Σας το λέω από τώρα αν δεν μου πείτε πώς σας φάνηκε η ερωτική σκηνή δεν ξαναγράφω γιατί οι ισορροπίες είναι λεπτές στο ζήτημα. Ελπίζω να σας αρέσει.
********
Στρατούλα
Ντριν Ντριν Ντριν
Ξυπνητήρι... Ανοίγω απότομα τα μάτια μου και κοιτάω το κινητό. Κλείνω το ξυπνητήρι και στρέφομαι προς την ημερομηνία.
Α! Εντάξει δεν ήταν όνειρο. Είναι 10 Ιουλίου έχω γενέθλια, βγήκαν οι βάσεις και έχω ραντεβού με τον Αχιλλέα σε τρείς ώρες. Σηκώνομαι από το κρεβάτι και βγάζω τα σκεπάσματα και τις μαξιλαροθήκες. Τις πάω στα άπλυτα και βγάζω από την ντουλάπα καθαρό σεντόνι και μαξιλαροθήκες σε άσπρο χρώμα και ένα λεπτό λιλά πάπλωμα.
Είμαι πολύ σίγουρη για την επιλογή μου. Ξέρω τι θέλω και ότι και να γίνει δεν θα το μετανιώσω ποτέ. Πάω στην κουζίνα και παίρνω το χάπι μου. Πριν από ένα μήνα πήγα στον γυναικολόγο για να ενημερωθώ για τον κατάλληλο τρόπο προφύλαξης. Μιλήσαμε για κάθε πτυχή του θέματος και αποφασίσαμε να παίρνω αντισυλληπτικά σε περίπτωση που δεν υπάρχουν προφυλακτικά ενόψει. Παρόλα αυτά ανέτρεξα να αγοράσω και προφυλακτικά, κάθε κοπέλα οφείλει να προστατεύει τον εαυτό της.
Ο έρωτας είναι υπέροχος και σαν αίσθημα αλλά και σαν πράξη, βασικά αυτό θα το διαπιστώσω η ίδια αργότερα. Παρόλα αυτά δεν έχω σκοπό να μείνω έγκυος σε αυτή την ηλικία. Έχω όλη την ζωή μπροστά μου για ένα τόσο μεγάλο εγχείρημα.
Μόλις έστρωσα το κρεβάτι πήγα να στην ντουλάπα και έψαξα εξεταστικά εκείνο το όμορφο φόρεμα που είχα πάρει. Όταν το εντόπισα το ξεκρέμασα και άρχισα να το σιδερώνω. Είναι λευκό, το ύφασμα βαρύ από βισκόζη και λινό, στο πάνω μέρος είναι στενό το ντεκολτέ είναι βαθύ σε σχήμα v παρόλα αυτά πάνω μου δεν διαγράφετε τίποτα γιατί το στήθος μου είναι μικρό, όμως τονίζετε όμορφα το στέρνο και ο λαιμός μου. Στο κάτω μέρος χύνεται ανάλαφρα στους γοφούς μου και τελειώνει με μια μικρή δαντέλα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΜΑΣ
RomanceΜια κοπέλα που έχει περάσει πολλά και προσπαθεί να τα κρύψει πίσω από ένα χαμόγελο, μια κοπέλα που κανείς δεν την προσέχει, μια διαφορετική 17χρονη κοπέλα που ποτέ δεν είχε ερωτευτεί, η Στρατούλα, έχει μόνο έναν άνθρωπο κοντά της την κολλητή της κα...