Το φως του ήλιου εισέβαλε στο δωμάτιο κάνοντας με να μορφάσω. Με δυσκολία άνοιξα τα μάτια μου και τα ξαναέκλεισα. Το κεφάλι μου είναι βαρύ, και πονάει. Πονάει; Το μυαλό μου γύρισε στα χθεσινά. Άρχισα να τρίβω τα μάτια μου και να τεντώνομαι. Κάνοντας το σώμα μου να χαρεί με αυτό το αίσθημα. Ανοιγόκλεισα για λίγο τα μάτια μου και γύρισα να δω τον Άρη ο οποίος με κοιτούσε είδη με τα μάτια μισάνοιχτα.
Α:- καλημέρα. Καλά σε λέω εγώ γατακι. Ειπε και χασκογέλασε.
Σ:Καλημερα κι σε εσένα. Πως είναι το κεφάλι σου; Εκείνος με κοίταξε με ένα παραπονεμένο βλέμμα και είπε.
Α:- Άμα πάρω δυο παυσίπονα και ποιο και έναν καλό καφέ. Κομπλέ θα είμαι. Εσύ; Με ρώτησε και εγώ βούλιαξα σο κρεβάτι ακόμα ποιο πολύ και βόγκηξα.
Σ:- Τα ίδια με εσένα. Πάμε κουζίνα να φάμε και να ποιούμε καφέ; Βόγκηξα και σηκώθηκα. Με μιμήθηκε και εκείνος. Όταν πήγαμε στην κουζίνα έβγαλα το πακέτο με το τοστ το σαλάμι και το τυρί. Έκανα δυο τοστ για τον κάθε ένα και έβαλα το νερό να ζεσταθεί για τους καφέδες. Ο Άρης πήρε τα τοστ και τα έβαλε κάτω από την ταστιέρα.
Σ:- Πάω λίγο τουαλέτα και έρχομαι. Είπα και χασμουρήθηκα ενώ ο Άρης κατένευσε και χασμουρήθηκε και αυτός. Τελικά ναι. Αυτό είναι όντως κολλητικό.
Πήγα στην τουαλέτα έκανα τα απαραίτητα και έπλυνα το πρόσωπό μου με το σαπούνι μου. Άνοιξα την πόρτα για να πάρω την ζυγαριά και την τοποθέτησα στο πλακάκι για την σωστή μέτρηση. Σκέπτομαι τι έφαγα χθες και δεν έφαγα κάτι ακραίο. Μια σαλάτα με ρόκα μαρούλι σολομό ραπανάκια και καρότο. Και 2 τοστ το πρωί. Βέβαια είχα και τα ποτά το βράδυ που μπορεί να επιβάρυναν την κατάσταση. Τέλος πάντων ανέβηκα στην ζυγαριά και ένα τον σταθερό αριθμό 72. Χαμογέλασα χαρούμενη και σκέφτηκα εκείνες τις φορές που σε περιόδους δίαιτας η ζυγαριά ανέβαινε κι εγώ πείσμονα και την επόμενη μέρα κατέβαινε. Δεν απογοητευόμουν και συνέχιζα, το ίδιο έκανα πάντα και με τα μαθήματα.
Α:- Τελικά, πάει θα γυρίσεις πίσω και θα τον τρελάνεις τον Αχιλλέα. Πετάχτηκα από την τρομάρα μου μιας και δεν τον είχα ακούσει.
Σ:- Αμάν. Εγώ δεν θα προλάβω να πάω θα με σκοτώσεις εσύ από καρδιά. Είπα και γέλασα.
Α:- Ναι, είμαι καρδιοκατακτητής ο άτιμος. Είπε και γελάσαμε μαζί. Ενώ κατευθυνθήκαμε προς την κουζίνα. Τα τοστ ήταν έτοιμα και το νερό είχε βράσει. Έβαλα το καυτό νερό στις κούπες και πρόσθεσα γάλα στον δικό μου καφέ και στου Άρη ζάχαρη. Πήρα πετά και τα παυσίπονα που έχω πάνω στον αποροφητήρα και τα πήρα στο σαλόνι μαζί με τους καφέδες και νερό ενώ εκεί με περίμενε ο Άρης και τα τοστ.
YOU ARE READING
Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΜΑΣ
RomanceΜια κοπέλα που έχει περάσει πολλά και προσπαθεί να τα κρύψει πίσω από ένα χαμόγελο, μια κοπέλα που κανείς δεν την προσέχει, μια διαφορετική 17χρονη κοπέλα που ποτέ δεν είχε ερωτευτεί, η Στρατούλα, έχει μόνο έναν άνθρωπο κοντά της την κολλητή της κα...