ΝΤΡΙΙΙΙΙΝΝ... ΝΤΡΙΙΙΙΙΝΝ... ΝΤΡΙΙΙΙΙΝ... Όχιιιι... Όχι ρε γαμώτο.... Πρωί, 07:00 π.μ Σχολείο... Πρώτη μέρα... 15 Σεπτεμβρίου... Τέλος οι διακοπές, τα ξενύχτια, οι βόλτες οποιαδήποτε ώρα και στιγμή! Αρχίζουν τα σχολεία, το γράψιμο, το διάβασμα, τα φροντιστήρια –αν και δεν κάνω εγώ αλλά λέμε τώρα- και το χειρότερο όλων; Όχι ύπνος μέχρι της 12... Για να ξέρεται πάω Τρίτη Λυκείου και είμαι 17...
Ok κοπέλα μου τώρα πρέπει να σηκωθείς από το ζεστό σου κρεβατάκι, να πας στον μπάνιο με τα κρύα πλακάκια να κάνεις ένα ντους, να ντυθείς... Αχ πόσο βαριέμαι! Ας πάω λίγο γρήγορα για να μην κάνω και την άλλη να περιμένει και μετά να γκαρίζει και να γκρινιάζει όλη μέρα!!!
Α! Ξέχασα να σας πω αυτή που θα γκρινιάζει είναι η κολλητή μου –και μόνη φίλη που έχω- η Ήβη. Η Ήβη είναι μια κούκλα, έχει γαλάζια μάτια, ξανθά μακριά ζγουρά μαλλιά και είναι ψηλή –συγκριτικά με άλλες- 1,70. Έχει το τέλειο σώμα πραγματικά, αναλογίες μοντέλου... Καμιά φορά την ζηλεύω... Σαν χαρακτήρας τώρα... Είναι ευαίσθητη καμιά φορά, υπερβολικά ενεργητική, cool girl, τα έχει καλά με όλους, πάνω κάτω, και όλοι την συμπαθούν, κάνει παρέα με όλο το σχολείο αλλά σε καθημερινή βάση με εμένα τι μου βρήκε ήθελα να ξερα ...
Πρέπει να συστηθώ και εγώ... Λοιπόν είμαι η Στρατούλα-ξέρω ξέρω ασυνήθιστο όνομα και είναι χάλια αλλά έτσι είπαν να με βαφτίσουν- εγώ; Καμία σχέση με την Ήβη... είμαι 1,67 χοντρή και όταν λέω χοντρή το εννοώ 101 κιλά! Όχι δεν κάνω στρογγυλοποιήσεις με τα κιλά μου είμαι πολύ ακριβής με αυτά... Καστανά μαλλιά μέχρι το στήθος και καστανοπράσινα μάτια. Πραγματικά τίποτα το ενδιαφέρον!
Τώρα αν ρωτάτε για την δημοτικότητά μου στο σχολείο... δεν υπάρχει όλοι με αγνοούν. Όλοι εκτός από την Ήβη και τους καθηγητές! Όχι δεν είμαι από τα ατίθασα παιδιά για να με ξέρουν οι καθηγητές, αντίθετος είμαι σπασίκλας! Η καλύτερη μαθήτρια και απουσιολόγος... Πριν έρθει η Ήβη στο σχολείο μας –δηλαδή 2χρόνια πριν- όλοι οι συμμαθητές με έβριζαν γενικά τα γνωστά... bullying. Η Ήβη ουσιαστικά με έσωσε από όλο αυτό! Πλέον τα παιδιά δεν μου δίνουν καμιά σημασία, ξέρουν μόνο το ονοματεπώνυμο μου -λόγο απουσιολογίου- και με άφησαν στην ησυχία μου
Βγαίνω από το μπάνιο και πάω στην ντουλάπα μου για να δω τι θα φορέσω, όχι ότι έχω και πολλές επιλογές. Φοράω ένα μαύρο τζιν μια φαρδιά-πολύ φαρδιά μπλούζα- σε γκρι χρώμα και τα μαύρα μου αθλητικά. Κάνω τα μαλλιά μου μια κοτσίδα και πάω στην κουζίνα να κάνω καφέ. Ποτέ δεν λειτουργώ χωρίς καφέ! Η ώρα 7:30 μια χαρά! Προλαβαίνω άνετα οπότε κάθομαι και ανοίγω τον υπολογιστή μου να ακούσω κανένα τραγούδι και περιμένω την Ήβη να έρθει και να φύγουμε μαζί. Μένει στην απέναντι πολυκατοικία οπότε δεν υπάρχει απόσταση...
YOU ARE READING
Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΜΑΣ
RomanceΜια κοπέλα που έχει περάσει πολλά και προσπαθεί να τα κρύψει πίσω από ένα χαμόγελο, μια κοπέλα που κανείς δεν την προσέχει, μια διαφορετική 17χρονη κοπέλα που ποτέ δεν είχε ερωτευτεί, η Στρατούλα, έχει μόνο έναν άνθρωπο κοντά της την κολλητή της κα...