Moje srdce divoko búšilo do mojej hrude, keď jeho typickou chôdzou prechádzal aj s ostatnými pretekármi k svojim autám, a ako skrčil obočie, keď sa poobzeral okolo seba na kopu ľudí, ktorí tu boli. Uvidela som aj Liama, ako kráča pár metrov za ním. Panebože. Rýchlo som od nich odvrátila zrak a pozrela som sa na veľkú dráhu pred sebou. Nemohla som sa naňho dívať, nešlo to. Iba jeden pohľad do jeho tváre spôsobil mrazenie na mojom tele a rýchlo búšiace srdce ma nútilo chvieť sa. A to nebolo dobre. Neznášam ho! Nemôže sa moje telo správať takto, keď ho iba uvidím. Ublížil mi. Je koniec. Všetkého!
"Chceš niečo na pitia, pokým sa to začne?" počula som Zaynov hlas, za ktorým som sa aj otočila.
"Áno, kolu. Ďakujem." usmiala som sa naňho, na čo mi úsmev opätoval a začal sa drať cez ludí niekam, kam nám zoženie pitie.
"Je tu Styles," oznámila mi Sophia, akoby som to nevedela.
"Viem," odpovedala som jednoducho a opäť som uprela zrak na pretekárov, teraz už pri ich autách. Aj keď som sa veľmi snažila dívať iba na Liama, oči mi stále odbehovali ku kučeravému mužovi, ktorý si teraz jeho bujné vlasy schoval pod modrú helmu.
"Si v pohode?" spýtala sa. Zhlboka som sa nadýchla a vydýchla. Nenávidím tu vetu. Už ju počúvam týždeň v kuse.
"Áno," odpovedala som jej potichu a pohľadom som zaostrila na opačnú stranu, kde som už uvidela, ako sa Zayn prediera s dvoma pohármi v ruke ku mne. Hlukom sa ozývala iba hudba, ktorá bola náhle prerušená hlasom komentátora, ktorý nás všetkých privítal a vymenoval mená súťažiacich spolu s číslami ich áut.
Nemohla som si pomôcť, no naozaj mi táto myšlienka preletela hlavou. Na Harryho aute bola nálepka 27. Dátum môjho narodenia. No určite to nebude ono. On predsa nevie, kedy som sa narodila. Nemá to vedieť odkiaľ. Moje myšlienky boli zahnané ihneď po tom, čo si Zayn sadol vedľa mňa.
"Kola pre krásnu slečnu," uškrnul sa na mňa a ja som pobavene pretočila očami.
"Prestaň Zayn," drgla som doňho plecom a prevzala som si pitie z jeho rúk.
"Niall!" zakričal a ja som ho sledovala, ako hodil nejaké lupienky Niallovi, ktorý sa naňho vďačne pozrel. Pohľad som opäť premiestnila na dráhu a ž som len čakala, kedy sa preteky začnú.
Pred autá sa postavili dve dievčatá, naozaj slabo zahalené a kockovanými vlajkami odštartovali autá. Moc som nesledovala, kto vedie, no jediné čo som si všimla bolo, že Harry sa drží tesne za prvým autom.
Vyplašene som nadskočila, keď jedno z áut stratilo stabilitu a spravilo pár kotúľov a doňho narazili ďalšie tri autá. Všetci naokolo zhíkli a uvidela som, ako nejakí muži, pravdepodobne záchranári, utekali na to miesto. Vyplašene som sa pozrela na Soph, ktorá si rukami zakryla ústa a jej oči sa doširoka otvorili.
"Do riti," ozval sa Zayn vedľa mňa, "Bol to Liam," odpovedal mi, keď som sa naňho vyplašene a nechápavo pozrela. Moje oči sa tiež rozšírili strachom a rýchlo som nasledovala Sophiu a Liama preč z tribúny. Preteky sa už skončili, keď sme sa cez všetkých ľudí dostali až k veľkej budove. Úprimne mi bolo teraz jedno, kto to vyhral. Chcela som vedieť, či je Liam v poriadku.
Na Sophiinej tvári bol jasne vidieť strach, tak ako asi aj nám ostatným.
"Pozor," povedal Zayn a obmotal ruky okolo môjho pása, keď som skoro narazila do nejakého chlapa. Vďačne som sa naňho pozrela a pokračovala som ďalej, no s jeho rukou stále na mojom páse. Nejako som to neriešila. Zaynova náklonnosť ku mne bola teraz určite vedľajšia.
"Drž sa pri mne," jeho pery sa ocitli pri mojom uchu a korenistá vôňa zasiahla moje čuchové bunky. Iba som slabo prikývla. Naozaj som sa tu medzi toľko ľuďmi nechcela stratiť.
ESTÁS LEYENDO
Born To Love {Harry Styles SK}
Fanfic"Je jedno, ako rozdielni sme. Je jedno, čo si o nás ľudia myslia alebo hovoria. Je jedno, čo všetko nám stálo v ceste. No ak by som si mala vybrať medzi dýchaním a milovaním ťa, použila by som svoj posledný dych, aby som ti povedala: Milujem Ťa!"...