Κεφάλαιο 26: Νέο πρόσωπο

616 39 24
                                    

Στρατούλα:

Σήμερα δεν χτύπησε το ενοχλητικό ξυπνητήρι. Απλά άνοιξα τα μάτια μου και κοίταξα το ταβάνι με πολύ προσήλωση για έναν ανεξήγητο λόγο. Ήταν εννιά η ώρα, αποφάσισα να μείνω λίγο ακόμα να χουζουρέψω στο κρεβατάκι μου. Ο Γιάννης λογικά έχει φύγει από το πρωί μιας και τέτοια ώρα έχει μια συνεδρίαση. Πείρα το κινητό μου και άνοιξα το instagram, κοιτούσα διάφορες Φώτο, σε κάποιες ήταν τα παιδιά από το σχολείο εδώ σε κάποιες άλλες οι κολλητές μου και για άλλη μια φορά έλεγξα το δικό του προφίλ. Κοίταξα την αγαπημένη μου φωτογραφία. Είναι ο Αχιλλέας ο οποίος γελούσε και κρατούσε μια στοίβα με βιβλία στα μεγάλα του χέρια.

Σήμερα θα πρέπει να μιλήσω με τα κορίτσια και με τον Αχιλλέα. Έχουμε να μιλήσουμε από το προηγούμενο Σάββατο...

Μπήκα στο μπάνιο με γοργό βήμα και έκανα ένα γρήγορο ντουζ. Το ζεστό νερό κύλησε πάνω μου και χαλάρωσε όλο μου το σώμα. Είχε περάσει κι όλας η πρώτη εβδομάδα του σχολείου. Είχαν γίνει αρκετά αλλά μπορώ να πω πως είναι καλύτερα από ότι περίμενα. Απέκτησα παρέα και γνώρισα άλλο ένα αγόρι...

Βγήκα από το μπάνιο στέγνωσα και χτένισα τα μαλλιά μου που πλέον ήταν άτονα και άχαρα μιας και είχαν μακρύνει αρκετά, δεν είχα δώσει καθόλου σημασία. Ανέβηκα πάνω στην ζυγαριά και έδειχνε 78.900. χαμογέλασα ελαφρά, πλίν 100 γραμμάρια. Σιγά σιγά όλα θα γίνουν καλύτερα, αρκεί λίγη προσπάθεια και υπομονή.

Φόρεσα την μπλούζα του Αχιλλέα η οποία μου ήταν πλέον αρκετά μεγάλη και φαρδιά και έβαλα μια εφαρμοστή φόρμα που πρόσφατα είχα πάρει μιας και μου έπεφταν τα άλλα μου παντελόνια και πήγα στην κουζίνα έκανα ένα τοστ και έναν καφέ. Πήρα για άλλη μια φορά το κινητό και έβαλα μουσική να παίζει. Έφαγα το τοστ και έπειτα άρχισα να πίνω τον καφέ.

Έψαξα τις επαφές μου η οποίες ήταν λίγες και βρήκα με ευκολία τον αριθμό των κοριτσιών. Καλούσε και περίμενα με ανυπομονησία να απαντήσει η Ήβη μιας και είχα πάρει αυτήν. Στο τέταρτο χτύπημα το σήκωσε.

Η:- Καφεδάκι μου; Είπε με την χαρά να ακούγετε ξεκάθαρη.

Σ:- Τι γίνεται, τι χαρές είναι αυτές; Είπα με πονηρό ύφος θέλοντας να την πειράξω και εκείνη χαχάνισε ενώ πάω στοίχημα πως έχει κοκκινίσει.

Η:- αφού καταλαβαίνεις τώρα τι ρωτάς; Είπε και άρχισα να γελάω, τι κάνει ο έρωτας σε έναν άνθρωπο. Εσύ τι κάνεις εκεί;

Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΜΑΣNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ