Στρατούλα
Ανοίγουμε ην πόρτα και βλέπω τον Αχιλλέα! Τελικά ήρθε!
Σο:- Θεια ποιός είναι αυτός ο κύριος;
Σ:- Ο κύριος είναι ο Αχιλλέας, Σοφά μου, είναι ο φίλος μου. Έκανα νόημα στον Αχιλλέα α περάσει και κατευθυνθήκαμε στο σαλόνι όλοι μας. Κάτσαμε. Εγώ είχα στην αγκαλιά μου τον μικρό Γιωργάκη και στα δεξιά μου κάθισε ο Αχιλλέας, η μικρή αφού έκανε δύο σβούρες αποφάσισε να κάτσει απέναντι μας και μας κοιτούσε με τα μικρά ματάκια της και ένα μεγάλο χαμόγελο.
Α:- Αυτά είναι τα ανιψάκια σου μικρή μου; Είπε και με κοίταξε με τρυφερότητα και μετά παρατηρούσε τα παιδιά με ένα όμορφο χαμόγελο να απλώνετε πάω στο πρόσωπό του.
Σ:- Ναι. Αυτή η όμορφη μικρή είναι η Σοφία, και αυτός ο μικρός είναι ο Γιωργάκης.
Α:- Γεια σου Σοφία!
Σο:- Γειά... είπε και κούνησε το μικρό χεράκι της, θεια;
Σ:- Ναι;
Σο:- Ο Αχιλλέας είναι καλός φίλος; Τι ερώτηση είναι τώρα αυτή;
Σ:- Φυσικά!
Σο:- Και τον αγαπάς; Και εσύ Αχιλλέα αγαπάς την θεία Στρατούλα; Μόλις η μικρή τελείωσε την πρότασή της κοιτάξαμε ο ένας τον άλλο... Η καρδιά μου κτύπαγε πάρα πολύ έντονα! Τι ρωτάς και εσύ βρε Σοφάκι μου! Με κοίταξε με τα ζεστά του μάτια και πραγματικά ένιωθα να λιώνω. Είχα κολλήσει και δεν μπορούσα να ξεκολλήσω... Αυτά τα μάτια μπορούσαν να με κάνουν να πεθάνω και να αναστηθώ μέσα σε λίγα λεπτά.
Σ:- Φυσικά και τον αγαπάω Σοφία.
Α:- Και εγώ την αγαπάω την Στρατούλα, πάρα πολύ... αχ Αχιλλέα μακάρι να το εννοούσες με την έννοια που το εννοώ εγώ... Γιατί εγώ σε έχω ερωτευτεί μα μου φτάνε πως με αγαπάς, με όποιο τρόπο κι αν το κάνεις.
Σο:- Ωραία! Είστε μαζί τότε! Τέλεια! Έχω και θείο τώρα που η θεία έχει τον Αχιλλέα! Ναιαιαιαι... Μόλις τελείωσε την φράση της άρχισε να χτυπάει παλαμάκια και έτρεξε να αγκαλιάσει τον Αχιλλέα ο οποίος αμέσως άνοιξε τα χέρια του κα ανταπέδωσε την αγκαλιά. Μακάρι Σοφία να ήταν έτσι.
Σ:- Εμ δεν είναι ακριβώς-
Α:- Χαχα και να τις το πείς θα καταλάβει; Είναι μικρή και δεν νομίζω να την απασχολεί...
Σ:- Χαχα ναι σωστά. Κοίταξα το ρολόι και είχε πάει 10:30, ωχ τα παιδιά πρέπει να πάμε για ύπνο μα για να πάνε για ύπνο πρέπει να κάνουν μπάνιο.
ESTÁS LEYENDO
Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΜΑΣ
RomanceΜια κοπέλα που έχει περάσει πολλά και προσπαθεί να τα κρύψει πίσω από ένα χαμόγελο, μια κοπέλα που κανείς δεν την προσέχει, μια διαφορετική 17χρονη κοπέλα που ποτέ δεν είχε ερωτευτεί, η Στρατούλα, έχει μόνο έναν άνθρωπο κοντά της την κολλητή της κα...