Κεφάλαιο 3: με ακολουθεί;

1.4K 94 30
                                    

Με κοίταξε με ένα βλέμμα έκπληξης και περιέργειας. Όλοι η τάξη μας κοιτούσε. Άλλοι με περιφρόνηση και ειρωνεία, άλλοι με περιέργεια και άλλοι με έκπληξη. Συνήθως δεν μιλούσα και πολύ και δεν αντιμιλούσα. Αλλά όντως η άσκηση ήταν γελοία.

Κ:- Δεσποινίς... Τοκαλίδου χαρακτηρίζεται την άσκηση γελοία πράγμα που δεν θα έπρεπε καθώς είναι φετινή ύλη και όχι περσινή... Και αφού λες λοιπόν ότι είναι γελοία γιατί δεν μας την λύνεις; Είπε με ειρωνεία και με κοιτούσε με σηκωμένο φρύδι. Καλά τώρα θα δει που θα με ειρωνευτεί στα μαθήματα. Σε άλλους τομείς μπορεί να το άφηνα να περάσει αλλά όχι σε αυτόν...

Σ:-Με μεγάλη μου χαρά! Είπα και σηκώθηκα κοιτώντας το χέρι του. Με κοιτούσε με αγανάκτηση και μου έκανε νόημα να αρχίσω. Έτσι αφού δεν καταλάβαινε του έκανα νόημα δείχνοντας τον μαύρο μαρκαδόρο που κρατούσε στο χέρι του. Όταν κατάλαβε μου τον έδωσε και άρχισα να λύνω και ταυτόχρονα να εξηγώ –έτσι για να μάθει να με ειρωνεύεται-...

Όταν τελείωσα κοίταξα τον πίνακα και συνειδητοποίησα πως τον είχα γεμίσει όλο με τα γράμματά μου. Κοίταξα τον κύριο και με κοιτούσε με διάπλατα ανοιχτά μάτια. Ναι τον εντυπωσίασα αυτό είναι σίγουρο. Άφησα τον μαρκαδόρο στην έδρα και έκατσα στο θρανίο μου.

Κ:- Σωστά! Είπε και έσβησε τον πίνακα. Κάναμε την υπόλοιπη ώρα μάθημα και ήταν όντως καλός στην δουλεία του. Ναι τον τύπο τον συμπαθώ. Εξηγεί καλά, γρήγορα, κατανοητά. Ωραία θα τα πάμε μια χαρά. Οπότε το μάθημα της φυσικής θα συνεχίσει να είναι το αγαπημένο μου.

Ήταν το τελευταίο 5΄ φυσικής για μας σήμερα.

Κ:- Ποιος είναι ο απουσιολόγος του τμήματος; Είπε και σήκωσα το χέρι μου.

Κ:- Ωραία. Είπε και χτύπησε το κουδούνι.

Κάπως έτσι πέρασαν άλλες 5 ώρες μαθήματος πιο βαρετά βέβαια. Η Ήβη είχε φροντιστήριο ισπανικών οπότε γυρνούσα μόνη μου σπίτι. Σκεπτόμουν όλα αυτά που έγιναν σήμερα και πήρα μια απόφαση. Στην πρώτη λυκείου όλοι χωρίς καμία εξαίρεση οι συμμαθητές μου με κορόιδευαν φια α κιλά μου, που διάβαζα και που μου άρεσε το σχολείο. Στην Δευτέρα αυτό άλλαξε καθώς ήρθε η Ήβη και κάναμε παρέα. Η Ήβη κάνει παρέα με όλους και πολλές φορές με είχε καλέσει για καφέ και με άλλα παιδιά μα πάντα αρνιόμουν δεν ένοιωθα καλά! Πλέων στην Τρίτη θα πάψω να κρύβομαι και θα κάνω αισθητή την παρουσία μου με καλό τρόπο. Θα βγαίνω με την Ήβη και με άλλα παιδιά. Θα χάσω κάποια κιλά, ίσως να κάνω μια ανανέωση στα ρούχα μου. Θα δήξω σε όλους τον χαρακτήρα μου και θα τους κάνω να αγαπήσουν τον εσωτερικό κόσμο των ανθρώπων γιατί αυτό μετράει πραγματικά!

Μέσα σε αυτές τις σκέψεις δεν είχα καταλάβει πως είχα ξεφύγει από τον δρόμο για το σπίτι μου οπότε πήγα στο σπίτι. Όση ώρα προχωρούσα είδα ένα μαύρο αυτοκίνητο με σκούρα τζάμια να είναι από πίσω μου και... να με ακολουθεί; Βασικά αποκλείεται κάποιος άνθρωπος θα ναι που μένει στην ίδια γειτονιά με μένα. Αλλά από την άλλοι τόσα ακούμε στις εφημερίδες και στις ειδήσεις. Έδιωξα τις σκέψεις αυτές και προχώρησα με ποιο γρήγορο βήμα. Έφτασα στο σπίτι και ανέβηκα τρέχοντας τα σκαλιά. Τελικά πρέπει να ήταν κάποιος γείτονας γιατί πάρκαρε κοντά στην πολυκατοικία που μένω.

Στις 6:00 ώρα είχα τελειώσει το διάβασμα. Άκουγα τραγούδια στο κινητό έπαιζε το little me –ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια- και μαγείρευα μπριζόλες με πατάτες στον φούρνο έκανα 2 μερίδες σε περίπτωση που αύριο δεν μαγείρευα. Τότε ακούω να χτυπάει το κουδούνι και πήγα να ανοίξω την πόρτα με ένα διάπλατο χαμόγελο, δεν ξέρω γιατί. Η Ήβη διάβαζε οπότε μπορεί να δυσκολεύτηκε κάπου και να ήθελε βοήθεια...

**********************************************************************

Γεια παιδιααααααα!

Τι κάνετε; Όση αρχίσατε σχολείο η δουλειά καλή δυναμη!

Το νέο κεφάλαιο πώς σας φάνηκε;

Ποιος είναι ο επισκέπτης της Στρατούλας; Συμφωνείται με την αλλαγή που θέλει να κάνει;

Ο Αχιλλέας τι λέτε; Συμπαθεί την Στρατούλα;

Άσχετο σε ποιόν αρέσουν οι little mix?

ΒΒ φιλιαααααα!

Σελήνη

Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΜΑΣOnde histórias criam vida. Descubra agora