Στρατούλα:
Άνοιξα τα μάτια μου διάπλατα. Έψαξα το κινητό μου για να δω την ώρα. Είναι εφτά το πρωί.
Η καρδιά μου χτυπάει σαν τρελή από την αγωνία. Σήμερα είναι η μέρα! Έχει έρθει η ώρα... Δεν το πιστεύω. Πετάγομαι από το κρεβάτι μου και πάω στην κουζίνα. Βάζω τον βραστήρα να λειτουργεί και πάω τρέχοντας στο μπάνιο. Πλένω με ένταση το πρόσωπο μου και τα δόντια μου.
Στρατούλα ηρέμησε. Πάρε βαθιά ανάσα. Ένιωθα το σώμα μου ολάκερο να ανάβει και την καρδιά μου να χτυπά έντονα από την αγωνία. Μπήκα χωρίς δεύτερη σκέψη στο μπάνιο να κάνω ένα ντους μπας και ηρεμήσω. Γύρισα και το νερό στο κρύο μπας και σκεφτώ την απότομη αλλαγή στην θερμοκρασία και όχι την σημερινή μέρα.
Και θα μου πείτε γιατί κάνεις έτσι σεξ θα κάνεις. Όχι... παιδιά. Καταρχήν δεν θέλω να κάνω σεξ αλλά έρωτα. Έχει μια διαφορά. Παρόλα αυτά ο λόγος που είμαι έτσι όπως είμαι, είναι άλλος.
Σήμερα είναι 10 Ιουλίου. Σήμερα είναι τα γενέθλια μου. Σήμερα είναι η μέρα των ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ στην Ελλάδα και στην Γερμανία. Σήμερα θα μάθω αν έχω ελπίδες να περάσω στην Ιατρική.
Έπειτα από το κρύο ντους κοίταξα το ρολόι εφτά και μισή. Λες να έχουν βγει. Μπαίνω στο σύστημα όμως η πλατφόρμα δεν είναι ενεργή. Με έχει φάει η αγωνία και δεν ξέρω τι να κάνω για να περάσει η ώρα. Εχθές το βράδυ είχαμε μαζευτεί με τα παιδιά στην βεράντα της Ήβης και συζητάγαμε για το ζήτημα των σχολών. Ο Ηρακλής μας ρώταγε για τις επιλογές μας και εκεί είχα αρχίσει να αγχώνομαι όχι τόσο για εμένα αλλά για την Ήβη. Καλός ή κακός τα παιδιά της θεωρητικής έχουν περιορισμένες επιλογές και η Ήβη δεν έχει κάποια εναλλακτική επιλογή πέρα από την νομική και αν δεν πάνε καλά τα πράγματα θα ξαναδώσει γιατί πόσους φιλόλογους και εκπαιδευτές να αντέξει αυτή η χώρα από την στιγμή που πολλοί είναι άνεργη και περιμένουν να διοριστούν.
Και ο Αχιλλέας αυτό τόνισε εχθές στην συζήτηση που είχαμε. Ο ίδιος λόγο Α.Σ.Ε.Π πείρε προτεραιότητα και πέρασε είχε γράψει 98%. Πόση τελειότητα χωράει σε έναν άνθρωπο ποια; Απορώ! Βέβαια υπογράμμισε και τον ιδιωτικό τομέα σε περίπτωση που θα ήθελε να ανοίξει φροντιστήριο. Παρόλα αυτά όλοι ήμαστε σίγουροι για αυτή. Ο Βαγγέλης διάβαζε μαζί της όταν χρειαζόταν, εμείς στηρίζαμε η μία την άλλη ψυχολογικά και η ίδια διάβαζε πολύ.
Όσο για εμένα... έχω εναλλακτικές επιλογές. Η οδοντιατρική είναι μια πολύ καλή εναλλακτική, και η φαρμακευτική. Ενώ η οδοντοτεχνική και η βιοτεχνολογία είναι σχολές χαμηλής ζήτησης και μορίων που έχουν επαγγελματική αποκατάσταση. Η επαγγελματική αποκατάσταση είναι βασικό ζήτημα παρόλα αυτά πιστεύω πως όποια επιλογή και αν κάνω δεν θα μείνω άνεργη.
ESTÁS LEYENDO
Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΜΑΣ
RomanceΜια κοπέλα που έχει περάσει πολλά και προσπαθεί να τα κρύψει πίσω από ένα χαμόγελο, μια κοπέλα που κανείς δεν την προσέχει, μια διαφορετική 17χρονη κοπέλα που ποτέ δεν είχε ερωτευτεί, η Στρατούλα, έχει μόνο έναν άνθρωπο κοντά της την κολλητή της κα...