Στρατούλα:
Ακούω το ξυπνητήρι να χτυπάει επίμονα για αρκετή ώρα και βαρυγκωμάω. Αγγίζω το κρεβάτι ώσπου ακουμπάω το κινητό και στα τυφλά το κλείνω. Λίγο ακόμα ύπνος και μετά θα σηκωθώ να πάω σχολείο.
Κάποιος μπαίνει στο δωμάτιο και με φωνάζει, ο ενοχλητικός, σπαστικός, βλάκας, μεγάλος μου αδερφός! Γιατί με βασανίζουνε;
Γ:- Μικρό ξύπνα είναι 7 παρά. Δεν θα προλάβω να σε πάω άμα συνεχίσεις έτσι. Είπε ενώ τον ένιωσα να κάθετε πάνω στο κρεβάτι και έπειτα το χέρι του χάιδεψε την πλάτη μου.
Σ:- Μμμμ... αγκομάχησα παραπονιάρικα.
Γ:- Μικρό σου έχω κάνει καφέ, αλά δεν πειράζει θα τον ποιώ εγώ!
Τι καφές; Έτοιμος ζεστός, που αχνίζει; Αμέσως πετάχτηκα πάνω με ένα μεγάλο χαμόγελο και ένα απειλητικό βλέμμα. Πάρε τα χέρια σου από τον καφέ ΜΟΥ!
Σ:- 10 βήματα μακριά από τον καφέ μου. Είπα και τότε έσκασε στα γέλια, ενώ κοπανιόταν. Τι πείρε πρωί πρωί; Εγώ τον κοιτούσα σαν να έβλεπα εξωγήινο να πλέκει και εκείνος όσο με κοιτούσε συνέχιζε! Α δεν πάμε καλά. Πήρα το μαξιλάρι και το κοπάνησα πάνω στο κεφάλι του.
Γ:- Μην βαράτε αμάχους! Με τον καφέ αμέσως ξύπνησες, μανιακό πλάσμα! Καφές και Τσάι αμέσως το μάτι γαρίδα! Είπε και γέλασε ενώ με παρέσυρε και εμένα.
Πήγαμε προς την κουζίνα και όντως μου είχε ετοιμάσει καφέ! Περίμενα να το κάνει απλά για να με ξυπνήσει μιας και έχουμε τα ίδια κουσούρια στο θέμα αυτό, το πήραμε από τον μπαμπά. Πήγα προς το ψυγείο και το άνοιξα. Πάλι καλά που είχε πάει για ψώνια πριν έρθω γιατί το ψυγείο άδειο το είχε, εργένης! Ε μετά τον έσερνα στο super market για να πάρουμε και κάποια επιπλέον, γιατί μισά τα είχε πάρει.
Πείρα το γιαούρτι από το ψυγείο, άνοιξα το βάζο με τα καρύδια, πείρα και το μέλι και έφτιαξα ένα ωραιότατο πρωινό που θα με κρατήσει έως το μεσημέρι που είναι το επόμενο γεύμα. Η ζυγαριά σήμερα έδειξε 79.800 κιλά! Η χαρά μου μόλις είδα το 7 μπροστά ήταν απερίγραπτη, η καρδιά μου κάλπαζε, όπως όταν έβλεπα κι εκείνον.
Είχε περάσει μια εβδομάδα από την ημέρα που έφυγα, μίλησα με τα κορίτσια 4 φορές και μαζί του 2. Μου είναι απερίγραπτα δύσκολο να μιλάω μαζί του γιατι καταβαίνω πόσο πολύ μου λείπει! Το μυαλό μου γύρισε πίσω στην συνομιλία που είχα με τα κορίτσια, κι έπειτα στην συνομιλία μου μαζί του.
ESTÁS LEYENDO
Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΜΑΣ
RomanceΜια κοπέλα που έχει περάσει πολλά και προσπαθεί να τα κρύψει πίσω από ένα χαμόγελο, μια κοπέλα που κανείς δεν την προσέχει, μια διαφορετική 17χρονη κοπέλα που ποτέ δεν είχε ερωτευτεί, η Στρατούλα, έχει μόνο έναν άνθρωπο κοντά της την κολλητή της κα...