Moje ústa vypustili tiché zamrnčanie, keď som sa prevalila na druhú stranu, čím som zacítila pod mojou rukou niečo tvrdé. Vedela som, že je to Harry, preto som sa slabo usmiala. Bola som rada, že som sa zobudila vedľa neho.
Konečne som od seba rozlepila oči a prvé čo som uvidela boli tie jeho žiarivé, ktoré na mňa uprene hľadeli.
"Dobré ráno," ozval sa jeho chrapľavý hlas.
"Dobré," môj hlas bol snáď ešte chrapľavejší než ten Harryho, čoho bol dôvod ten, že som spala.
"Ako si sa vyspala?" aj jeho ústa sa roztiahli do menšieho úsmevu, čo mi prišlo neskutočne zlaté s jeho rozospatou tvárou.
"Prekvapivo dobre," zamumlala som.
"Prekvapivo?" nadvihol obočie, zrejme nespokojný s mojou odpoveďou. Zasmiala som sa a trochu som sa ponaťahovala.
"Myslela som to tak, že prekvapivo dobre, keďže moja posteľ je tá najlepšia, naozaj." informovala som ho na čo on prevrátil očami a priblížil sa viac ku mne.
"To, že si sa dobre vyspala bude určite tým, že si spala celú noc na mne," povedal a ja som odvrátila zrak, "samozrejme mi to nevadí," žmurkol na mňa a jeho ruky si ma pritiahol bližšie k nemu. Jeho sladké pery sa jemne dotkli tých mojich čo spôsobilo šteklenie v mojom bruchu.
"Koľko je hodín?" spýtala som sa s očami zavretými a nechala som jeho brušká prstov blúdiť po mojej tvári.
"Myslím že niečo okolo desiatej," ozval sa a ja som okamžite otvorila oči.
"Čože?" takmer som vykríkla. Nevinne sa na mňa usmial. Rýchlo som jeho ruku z mojej tváre stiahla a posadila som sa. Moje oči padli na hodiny, ktoré viseli na jeho stene. "Harry! zaspala som!" rýchlo som sa chcela vyhrabať z postele, no Harryho ruky ma zastavili a potiahli späť.
"Klud. Už aj tak nestíhaš," jeho hlas bol až neuveriteľne kludný.
"Veď si nastavoval budík," povedala som naštvane a pozrela som sa do jeho zelených očí.
"Vypol som ho, bola si rozkošná, keď si spala," mykol plecom a na jeho tvári sa rozlial úsmev, zatiaľ čo sa tie moje doširoka otvorili.
"Čože?" povedala som znova, ignorujúc jeho lichotivú poznámku. "Nemôžem vymeškávať školu Harry, za týždeň mám maturity," rozhodila som rukami a ťažko som si povzdychla. Jeho ruky si ma pritiahli na jeho nahú hrúd a mne okamžite do nosa narazila jeho vôňa.
Myslel som si, že budeš rada, že sa môžeš celý deň vyvaľovať v posteli a nič nerobiť," mykol plecom. "Vymeškala si ty školu vôbec niekedy?" nadvihol obočie a preskúmal ma pohľadom.
"Prečo by som mala?" zamračila som sa.
"Pf. Šprtka," odfrkol a ja som sa naňho zarazene pozrela. No hneď som vedela, že to nemyslí vážne, keď som uvidela jeho pobavený pohľad. Iba som prevrátila očami a odvrátila pohľad.
"Poďme sa radšej maznať," zašepkal mi do ucha a mojim telom prebehli zimomriavky. Moje oči vyhľadali tie jeho, ktoré doslova žiarili. Takmer som im podľahla, preto som zrak radšej odvrátila.
"Harry," chcela som zaprotestovať, no to už som ležala a Harryho mohutná postava sa týčila nado mnou. Tvárou sa priblížil k tej mojej a nosom šťuchol do toho môjho. Či som sa naňho hnevala alebo nie, z mojich úst vyšiel tichý smiech po tomto jeho geste. Jeho plné ružové pery sa nežne pritlačili na tie moje a ja som slastne zavrela oči. Nikdy by som si nemyslela, že by práve Harryho pery boli tou vecou, na ktorej budem skutočne závislá.
YOU ARE READING
Born To Love {Harry Styles SK}
Fanfiction"Je jedno, ako rozdielni sme. Je jedno, čo si o nás ľudia myslia alebo hovoria. Je jedno, čo všetko nám stálo v ceste. No ak by som si mala vybrať medzi dýchaním a milovaním ťa, použila by som svoj posledný dych, aby som ti povedala: Milujem Ťa!"...