"Doučovanie?" nad našimi hlavami sa ozval hlboký hlas a môj dych sa okamžite zastavil. Moje srdce vynechalo niekoľko úderov, keď moje oči narazili na Harryho zachmúrenú tvár.
"Harry?" nechápavo som sa zatvárila a vyplašene som sa naňho pozrela. No Harry sa na mňa nepozeral. Jeho oči boli pevne zabodnuté do Zaca, ktorý sa určite musel cítiť nepríjemne.
"Čo tu.." chcela som sa ho spýtať, čo tu robí, no prerušil ma jeho hlbokým, chrapľavým hlasom.
"Ty musíš byť Rob, však?"
"Zac," opravil ho pohľadom vyhľadal mňa.
"Oh.. áno, prepáč Zac. Ako som sa len mohol pomýliť," povedal ironicky a ja som sa okamžite zamračila. Čo do pekla týmto sleduje?
"No, stáva sa," Zac vyčaril silený úsmev a ja som radšej sklopila pohľad. Neviem, čo má Harry za lubom, no vôbec sa m to nepáči.
"Prisadnem si," povedal a ja som naňho vyvalila oči, keď sa cez stôl dral ku mne. Šokovane som ho sledovala, ako sa pohodlne oprel o operadlo a prsty si preplietol na bruchu. "Už tu nejakú dobu sedím a nevyzeralo to ako doučovanie." povedal a ja som zalapala po dychu. On tu bol už dlhšie?
"Harry," predcedila som pomedzi zuby potichu, aby to počul len on. No nepozrel sa na mňa. Stále očami prepaľoval Zaca.
"Nemusíme sa v kuse iba učiť. Nie je to dobré," informoval ho Zac. "Navyše, prečo by sa nemala zabávať?" povedal ľahostajne Zac a ja som sa naňho prekvapene pozrela. Harryho oči sa zúžili a lakťami sa oprel o stôl.
"Prečo by sa mala zabávať práve s tebou?" Harry sa pokúšal mať vyrovnaný hlas, no dobre som na ňom videla, že je nahnevaný.
"A prečo nie? Je dospelá, môže robiť čo chce," Síce bolo od Zaca pekné, že si ma zastal, no vôbec to nedopomáhalo k tomu, aby sa Harry ukludnil a odišiel. Prekvapene som očami preletela na Harryho, ktorý sa zasmial a opäť sa oprel dozadu.
"Fajn," povedal ľahostajne a mykol plecom. Toto sa mi vôbec nepáčilo.
Zostalo ticho. Harry Zaca skúmal pohľadom zatiaľ čo Zac pozeral niečo v papieroch.
"Harry," drgla som doňho a on sa na mňa konečne pozrel. Jeho pohľad bol bez emócií, aj keď trochu nahnevaný. "Mal by si ísť," povedala som a prehltla. Nadvihol obočie a pohľadom prebehol Zaca a opäť sa vrátil ku mne.
"Prečo? Chcem vidieť, ako ťa..doučuje," povedal kludne a ja som si ťažko povzdychla. Zacov pohľad vyhľadal ten môj a ja som sa naňho ospravedlňujúco pozrela.
"Zrejme nechce, aby si tu bol," ozval sa po chvíľke Zac a ja som sa okamžite pozrela na Harryho, ktorého sánka sa napla. Oblial ma studený pot a zrýchlil sa mi dych, keď Harry svoj tmavý pohľad presunul na Zaca. Len nech mu preboha nič neurobí!
"A ty si kurva kto, aby si hovoril, čo ONA chce, alebo nechce?" Zavrčal naňho a ja som sa okamžite dotkla jeho ruky, keďže som si myslela, že po ňom vyštartuje. Jeho tmavý pohľad okamžite zaletel na mňa a zdalo sa mi, akoby zmäkol.
"Harry, prosím, choď." povedala som prosebne a myslela som, že sa za chvíľku rozplačem. Nechcela som, aby tu Harry urobil nejakú scénu a už vôbec som nechcela, aby niečo urobil Zacovi.
Zacov pohľad bol pevne uprený na Harryho čo značilo, že je pripravený zasiahnuť, keby náhodou. Harry stisol pery pevne k sebe a pohľadom prebehol znova po Zacovi. Chvíľku zostalo ticho až pokým Harryho smaragdové oči nevyhľadali tie moje.
"Ak pôjdeš so mnou," povedal tichším hlasom a ja som zalapala po dychu. Nechcela som ísť s Harrym, no ani som nechcela, aby sa tu niečo stalo. Pohľadom som zaletela na Zaca, ktorý sa mračil.
YOU ARE READING
Born To Love {Harry Styles SK}
Fanfiction"Je jedno, ako rozdielni sme. Je jedno, čo si o nás ľudia myslia alebo hovoria. Je jedno, čo všetko nám stálo v ceste. No ak by som si mala vybrať medzi dýchaním a milovaním ťa, použila by som svoj posledný dych, aby som ti povedala: Milujem Ťa!"...