Είμαι στο δωμάτιο μου και κοιτάω το ταβάνι. Σκέπτομαι διάφορα. Σήμερα δεν είδα καθόλου τον Αχιλλέα αλλά μάλλον θα τον δω το βράδυ.. στο πάρτι. Ναι καλά καταλάβατε σήμερα είναι το πάρτι. Με την Ήβη κανονίσαμε, η μάλλον με έπεισε αυτή να με ντύσει και να με βάψει. Βέβαια, επέμενε πολύ δεν ξέρετε πόσο πεισματάρα μπορεί να γίνει, και όχι μόνο αυτή αλλά και η Ελένη μαζί... Θα έρθουν και οι δυο να κάνουν εμένα το φυτό που μονίμος φοράει φαρδιά και μονίμος είναι άβαφη και απεριποίητη ποιο κοντά στο γυναικείο φύλο. Τις φοβάμαι όμως... δεν θέλω να με κάνουν σαν τα καρναβάλια που κυκλοφορούν στο κόσμο αυτό.
. Όταν λεω καρναβάλια εννοώ εκείνα τα κορίτσια που τα ρούχα τους είναι η τόσο κοντά η τόσο ανοιχτά που δεν καλύπτουν τίποτα, αυτά τα κορίτσια που βάζουν 10 τόνους πούδρα και make up, που φουσκώνουν τα χείλη τους και που βάζουν ψεύτικες βλεφαρίδες και εκείνη την τέλεια γραμμή του eye liner με την έντονη γωνία. Είναι όμορφο, φαίνετε όμορφο, αλλά είναι ψεύτικο... Αν κάποιο αγόρι δε τις δει χωρίς αυτό, πραγματικά τις περισσότερες φορές τρομάζει... Το έχω συζητήσει αυτό και με κάποια αγόρια όπως ο αδερφός μου, ο Βαγγέλης κι άλλα άτομα που έτυχε να έχουμε αυτήν την συζήτηση.
Γιατί πραγματικά δεν υπάρχει άσχημη κοπέλα. Όλες μας θέλουμε να προσέχουμε τον εαυτό μας και να είμαστε όμορφες, και αυτό είναι από την φύση μας απλά δεν υπάρχει λόγος να κρυβόμαστε πίσω από μια μάσκα, αλλά από την άλλη δεν είμαι εγώ κάποια που θα καθορίσει τις προτιμήσεις κάποιας κοπέλας και το πώς θέλει να φαίνετε ο κάθε ένας από εμάς κάνει αυτό που θέλει με τον εαυτό του. Μπορεί να κρίνω καμιά φορά τα πιστεύω κάποιον ανθρώπων γενικά, αλλά θα υπερασπίζομαι ακράδαντα το δικαίωμα του κάθε ένα από εμάς να λέει την γνώμη του. Είναι 2 εντελώς διαφορετικά πράγματα.
Η ώρα είναι 4 και άκουσα το κουδούνι να χτυπάει έντονα. Μα καλά ποιος είναι τέτοια ώρα και γιατί κτυπάει τόσο έντονα το κουδούνι? Με το που ανοίγω βλέπω μια Ήβη που κρατάει δυο μεγάλες χάρτινες σακούλες και μια Ελένη που κρατάει ένα βαλιτσάκι μαύρο και ένα ποιο μικρό τσαντάκι σε σχήμα βαρελάκι. Μετακομίζουν αλλού;
Σ:- Γεια... Μετακομίζετε κάπου αλλού; Ρώτησα 60% σοβαρά γιατί και εγώ η ίδια είχα σαστίσει από το θέαμα.
Ε:- Όχι καφεδάκι, απλά είμαστε η καλές σου νεράιδες και ήρθαμε να αναδείξουμε την ομορφιά σου ακόμα ποιο πολύ και να δείξουμε την έντονη θηλυκότητα σου...
Σ:- Την έντονη ποια; Και να αναδείξετε η να κάνετε ανασκαφές εννοείς, ακόμα αυτή η ομορφιά αγνοείτε πάνω μου...
ESTÁS LEYENDO
Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΜΑΣ
RomanceΜια κοπέλα που έχει περάσει πολλά και προσπαθεί να τα κρύψει πίσω από ένα χαμόγελο, μια κοπέλα που κανείς δεν την προσέχει, μια διαφορετική 17χρονη κοπέλα που ποτέ δεν είχε ερωτευτεί, η Στρατούλα, έχει μόνο έναν άνθρωπο κοντά της την κολλητή της κα...