Κεφάλαιο 35: Γενέθλια;

365 19 0
                                    

Στρατούλα:

Σήμερα μόλις ξύπνησα ο Αχιλλέας κοιμόταν δίπλα μου με το χέρι του περασμένο στην μέση μου. Αυτή η κίνησή του με έκανε να χαμογελάσω αυθόρμητα. Με προσεκτικές κινήσεις πείρα το χέρι του και βγήκα από το κρεβάτι. Πήγα στο μπάνιο να πλυθώ και έπειτα στην κουζίνα για να ετοιμάσω καφέ και πρωινό.

Τι να κάνω για πρωινό; Δημητριακά; Όχι μωρέ. Ομελέτα; Λες; Να κάνω κρέπες; Ότι κιλά έχασα θα τα πάρω σε λίγο. Αμάν δεν ζυγίστηκα.

Πηγαίνω με τις μύτες στο μπάνιο και ανεβαίνω στην ζυγαριά: 71.6.

Δόξα το Θεό! Τώρα που τα χάνω νιώθω πολύ καλά και δεν θέλω πισωγυρίσματα. Όχι μόνο για λόγους εμφάνισης αλλά και για λόγους ψυχολογίας. Η χθεσινή συζήτηση με τον Αχιλλέα μου φέρνει ένα διάπλατο χαμόγελο στα χείλη. Τι υπέροχος άνθρωπος!

Πηγαίνω άλλη μια φορά στην κουζίνα και αποφασίζω να κάνω μια σπέσιαλ ομελέτα. Σπάω τα αυγά σε ένα μπολ και κόβω τα λαχανικά σε κυβάκια. Ντομάτα, κρεμμύδι και τρίβω λίγο φέτα. Μόλις η ομελέτα γίνεται βάζω την καφεμηχανή να δράσει. Όταν οι καφέδες είναι έτοιμοι κατευθύνομαι στο δωμάτιο με το πρωινό μας και το αφήνω δειλά δειλά στο κομοδίνο. Ο Αχιλλέας ακόμα κοιμάται έτσι αποφασίζω να τον ξυπνήσω.

Αχιλλέας:

Νιώθω δύο χέρια να με χαϊδεύουν στην πλάτη και στα πλευρά ενώ τα χείλη της φιλάνε τον κρόταφο μου. Σχηματίζοντας την εικόνα μας ένα χαμόγελο χαράχτηκε στο πρόσωπό μου.

- Υπναρά σήκω. Είπε δίνοντας φιλιά στο σβέρκο μου.

- Αν συνεχίσεις αυτό που κάνεις έχω σκοπό να μην σηκωθώ.

Βγάζοντας ένα επιφώνημα πήγε να απομακρυνθεί όμως τα χέρια μου τυλιχτήκαν γύρω από την μέση της και την τούμπαρα. Με αυτή την κίνηση η πιτζάμα της ανέβηκε ελάχιστα πάνω με αποτέλεσμα να πιάνω ένα μικρό κομμάτι σάρκα από τα πλευρά της.

Εκείνη με κοίταξε έκπληκτη με τα μάγουλά της κόκκινα και το βλέμμα της να λάμπει. Δεν μπόρεσα να αντισταθώ και επιτέθηκα στα χείλη της. Τα φιλί αν και σύντομο ήταν γλυκό.

- Έκανες καφέ; Ρώτησα όταν η μυρωδιά του μου έκανε επίθεση.

- Ναι. Βασικά πρωινό. Συμπλήρωσε δείχνοντας προς το κομοδίνο.

Σηκώνοντας το φρύδι μου την κοίταξα πειρακτικά.

- Με κακομαθαίνετε.

Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΜΑΣDonde viven las historias. Descúbrelo ahora