Κεφάλαιο 21:Μια Απόφαση

862 57 9
                                    

Στρατούλα:

Σήμερα ξύπνησα τα χαράματα, δεν μπορούσα να κοιμηθώ καλά. Όλη την ώρα σκεπτόμουν τι θα γίνει μετά από αυτό. Πώς πρέπει να φερθώ. Πώς πρέπει να του φερθώ.

Στις 5 το πρωί πήγα στην κουζίνα να κάνω έναν καλό δυνατό καφέ, και κατευθύνθηκα προς το σαλόνι ενώ πήρα τα βιβλία μου για να διαβάσω. Πάντα ήμουν από τα παιδιά που διάβαζαν πολύ, έτσι είχα μάθει από πάντα, όταν στο γυμνάσιο τα παιδιά έβγαιναν, τα κορίτσια έψαχναν για αγόρια και κάποιοι έκαναν κοπάνα, εγώ έκανα αυτό που μου άρεσε. Διάβαζα. Τώρα τελευταία η αλήθεια όμως είναι πως δεν διαβάζω τόσο όσο πέρυσι και για αυτό φταίει ένα πρόσωπο. Όποτε είναι εδώ και διαβάζω συγκεντρώνομαι κατά 50% γιατί νιώθω την παρουσία του.

Αυτός βέβαια δεν κάνει τίποτα συνήθως διορθώνει τεστ, ετοιμάζει προγράμματα ύλης της επόμενης ημέρας, διαβάζει βιβλίο η μου βάζει ασκήσεις φυσικής και της λύνω ενώ μετά διορθώνει και εγώ διαβάζω βιολογία. Ποτέ δεν έκανε κάτι για να με αποσυντονίσει μα τα αισθήματα μου για αυτόν το καταφέρνουν και το μυαλό μου ξεφεύγει σε άλλα πράγματα.

Ακόμα και τώρα που δεν είναι εδώ πάλι αυτόν σκέπτομαι, ειδικά σήμερα σκέπτομαι το φιλί μας. Έχω πολλά ερωτήματα. Και ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω.

Γιατί έκατσε και με φίλησε; Τι σήμαινε αυτό για τον ίδιο; Μήπως ήταν μια παρόρμηση της στιγμής; Δεν μπορώ να καταλάβω τι τον οδήγησε ώστε να ανταποκριθεί! Και εγώ γιατί αφέθηκα; Γιατί δεν τον έδιωξα; Πως τα έχω κάνει έτσι! Και τώρα πώς θα είμαστε μεταξύ μας; Μήπως θέλει να μην μιλάμε μεταξύ μας; Μήπως αν θα μιλάμε δεν θα είναι ποια το ίδιο;

Είναι παράλογο να φοβάμαι για τις αντιδράσεις μας; Πρέπει σε κάποιον να μιλήσω μα σε ποιόν; Παίρνω το τηλέφωνο και πληκτρολογώ τον αριθμό της Ήβης.

Ο αριθμός που καλέσατε είναι πιθανόν απενεργοποιημένος παρακαλώ καλέστε αργότερα... Η Ήβη δεν θα το σήκωνε, λογικά θα είναι μαζί με τον Βαγγέλη και αναθερμαίνουν τις σχέσεις τους... Η Ελένη κοιμάται σαν το βόδι... ο Αχιλλέας ούτε καν, μιας και έχει να κάνει με αυτόν... εμένα τώρα ποιος θα με βοηθήσει ρε παιδιά! Α! Το βρήκα τον αδερφό τι τον έχω; Θα τον βασανίσω λίγο δεν πειράζει ή μήπως όχι... αλλά από την άλλη με τον Γιάννη λέμε τα πάντα όσο ασυνήθιστο κι αν είναι. Κοίταξα άλλη μια φορά το ρολόι και η ώρα ήταν 6 άρα στην Γερμανία 5. Δεν βαριέσαι ας τον ξυπνήσω.

Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΜΑΣOnde histórias criam vida. Descubra agora