Κεφάλαιο 2: Γκαντεμιά

1.8K 98 57
                                    


Μπαίνοντας κοίταξε στα γρήγορα όλη την τάξη και μας συστήθηκε.

Κ(αθηγητής):- Καλημέρα παιδιά είμαι ο νέος καθηγητής και μαζί θα κάνουμε το μάθημα της Φυσικής. Είμαι ο Αχιλλέας Βασιλιάδης και εννοείτε πως θα μου μιλάτε στον πληθυντικό παρά την μικρή ηλικιακή μας διαφορά. Δεν ανέχομαι καθυστερήσεις και αδιάβαστους μαθητές, αυτό σας το λέω από τώρα για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις.

Ο Θεέ μου... Παναγία μου, γκαντεμιά, σκατά όχι ρε πούστη μου, δεν γίνονται αυτά τα πράγματα! Γιατί σε μένα! Καλά καταλάβατε μπροστά μου είχα τον Άγνωστο. Ο Άγνωστος ή μάλλον ο κύριος Α. Βασιλιάδης είναι καθηγητής μου. Φοβάμαι να κοιτάξω και δεύτερη φορά αλλά πρέπει να βεβαιωθώ ότι είναι αυτός οπότε σηκώνω διστακτικά το κεφάλι μου και οι φόβοι μου βγαίνουν αληθινοί. Ναι είναι 100% αυτός!

Τελειώνοντας την τελευταία του πρόταση το βλέμμα του στάθηκε πάνω μου και έμεινε εκεί για κάποια δευτερόλεπτα χωρίς όμως να αλλάξει η τυπική και αυστηρή έκφραση του.

Ο λόγος που άκουσα πριν λίγα δευτερόλεπτα ήταν και αυτός τυπικός και αυστηρός πράγμα πολύ καλό για έναν καθηγητή. Όχι δεν είμαι τρελή αλλά θέλω οι καθηγητές να είναι αυστηροί γιατί έτσι θα μάθεις πιο καλά. Άρχισε να μας μοιράζει το αυριανό πρόγραμμα και είδα πως πρώτη και δεύτερη ώρα είχαμε Φυσική! Καλό αυτό, για να δούμε πόσο καλός καθηγητής είναι... Αν με ρωτάτε τώρα αν τον συμπάθησα, ούτε εγώ δεν ξέρω, ακόμα είμαι σε ένα ενδιάμεσο στάδιο.

Η Ήβη είχε καρφώσει το βλέμμα πάνω του και μετά με κοίταξε με τα μάτια της διάπλατα ανοιχτά από την έκπληξη και χαμογέλασε πλατιά κλίνοντας μου το μάτι και σχηματίζοντας την άηχη λέξη ''Τυχερή''

Όταν ο καθηγητής μας έδωσε άδεια να βγούμε πετάχτηκα σαν την τρελή από το θρανίο πήρα από το χέρι την Ήβη και βγήκαμε έξω.

Η:-Το είδες αυτό; Ή μάλλον αυτόν; Κολλητή είσαι πολύ τυχερή. Ο Θεέ μου θα τα φτιάξετε τέλος!

Σ:- Καλά παιδάκι μου εσύ γιατί πείρες φόρα; Ποιος σου είπε ότι μου αρέσει; Καλά καλά δεν ξέρω καν αν τον συμπαθώ! Επιπλέων είναι καθηγητής μας είμαι ανήλικη και είναι παράνομη αυτή η σχέση μαθητή-καθηγητή, αλά κυρίως πως και ποιος θα γυρίσουν να με κοιτάξουν έτσι όπως είμαι; Τελειώνοντας πειρα μια βαθια ανάσα και την κοίταξα.

Η:- Το αν τον συμπαθείς θα το μάθουμε μάλλον αύριο γιατί έχουμε 2 ώρες μαζί του. Σε περίπτωση που εσείς τα φτιάξετε –πράγμα που ελπίζω- θα είναι κρυφά και είσαι αρκετά μεγάλη για μια σχέση ξέρεις. Εξάλλου σε 4 μήνες γίνεσαι 18! Είσαι κούκλα και το βλέπω όσον αφορά τα κιλά αν νιώθεις άσχημα με τον εαυτό σου μπορείς να το αλλάξεις και να ξέρεις πως θα είμαι δίπλα σου αν το αποφασίσεις. Όπως και να χει είσαι πανέμορφη εξωτερικά μα κυρίως εσωτερικά ποιος θα θελε μια άψυχη όμορφη κούκλα; Και κάπως έτσι η κολλητή με έκανε να την υπέρ-λατρέψω!

Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΜΑΣWhere stories live. Discover now