46. časť ...Silná dávka menom orgazmus

19K 683 44
                                    

Naše prsty sa preplietli, keď sme vystúpili z auta a behom sme šli k Harryho bytovke. Úsmev stále zdobil moju tvár a Harryho oči ma pozorovali. Pustil moju ruku, keď z vrecka premočených nohavíc vytiahol kľúče a odomkol dvere od jeho bytu. Bola mi už zima, takže som bola rada, že ideme konečne do tepla.

"Je ti zima?" otočil sa ku mne, keď sa dvere zabuchli. Moje oči automaticky zaleteli na jeho telo, ktoré teraz bolo perfektne vidieť cez bielu premočenú košeľu, ktorá sa mu lepila na pokožku a ukazovala tak jeho svaly a tetovania.

"Trochu," povedala som potichu a opäť som sa pozrela do jeho tváre. Jeho oči tiež padali niekde na moje telo a ja som vzhliadala dolu, aby som sa uistila na čo sa díva. Zarazila som sa, keď celá jemná sukňa bola pritisnutá na mojom bruchu a stehnách presne tak, ako Harryho košeľa. Rýchlo som si sukňu odlepila od tela a vzhliadla som hore.

Moje srdce začalo mi silno udierať do hrude, keď sa Harry pohol smerom ku mne a ja som mohla vidieť jeho brušné svaly sa pohybovať. Zrazu mi vôbec zima nebola, no oblievala ma horúčava. Sledovala som ho, ako sa priblížil blízko ku mne a jeho hánky jemne prešli po mojom líci, čo mi spôsobilo slabé mrazenie. Jeho oči skenovali moju tvár, ako by ju videl prvý krát. Až vtedy som si vlastne uvedomila, ako príšerne som musela vyzerať. Môj make up bol určite rozmazaný a z vlasov mi kvapkala voda. No na ňom som nemohla nájsť chybu. Moje oči stále prebodávali jeho tvár a snažila som si zapamätať každý detail. Presný tvar jeho krásne tvarovaných pier, jeho ostro razená sánka, mierne stŕnisko, ktoré mu dodávalo na mužnosti. Jeho jamky keď sa usmial. Jeho smaragdové oči, ktoré mnohokrát vedeli meniť farbu podľa jeho nálad. Keď bol nahnevaný, boli tmavé, smaragdová farba nebola takmer vidieť, čo ma naozaj fascinovalo. A inokedy, jeho oči žiarili. Dokázali sa v nich prečítať jeho pocity, čo sa mnoho krát nedalo a čo nikomu nedovolil. No teraz to bolo iné. Teraz jeho oči žiarili a ja som mohla vidieť, že je šťastný a spokojný.

Jeho štíhle prsty odhrnuli moje mokré vlasy z tváre, aby sa mi nelepili na kožu a ja som zadržala dych, keď sa ku mne mierne nahol. Neponáhľal sa. Doslova si dával načas, čo ma mučilo. Opäť cítiť chuť jeho pier bola lákavé. Ten slastný pocit, keď sa pritlačia na tie moje a zanechajú na nich horúci bozk. Jemné brnenie, ktoré môžem cítiť v perách, keď sa po vášnivom bozkávaní nakoniec odtiahneme je úžasný.

Moje oči sa samovoľne zavreli, keď jeho pery delil od mojich iba kúsok. Jeho dych horúco narážal do mojich pier a ja som z neho mohla cítiť punč, ktorý sme obaja pili. Ruky sa mi triasli, keď som ich položila na jeho brucho a tento krát som to bola ja, ktorá si ho pritiahla bližšie. Slabé vydýchnutie opustilo jeho pery a ruky si okamžite privlastnili moje boky. Už som dlhšie nečakala na stretnutie našich žiadúcich pier. Takmer okamžite sa tie jeho prilepili na tie moje a ja som slastne vydýchla. Nebudem preháňať ak poviem, že jeho pery sú jediná vec, ktorú skutočne chcem. Pod rukami som mohla cítiť kopčeky jeho svalov, keď som prechádzala po jeho bruchu až na prsia. Ruky som mala mokré od jeho košele, no to bola posledná vec, na ktorú som myslela . Pokračovala som až ku jeho krku, kde som ruku položila na jeho zátylok a druhou mu jemne vošla do tiež mokrých vlasou. Naše jazyky sa vzájomne hladili a ja som sa chvela. Ako vždy, keď sú jeho pery v kontakte s mojimi. Sústredila som sa na pomalé bozkávanie, zatiaľ čo jeho ruky premiestnil na dolnú časť môjho chrbta a jemne si ma prirazil k sebe. Naše hrude sa o seba treli keď sme rýchlo dýchali. Práve teraz by sa medzi nás nezmestil ani papier ako boli naše telá o seba silno pritlačené. Dobre som vedela, kam toto smeruje. Vedela som, že tento deň neskončí tak, ako tie iné v Harryho posteli. Dnes sa to stane. A ja som bola na to pripravená.

Pomaly sme sa za stáleho bozkávania otočili a mierili sme k posteli. Z mojej strany to bolo ťažšie, keďže som cúvala, no pri Harrym som mala oporu. Jeho ruky ma držali pevne a nevyzeral, že by sa ma chystal pustiť.

Born To Love {Harry Styles SK}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant