Oblial ma studený pot a cela som sa roztriasla, keď som uvidela nenávisť a hnev v jeho očiach.
"P-prepáč ja som to tak-"
"Čo si to kurva povedala?" zavrčal nenávistne a hruď sa mu pri prudkých nádychoch dvíhala. Teraz som mala naozaj strach! Vedela som, že som to prehnala. I keď som bola naňho nahnevaná a on urážal mojich rodičov, jeho zosnulých rodičov som nemala právo vyťahovať.
"Prepáč Harry.. Ne-nemyslela som to tak," ťažko som prehltla a ustúpila som o dva kroky dozadu. Doširoka som otvorila oči a splašene som vykríkla, keď ma prudko prirazil o dvere.
"Odkiaľ kurva vieš, že moji rodičia sú mŕtvi?!" zakričal mi priamo do tváre. Viac som sa pritlačila ku dverám a privrela som oči. Celá som sa triasla. Nevedela som, či by bol Harry schopný udrieť ma, no keby to spravil, možno by som sa mu ani nečudovala. Je to zrejme jeho citlivá téma a ešte je k tomu poriadne opitý.
"P-povedal mi to ..Liam," ťažko som vyslovila a odhodlala som sa mu pozrieť do tváre. Bola skrútená v hneve, z očí mu blyšťalo a ešte stále prudko dýchal.
"Iste, Liam. Si jeho miláčik, však?" povedal ironicky a ja som skrčila obočie. Čo tým myslí?
"Čo?" zamračila som sa. Jeho správanie sa mi vonkoncom nepáčilo a taktiež som sa bála. Pred opitými ľuďmi som mala vždy rešpekt a pred Harrym dvoj násobne. Aj keď mi povedal, že mi neublíži, momentálne teraz som nevedela, čo si mám o tomto celom myslieť.
"Chová sa k tebe ako k nejakému decku, však? Je to ten milý dobrý Liam, je tak? No čo ak je iný? Čo ak je to jeden skurvený hajzel, ktorý každého ťahá za nos?" Povedal hrubo a potom sa ironicky zasmial. "isteže to nevieš, pretože si slepá. Nevidíš, čo je on za človeka."
"Ale vidím, čo za človeka si ty, Harry!" povedala som a tvrdo som sa mu pozrela do očí. Nechcela som mu ukázať môj strach, aj keď ovládal každučkú časť môjho tela.
"Vôbec ma nepoznáš, Isabella," zasyčal do mojej tváre a priblížil sa.
"Ako ťa môžem poznať Harry? Nevpustíš ma k sebe! Ty vieš o mne zrejme všetko, no ja nič. Si tak uzavretý a-"
"Prečo sa nespýtaš Liama? Ten ti s radosťou všetko o mne zase vytára," povedal naštvaným hlasom a odtiahol sa. Sledovala som ho, ako si tvrdo rukou prešiel po vlasoch. Otočil sa mi chrbtom a až ku mne som počula jeho rýchle dýchanie. Moje srdce stále silno udieralo do mojej hrude a ja som sa opatrne odrazila od dverí. Musím zmiznúť.
Opatrne som sa otočila ku dverám a potichu som stisla klúčku. "Neopováž sa odísť, Bella," počula som ho za sebou zavrčať a v momente som zamrzla. Oblial ma studený pot a nová dávka strachu zaplavila moje zmysli.
"Idem domov, Harry," povedala som tichým hlasom, no zrozumiteľným, aby ma počul. Pootvorila som viac dvere, aby som sa odtiaľto mohla dostať, no dvere sa silným tresnutím zavreli, keď do nich zatlačil a ja som strachom privrela oči.
"Vravel som ti, že odo mňa nemáš odchádzať," jeho telo som ucítila natlačené na tom mojom a môj dych sa zrazu stal ťažším. Preklínala som slzy, ktoré ma začali štípať v očiach. Opatrne som sa otočila k nemu a pozrela mu do mierne červených očí.
"Nechaj ma odísť, prosím," šepla som a pera sa mi roztriasla. Jeho oči ju sledovali no potom opäť strelili do tých mojich. No teraz jeho pohľad nebol nahnevaný, teda aspoň nie tak, ako pred pár sekundami. Úpenlivo na mňa hľadel a ja som sa pod jeho intenzívnym pohľadom roztriasla a mráz mi prebehol po chrbte.
"Nevidíš, že mám strach?" povedala som už o niečo hlasnejšie ako predošlú vetu. Pery stisol pevne k sebe a zamračil sa.
"Nechcem, aby si ho mala. Nie pri mne," jeho hlas bol tichý, no rázny. V hrdle sa mi tvorila veľká guča, ktorá stále viac a viac nútila zapĺňať moje slzné kanáliky.
ESTÁS LEYENDO
Born To Love {Harry Styles SK}
Fanfic"Je jedno, ako rozdielni sme. Je jedno, čo si o nás ľudia myslia alebo hovoria. Je jedno, čo všetko nám stálo v ceste. No ak by som si mala vybrať medzi dýchaním a milovaním ťa, použila by som svoj posledný dych, aby som ti povedala: Milujem Ťa!"...