Άλλο ένα πρωί στο σχολείο... Ήταν το δεύτερο διάλειμμα και καθόμασταν μαζί με την Ήβη στα σκαλιά του σχολείου. Σήμερα οι καθηγητές μας ανακοίνωσαν πως αύριο κλείνουν τα σχολεία και... πως το σχολείο διοργάνωνε ένα μικρό πάρτι. Αυτό παίζει να είναι και το θέμα για το οποίο συζητάει όλο τα σχολείο. Πραγματικά γιατί τόση μεγάλη πρεμούρα για μια συνάντηση το βράδυ με μουσική φασαρία και ελάχιστη πιθανότητα συζήτησης λόγο της έντασης ης μουσικής; Μήπως τελικά είμαι η μόνη που στην σκέψη ενός πάρτι μου έρχεται αυτή η βαρετή εικόνα; Τελικά είμαι ανάποδος άνθρωπος. Η απλά έχω μια διαφορετική οπτική γωνία. Αλλά από την άλλη πραγματικά δεν έχω πάει ποτέ σε πάρτι και δεν είχα ποτέ την πρεμούρα, πάντα πίστευα πως αν βγω δεν θα περάσω καλά... Αλλά έχω και μια αλλαγή να κάνω... Να κοινωνικοποιηθώ! Τα χω κάνει σαλάτα στον εγκέφαλο μου...
Νιώθω κάποιον να με σκουτνάει και γυρνάω να δω τη γίνετε. Ήταν η Ήβη που από ότι φαίνετε μου μιλούσε και εγώ ήμουν στον κόσμο μου...
Σ -Ναι;! Τι; Συγνώμη που δεν σε άκουγα... Τι είπες;
Ή:- Ρωτάω αν θα έρθεις στο πάρτι του σχολείου αύριο.
Σ:- Εμ... Δεν ξέρω... Δεν... είμαι και πολύ σίγουρη. Δεν... είπα κομπιάζοντας και ανασηκώνοντας τους ώμους. Η Ήβη με κοίταξε και χαμογέλασε με εκείνο το στραβό χαμόγελο κατανόησης.
Ή:- Έλα σε παρακαλώ. Εξάλλου δεν θα είναι πάρτη σε μπαρ, δεν θα είναι κάποιος μεθυσμένος μιας και θα είναι οι καθηγητές εδώ και θα ελέγχουν. Απλά α υπάρχει μουσική, παρέα και γέλια. Έλα σε παρακαλώ. Θα είμαστε μαζί εξάλλου όλη την ώρα.
Σ:- Καλά. Θα το σκεφτώ και αν αποφασίσω να έρθω θα σε πάρω τηλέφωνο.
Η:- Οκ. Δεν θα σε πιέσω άλλο, αλά θα είναι ωραία. Μην έχεις μονίμος στο μυαλό σου ότι αν βγεις δεν θα περάσεις καλά. Να έχεις στο μυαλό σου ότι θα βγεις με σκοπώ να περάσεις όσο καλύτερα μπορείς. Και θα είμαστε και μαζί θα σπάμε πλάκα. Σκέψου το και πάρε με τηλέφωνο.
Χαίρομαι που με καταλαβαίνει. Και όντως δεν θα ήταν κακή ιδέα. Μπορεί και να περάσω καλά. Θα το προσπαθήσω. Εξάλλου έχω να κάνω και μια αλλαγή. Μια κοινωνικοποίηση. Καθώς προχωρούσα στην τουαλέτα του σχολείου και μπήκα άκουσα διάφορα γέλια.
-Καλά και έχεις σκοπό τώρα να του την πέσεις;
-Ναι ρε συ. Εξάλλου σε πάρτι θα είμαστε, θα είναι ποιο ελεύθερα τα πράγματα. Αν δεν κολλήσει μαζί μου τουλάχιστον θα κάνουμε σεξ. Βασικά μια φορά μαζί μου και θα έχει εξαρτηθεί.
ESTÁS LEYENDO
Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΜΑΣ
RomanceΜια κοπέλα που έχει περάσει πολλά και προσπαθεί να τα κρύψει πίσω από ένα χαμόγελο, μια κοπέλα που κανείς δεν την προσέχει, μια διαφορετική 17χρονη κοπέλα που ποτέ δεν είχε ερωτευτεί, η Στρατούλα, έχει μόνο έναν άνθρωπο κοντά της την κολλητή της κα...