sa Harry zachechtal.
"Si neskutočne zvedavá Bella," pokrútil hlavu a chytil ma za ruku. Viedol nás do útrob veľkej budovy.
"Hlavne sa drž pri mne," šepol smerom ku mne, no nepozrel sa na mňa. Pevnejšie stisol moju ruku a pohľadom zabil každého, ktorý sa na nás pozrel. Prechádzali sme po veľkej miestnosti, kde bolo niekoľko pretekárskych áut. Snažila som sa nevnímať pohľady ostatných chlapov a sústredila som sa na cestu pred sebou. Občas som sa pozrela na nejaké z áut, ktoré ma zaujalo, no radšej som sa držala tesne pri Harrym, pretože tí chlapi sa mi vonkoncom nepáčili. Harry otvoril ťažké dvere a nechal ma vojsť prvú. Bola to veľká miestnosť, no prázdna, iba s jedným autom. Zavrel ťažké dvere a ja som sa naňho s nadvihnutým obočím pozrela.
YOU ARE READING
Born To Love {Harry Styles SK}
Fanfiction"Je jedno, ako rozdielni sme. Je jedno, čo si o nás ľudia myslia alebo hovoria. Je jedno, čo všetko nám stálo v ceste. No ak by som si mala vybrať medzi dýchaním a milovaním ťa, použila by som svoj posledný dych, aby som ti povedala: Milujem Ťa!"...