Ήβη: (πρώτη φορά ε;)Καλοκαίρι. Αυτό συνεπάγετε με την ελευθερία από το διάβασμα, με ελευθερία χρόνου, θάλασσα και ήλιο, διακοπές και ξεκούραση... Και φέτος πάω με την Ελένη στην Κρήτη. Βασικά εγώ πάω Κρήτη γιατί η Ελένη είναι ήδη εκεί. Έχω ετοιμάσει τις βαλίτσες μου και αύριο αφήνω πίσω γονείς και την άλλη μου κολλητή την Στρατούλα.
Το τελευταίο είναι το μόνο αγκάθι της υπόθεσης. Η κολλητή μου δεν θα έρθει μαζί μου διακοπές! Εγώ περίμενα τόσο πολύ να είναι εκεί μαζί μου και να κάνουμε και οι τρις χαζομάρες και να βγει από το καβούκι της που έχει χωθεί βαθιά και δεν αφήνει και κανέναν να μπει εκεί μέσα... Μέχρι να την πλησιάσω και να γνωριστούμε και να γίνουμε κολλητές πέρασε μπόλικος καιρός. Και πραγματικά η Στρατούλα είναι από τους καλύτερους ανθρώπους που θα μπορούσα να γνωρίσω ποτέ στην ζωή μου.
Με λίγα λόγια είναι τέλεια αλλά όσο και να παρακάλεσα, όσο και να χτυπιούμουνα δεν θα έρθει μαζί μου. Θα μείνει στα Γιάννενα και θα περιμένει με ανυπομονησία την μαμα της και τον μπαμπα της, μαζί με τον Γιάννη να έρθουν και να μείνουν 1.5 μήνα μαζί. Αυτός ήταν ο μόνος λόγος για τον οποίο δεν την πίεσα πολύ. Άλλα κακά τα ψέματα ότι και να της έλεγα αυτή το δικό της θα έκανε. Είναι ισχυρογνώμων και πεισματάρα, μπορεί να μην αφήνει να το δει ο οποιοσδήποτε μα έχει αυτόν τον δυναμισμό, το πείσμα και τον καλό αυτό εγωισμό.
Και τώρα εγώ θα μπω σε ένα καράβι αύριο για Κρήτη μόνη μου μιας και οι γονείς μου επειδή ξέρουν και την Ελένη με άφησαν... Εδώ να κάνω μια μικρή αναφορά και να σας μιλήσω για τον Γιάννη... Ο Γιάννης πέρα από αδερφός της Στρατούλας είναι και το αγόρι που μου ψιλό αρέσει εδώ και 6 μήνες... Ναι μου αρέσει και ναι η Στρατούλα το ξέρει αλλά μου είπε πως θα πρέπει να σιγουρευτώ ότι δεν είναι ενθουσιασμός, και μου είπε να μην κάνω απότομες ανώριμες και απερίσκεπτες κινήσεις, πως θα πρέπει να τον μάθω καλά και μετά. Ναι η Στρατούλα είναι η φωνή της λογικής, και της επεξεργασμένης σκέψεις και της υπομονής. Εγώ μια απορία έχω, αναρωτιέμαι πως θα είναι αυτή όταν ερωτευτεί! Έχω αυτήν την περιέργεια ... Προς το παρόν αυτό που ξέρω είναι πως μου αρέσει και πως έχω την καλύτερη κολλητή.
Τώρα θα πρέπει να κοιμηθώ μιας και αύριο με περιμένει ένα καράβι.
Αφού έχω ξυπνήσει και έχω ντυθεί αποχαιρέτησα τους γονείς μου και την Στρατούλα και τώρα είμαι με μία τσίχλα κατά της ναυτίας μέσα στο καράβι το οποίο κουνάει πολύ και έχω την υποψία ότι ζαλίζομαι κάπως, οπότε έχω μπαστακοθει στην θέση μου. Πάντα ήμουν κάπως ευαίσθητη στο θέμα των ταξιδιών. Σε διαδρομή πάνω από 3 ώρες με στροφές δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχω λεκανίτσα δίπλα μου όπως και τώρα που έχω από αυτές τις γνωστές σακούλες του φαρμακιού. Ε τι για καλό και για κακό αφού με ξέρω και μου τα έχωσε και η Στρατούλα στην τσάντα λίγο πριν φύγω. Αυτή η κοπέλα έχει ένα μικρό φαρμακείο μέσα στο σπίτι της με σχεδόν τα πάντα!
VOUS LISEZ
Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΜΑΣ
Roman d'amourΜια κοπέλα που έχει περάσει πολλά και προσπαθεί να τα κρύψει πίσω από ένα χαμόγελο, μια κοπέλα που κανείς δεν την προσέχει, μια διαφορετική 17χρονη κοπέλα που ποτέ δεν είχε ερωτευτεί, η Στρατούλα, έχει μόνο έναν άνθρωπο κοντά της την κολλητή της κα...