Κεφάλαιο 9: Η θάλασσα και... ο έρωτας

1.4K 88 40
                                    

Στρατούλα

Οκ νομίζω πως έχω πανικοβληθεί! Θα με δει με μαγιό και είμαι χοντρή! Και θα τον δω και εγώ με μαγιό και θα είναι κάπως... Οχ γιατί χρονοτριβώ; Έχω μόνο 15΄. Τρέχω στο δωμάτιο για να βρω το μαγιό μου... Πάλι καλά που το βρίσκω εύκολα μιας και κάνω μπάνιο ακόμα και τους πιο κρύους μήνες του χρόνου, όντος μου αρέσει πολύ η θάλασσα αλλά αυτό δεν το φανταζόμουν ποτέ!

Σκέπτομαι τον Αχιλλέα και η καρδιά μου βροντοχτυπά στο στήθος μου και νιώθω μια περίεργη αίσθηση, πεταλούδες να χορεύουν στην κοιλιά μου... Τι είναι πάλι αυτό;!

«Θα σου πω εγώ τι είναι, είσαι ερωτευμένη αυτό είναι» Αγαπητό υποσυνείδητο σκάσε δεν είμαι!

«Είσαι και μάλιστα πολύ» Όχι δεν είμαι απλά είναι η έντασή μου αυτό φταίει!

Βγάζω τα ρούχα μου και φοράω το μαγιό μου... Βάζω την φαρδιά φόρμα μου και ένα κοντομάνικο, χτενίζω τα μαλλιά μου και τα αφήνω να κυματίζουν κάτω από το στήθος μου και παίρνω μια πετσέτα και είμαι έτυμη. Ος εδώ όλα καλά! Αλλά ο θεέ μου όταν θα πρέπει να μείνω με το μαγιό; Δεν με νοιάζει αν θα δει της πληγές που πλέον έχουν σχεδόν επουλωθεί, αλλά δεν ξέρω μόνο η οικογένειά μου και η Ήβη με έχουν δει με μαγιό...

Το χτύπημα στην πόρτα με έκανε να επανέλθω... Η καρδιά μου χτυπούσε ακόμα πιο δυνατά και πλέον άλογα κάλπαζαν μέσα της! Ένοιωσα ένα ελαφρύ μούδιασμα στα άκρα μου... Εντάξει τώρα πια η καρδιά μου μάλλον θέλει να με εγκαταλείψει και να βγει από την θέση της... Ηλίθια καρδιά μπορείς να κάτσεις στα αυγά σου; «Εμ, όχι. Είσαι ερωτευμένη κάργα και όχι δεν θα σταματήσει να χτυπάει ίσα - ίσα» Έδιωξα τις σκέψεις μου και επανήλθα στην πραγματικότητα.

Άνοιξα την πόρτα και είδα τον Αχιλλέα με μια λευκή κοντομάνικη και το κάτω μέρος ενός μαύρου μαγιό που του έφτανε λίγο ποιο πάνω από τα γόνατα.

Α:- Έλα... Πάμε. Βγήκα έξω από το σπίτι μου κλείδωσα και αρχίσαμε να κατεβαίνουμε τα σκαλιά την πολυκατοικίας.

- Συγνώμη... παιδία

Στο άκουσμα της φωνής γυρίσαμε ήταν η διαχειρίστρια την πολυκατοικίας

Διαχ:- Παιδιά ήθελα να σας ενημερώσω, στην γειτονιά ακούγετε για έναν ληστή, έχετε λίγο προσοχή. Στο άκουσμα αυτό ταραχτήκαμε και κοιταχτήκαμε.

Α-Σ:- Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Είπαμε με μια φωνή.

Α:- Έχεις κλειδώσει το σπίτι σου έτσι;

Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΜΑΣTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang