25. časť ...Stay

18.8K 619 20
                                    

"Vráť sa ku mne Bell. Potrebujem ťa.." povedal takmer šeptom, no ja som to dobre počula. Moje srdce akoby prestalo vykonávať životné funkcie a úplne prestalo biť. Prisahám, že som ho necítila.

Naozaj práve teraz Harry povedal, že ma potrebuje? V jeho byte? Ťažko som prehltla a odvrátila som zrak. Nie, to nemôže myslieť vážne. Pokúsila som sa od neho ustúpiť, no on ma rýchlo zachytil za ruku.

"Bell.." povedal veľmi tichým hlasom. Pozrela som sa opäť hore do jeho očí, ktoré ma úpenlivo pozorovali.

"Ja.. pôjdem." povedala som a zhlboka som sa nadýchla. Harry stisol pery a nespúšťal zo mňa zrak a tak isto neuvoľnil ani zovretie na mojej ruke.

"Zostaň so mnou," povedal takmer zúfalo a ja som sa naňho prekvapene pozrela.

"Naozaj chceš, aby som zostala?" spýtala som sa neveriaco a on už viacej smelo prikývol. "Nie," povedala som tvrdo a on sa na mňa zaskočene pozrel.

"Čo? no tak." mierne sa zamračil a ja som svoju ruku vysunula z tej jeho.

"Nebudem tu s tebou Harry. Už si zabudol na to, ako si sa ku mne správal?" mračila som sa naňho a ustúpila som o krok dozadu.

"Ja viem, kurva, prepáč. Ale bol som naštvaný na toho zazobaného idiota," rozhodil rukami a už sa tiež trochu mračil.

"Takže žiarliš?" založila som si ruky v bok a pozrela som sa naňho s nadvihnutým obočím.

"Čo? nie ja..nie nežiarlim. Nebuď smiešna," prevrátil očami a ja som tie moje zúžila.

"Aha. Takže to tvoje vystupovanie pred ním bolo len tak hej?" teraz som si prekrížila ruky na prsiach a on sa zamračil.

"Ja nikdy nežiarlim Bella. Na nikoho, jasné?"

"Samozrejme." odfrkla som a otočila som sa na odchod.

"Kam ideš?" ozval sa za mnou jeho hlas.

"Domov," odsekla som, no v ďalšom pohybe mi zabránila Harryho ruka, ktorá sa obmotala okolo môjho tela. Naštvane som sa zastavila a otočila som sa mu tvárou.

"Zostaň. Len na jednu noc, "  Prosebne sa na mňa pozrel a ja som sa nad tým zamyslela. Naozaj ma lákala predstava Harryho teplého a voňavého tela blízko toho môjho. NO nie, nemôžem.

"Nie," skrčila som obočie a on si zúfalo povzdychol.

"Prečo nie?"

"Nechcem, aby si sa mi zase po dvoch týždňoch dostal do nohavičiek," vypľula som a on sa na mňa zarazene pozrel. Ťažko vydýchol a prestal sa ma dotýkať. Okamžite som od neho odstúpila.

"Prepáč mi to. Len som bol nasraný za to, že si s ním prišla a za to, že si ma odkopla. Chcel som ti to vrátiť," priznal a pozrel sa na mňa.

"Ublížili mi tvoje slová, Harry." povedala som už tichšie a sklopila som zrak.

"To bol zámer," ozval sa tiež tichým hlasom a ja som k nemu prekvapene vzhliadla.

"Schválne si mi chcel ublížiť?" v hrdle sa mi vytvorila guča, keď jemne prikývol hlavou, čím mi moju otázku potvrdil. "Podarilo sa ti to," náhle som sa zamračila a odvrátila som zrak. Zámerne mi hovoril tie slová, len aby mi ublížil. Čo on je za človeka?

"Moc ma to mrzí, Bell." pristúpil ku mne bližšie. "Už sa to nezopakuje, prisahám," presviedčal ma a pri tom mi hľadel hlboko do očí.  Jeho neporanenou rukou pomaly prešiel po mojom líci až mi vošiel na zátylku do vlasou, pričom mi palcom líce hladil. Sledovala som jeho rúžové pery, keď sa ku mne mierne nahol a jeho mentolový dych narážal do mojej tváre. Jeho plné pery sa jemne dotkli kútiku mojich pier a ja som slastne zavrela oči. Nech som robila čo som chcela, potrebovala som jeho bozky. Aj keď som tohto chlapca nenávidela, bolo tu niečo, čo ma nútilo ho chcieť. Čo ma nútilo bažiť pop jeho bozkoch a jeho prítomnosti. A bolo tu aj to, že som ho mala rada. NO nevedela som, do akej miery.

Harryho pery sa lačne prilepili na tie moje, keď si uvedomil, že sa neodtiahnem. Takmer okamžite sa jazykom prebojoval pomedzi moje stisnuté pery a dotkol sa ním toho môjho. Okamžite sa mi v žalúdku zobudil roj motýľov. Bolo až neuveriteľné, ako moje telo reagovalo na jeho dotyky a bozky. Ruku som zodvihla do výšky jeho hrude a dlaň som položila na jeho hruď. Zrejme si myslel, že sa chcem odtiahnúť, keďže na chvíľku zamrzol, no ja som mu prešla po hrudi až ku krku, za ktorý som si ho pritiahla ešte bližšie.

Harryho ruky sa spustili na zadnú stranu mojich stehien a vyzdvihol ma hore. Nohy som obmotala okolo jeho pása a bez prstávajúceho bozkávania sme sa pohli. Uvedomila som si, že ma Harry položil na posteľ, keď som pod sebou ucítila niečo mäkké.

Moje srdce bilo ako splašené a dych som mala rýchli, keď sa moje pery odlepili od tých jeho a Harry ich nahradil mojim krkom. Ani som si neuvedomovala moje činy. Zaklonila som viacej hlavu, aby mal lepší prístup a tým mi do tela vysielal príjemné vibrácie, ktoré spôsobovali horúčavu na celom mojom tele.

"nechaj ma urobiť ťa šťastnou Bell."Jeho oči sa zabodli do tých mojich a ja som zalapala po dychu.

"Harry ja.."

"Ššš..prosím," žiadostivo sa na mňa pozrel a ja som nakoniec po krátkom uvažovaní prikývla. Ihneď sa prisal na moje pery a jeho ruka vkĺzla pod moje tričko.

Nechcela som to len z toho dôvodu, aby som sa vyhla Harryho rečiam, ako spred týždňa. No na druhej strane som to chcela. Teda ak to bude aspoň tak dobré, aké to bolo v tej telocvični.

Z myšlienok ma vyrušil Harryho chrapľavý hlas. "Dáme to dole zlato, dobre?" spýtal sa a opatrne nadvihol lem môjho trička. Rýchlo som prikývla, lebo inak by som si to rozmyslela. Harry rýchlo stiahol moje tričko, že som si to nestihla ani uvedomiť a už ležalo niekde na podlahe.

"Si tak krásna," šepol, keď pohľadom prebehol celé moje telo. Nepochybovala som o tom, že som sa začervenala. Harry sa slabo usmial a nežne sa dotkol perami tých mojich.

Harryho ďalšie bozky smerovali cez môj hrudník odetý ešte v podprsenke. Ohla som sa v chrbte a z úst mi unikol ston, keď sa Harryho teplé pery prilepili asi na každý kúsoček mojej odhalenej pokožky a zanechával na nej miesta, ktoré doslova horeli.

Znova sa vrátil k mojim perám. Bozkával ma vášnivo, čo mi v podbrušku vyvolávalo zvláštne chvenie. Počas bozkávania Harry uvoľnil gombík na mojich jeanoch a stiahol ich smerom dolu z mojich nôh...

Shiiiit :D NO, tu máte takú krátku oničom časť :D začala som ju písať neskoro, takže som ju nestihla dopísať :D Aj vám sa to zdá, že tu bude zase 13+? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Never mind :D či? :DDDDDD Jaj bože :D nemala dnes ani byť, ale pred hodinou som len tak otvorila wattpad, dala som na new part a začala som písať :D a z toho vzniklo toto :D Dúfam, že ste aspoň trošku spokojné :d ja mam dnes úplne bláznivu náladu ani neviem z čoho :D chňooo :D Inak, založila som si trapka trapna blog :DDDDDDDDd nudila som sa :d hodím ho do komentárov:D tak ak chcete, čeknite to aspoň mi zvíšite návštevnosť xDDDDDDD so.. píšte komentáre :D a ešte som zabudláááá :d túto časť venujem NiallHoranAteMe keď si si ju tak priala :D a aj zajtrajšiu 13+ niekomu venujem ak by ste chceli :d mam dobre srdiečko ja viem :D Soo.. Hope you like it.. btw- kolko krát osm už napísala SO? -__- :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd jebe mi asi :D nevadi :D

Vote and Comments :)

Born To Love {Harry Styles SK}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang