"Nie," šepla som a venovala som mu krátky, no za to vášnivý bozk. "Chcem teba."
V jeho tvári som si nemohla nevšimnúť prekvapenie. Sama som bola prekvapená z toho, čo hovorím. Neviem, kde sa to vo mne berie. Nikdy by som toto nikomu nepovedala, ani Harrymu. Možno to bolo z toho, čo všetko sa dnes udialo.
Jeho rozžiarený pohľad prebodával moju tvár a jeho biele zuby boli zaborené v jeho spodnej pere. Vyzeral tak neodolateľne a rozkošne zároveň. Dá sa to vôbec? Pri ňom áno. Jeho veľké ruky stále zvierali moje boky, naše hrude sa o seba pri rýchlom dýchaní vzájomne treli a naše oči boli priamo zabodnuté do seba.
"Ani si nevieš predstaviť, ako chcem ja teba," šepol blízko môjho ucha a následne sa oň letmo obtrel perami. Okamžite sa dostavili zimomriavky, ktoré obsypali celé moje telo snáď na každom kúsočku mojej kože a kolená sa mi roztriasli. Jeho horúci dych som intenzívne vnímala na mojom krku, kde sa následne na to ocitli jeho mäkké pery. Hlboko som vydýchla a medzi prstami som zovrela pramienky jeho hustých, hnedých vlasov.
"Harry," šepla som, keď jeho zuby zovreli moju citlivú kožu pod uchom. Do môjho tela to vysielalo vibrácie a začalo mi byť neskutočne teplo. Ústa sa mi pootvorili, keď jeho ruky prešli po mojom zadku až na zadnú stranu stehien a vyzdvihol ma do vzduchu. Nohy som automaticky obmotala okolo jeho úzkeho pása, čím som sa ho lepšie pridržala. Cítila som, ako sme sa pohli, no to bolo to posledné na čo som myslela. Prvoradé boli jeho pery brázdiace po mojej sánke a krku, čo mi prinášalo neskutočné potešenie. A to sme zašli iba k bozkávaniu.
Krk mi ovial chlad, keď sa Harry odtiahol a položil ma na jeho mäkkú posteľ. Nečakala som dlho, kým sa objavil nado mnou a ja som okamžite začala ťahať jeho tričko nahor. Musela som opäť vidieť jeho svalnaté, potetované telo. Potrebovala som to. Z jeho úst vyšlo tiché zachechtanie, keď som rýchlo jeho tričko preťahovala cez hlavu.
"Nadržaná?" zaškeril sa a jeho oči žiarili. Bol tak krásny, že to snáď nebolo ani možné. Jeho vlasy v rozruchu z toho, ako som ho vyzliekala vyzerali úžasne. Jeho široký úsmev, jamky a žiariace oči bolo niečo, na čo by som sa mohla dívať stále, a neomrzelo by ma to.
"Bozkávaj ma, Harry," povedala som a jeho úsmev sa zmenšil. Jeho smaragdy padli na moje pootvorené pery. Nečakala som dlho a opäť som ucítila chuť tých najsladších pier, aké som mala kedy možnosť pobozkať. Aj keď nich bolo naozaj minimum, stavím sa, že Harry sa bozkáva najlepšie. Ruky mi samovoľne behali po jeho chrbte a hrudi, čo spôsobovalo Harryho tiché vzdychy, ktoré vypúšťal do našich bozkov. Oddelila som naše pery od seba a žiadostivo som sa prisala na jeho krk. Vzdychol a to ma prinútilo k ďalšiemu kroku. Silno som zatlačila do jeho hrude, čím som ho prevalila na posteľ a obkročmo som si naňho sadla. Nevedela som, kde sa vo mne tá odvaha brala, no páčilo sa mi to. Zohla som sa k nemu a opäť som sa prisala na kožu na jeho krku. Odmenou mi bol jeho slastný výdych a jeho ruky sa premiestnili na môj zadok, stále navlečený v úzkych džínsoch, ktorý tvrdo stlačil. Moje telo sa celé zachvelo pod náporom toho vzrušenia a moje zuby sa zaryli do jeho kože, na čo slabo sykol.
"Bell," povedal potichu a jemne zatlačil do mojich ramien. Narovnala som sa a nechápavo som sa pozrela do jeho krásnej tváre. Bez slova odstránil ruky z môjho zadku a jeho štíhle prsty vyhľadali lem môjho trička, ktoré mi začal vyhŕňať nahor. Ochotne som vyzdvihla ruky a on mi ho pretiahol cez hlavu. Zostala som pred ním iba v bielej, úplne obyčajnej podprsenke. Nečakala som, že sa niečo takéto bude diať. Popravde, aj tak nemám nič tak sexy, čo by vyhovovalo k tejto situácií.
Moje pery nečakane opustili vzdych, keď sa Harry posadil a jeho hlava sa zaborila do medzery medzi mojimi prsiami, kde začal citlivú kožu rôzne sať a hrýzť. Prsty som mala zapletené v jeho kučerách a pri každom jeho tvrdšom pohybe som zaťahala silnejšie.
YOU ARE READING
Born To Love {Harry Styles SK}
Fanfiction"Je jedno, ako rozdielni sme. Je jedno, čo si o nás ľudia myslia alebo hovoria. Je jedno, čo všetko nám stálo v ceste. No ak by som si mala vybrať medzi dýchaním a milovaním ťa, použila by som svoj posledný dych, aby som ti povedala: Milujem Ťa!"...