Στρατούλα
Η ώρα ήταν 12:25 και μόλις είχαμε ξυπνήσει! Καλά είμαστε πολύ γαϊδούρες!
Ντυθήκαμε φάγαμε πρωινό και η Ήβη έφυγε κατά τις 5 για να πάει στο λιμάνι να παραλάβει την Ελένη. Περίμενα στο σπίτι της Ήβης για να γνωρίσω την Ελένη. Έχω καλό προαίσθημα και θα προσπαθήσω να αφήσω τον εαυτό μου ελεύθερο και να βγάλω την κοινωνική μου πλευρά. Αχ είναι λίγο δύσκολο...
Το κουδούνι χτυπά και πηγαίνω να ανοίξω. Πρώτη μπαίνει η Ήβη και μου κλείνει το μάτι και πίσω της βλέπω την Ελένη. Είναι μια κοπέλα γύρο στο 1,65 με μακριά κόκκινα μαλλιά που φτάνουν κάτω από το πληθωρικό της στήθος. Τα χαρακτηριστικά του προσώπου της είναι πολύ όμορφα. Τα μάτια της διαθέτουν ένα όμορφο σκούρο καφέ χρώμα και τα χείλη της είναι όμορφα και ζουμερά. Όταν με αντικρίζει μου χαμογελάει με ένα τεράστιο χαμόγελο και με πιάνει τελείως απροετοίμαστη, αγκαλιάζοντάς με.
Ε(λένη):- Γείααα χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω! Έχω ακούσει πολλά για σένα. Χάρηκα είμαι Ελένη. Εγώ είχα αποκτήσει μια ροζ απόχρωση στα μαγουλά μου αλλά δεν ασχολήθηκα. Της χαμογέλασα.
Σ:- Και εγώ χαίρομαι για την γνωριμία. Ανυπομονούσα να σε γνωρίσω από κοντά. Η κυρία πορτοκαλάδα μου έχει πει και εμένα πολλά για σένα. Καλά είναι όλα...
Στο άκουσμα του παρατσουκλιού της Ήβης η Ελένη έβαλε τα γέλια.
Ε:- Χαχαχαχα τελικά δεν σε φωνάζω μόνο εγώ πορτοκαλάδα.
Ή:- Αααααα, καλά καλά δεν ήρθες και φτιάξατε κώμα. Μπράβο ρε ντομάτα, και συ καφεδάκι δεν πας πίσω τελικά.
Ε-Σ: Χαχαχα είμαστε ένα ολοκληρωμένο γεύμα πάντως. Είχαμε σκάσει στα γέλια.
Τελικά δέσαμε καλά μεταξύ μας. Η Ελένη αποδείχτηκε ένα ακομπλεξάριστο άτομο. Και παρόλο που και οι δυο διαθέτουν ένα καλοσχηματισμένο και πολύ ωραίο σώμα ανάμεσα τους δεν ένοιωσα άβολα ούτε λεπτό! Αντιθέτως ένιωσα πολύ οικία.
Ε:- Να σας πω πρέπει να γνωρίσω την πόλη. Και θα με ξεναγήσετε οκ;
Σ:- Εννοείτε αυτό.
Η:- Φυσικά. Τι λέτε να πάμε για κανέναν καφέ τώρα; Η ώρα είχε πάει 7 και το κινητό μου ήχησε. Με έπαιρνε τηλέφωνο η Άννα. Η Άννα είναι η ξαδέρφη μου η οποία με περνάει 10 χρόνια. Έχουμε πολύ καλές σχέσεις αν και δεν βλεπόμαστε όσο συχνά θα θέλαμε μιας και έχει 2 παιδιά και σύζυγο και δουλειά, συν το ότι μένει σε κάποια απόσταση. Δηλαδή Παραμυθία, περιοχή που απέχει από Γιάννενα... περίπου μια ώρα και κάτι.
ESTÁS LEYENDO
Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΜΑΣ
RomanceΜια κοπέλα που έχει περάσει πολλά και προσπαθεί να τα κρύψει πίσω από ένα χαμόγελο, μια κοπέλα που κανείς δεν την προσέχει, μια διαφορετική 17χρονη κοπέλα που ποτέ δεν είχε ερωτευτεί, η Στρατούλα, έχει μόνο έναν άνθρωπο κοντά της την κολλητή της κα...