Άρχισα να ξυπνάω από ένα βάρος που έπεσε πάνω μου. Πετάρισα για λίγο τα μάτια μου και τα άνοιξα. Ήρθα αντιμέτωπη με τον Αχιλλέα. Ακόμα κοιμόταν και είχε περάσει το χέρι του πάνω από την μέση μου κάνοντας την μεταξύ μας απόσταση ακόμα ποιο μικρή. Η καρδία μου άρχισε να καλπάζει σε έντονους ρυθμούς, τα μάγουλά μου κοκκίνισαν η ανάσα μου έβγαινε χωρίς ρυθμό. Πάλι καλά που δεν είναι ξύπνιος για να δει την αντίδραση μου αυτή. Χαμογέλασα λίγο στην εικόνα του προσώπου του. Το στόμα του ήταν μισάνοιχτων τα πόδια του ελάχιστα απλωμένα δίπλα από τα δικά μου ενώ μια έντονη ρυθμική ανάσα ακουγόταν, χωρίς να είναι ροχαλητό. Το πρόσωπό του έμοιαζε πολύ χαλαρό λες και ήταν μωρό παιδί. Θα είχε πλάκα να δω πως ήταν σαν μικρό αγοράκι. Κρίμα που οι γονείς του δεν είχαν φωτογραφία. Λογικά θα ήταν πολύ χαριτωμένο αγοράκι.
Το μυαλό μου πήγε πίσω στην χθεσινή μου συνάντηση με τα κορίτσια τα οποία ήθελαν σαν τρελές να μάθουν για το τι γίνεται, δε τις αδικώ η αλήθεια είναι πώς έχουμε καιρό να μιλήσουμε.
.. . .... ..
Ήταν η δεύτερη μέρα που ο Αχιλλέας δεν μου μιλούσε και δεν είχα κάτι καλύτερο να κάνω από το να διαβάζω φυσική και να λύνω ασκήσεις. Μόλις τελείωσα κάποιες επαναληπτικές ασκήσεις το τηλέφωνό μου άρχισε να χτυπάει. Ήταν η Ήβη. Το σήκωσα και ήρθα αντιμέτωπη με την δυνατή της φωνή που με έκανε σχεδόν να τρομάξω.
Η:- Έλα εδώ τώρα όπως είσαι, είμαι εδώ με την Ελένη και περιμένουμε. Τώρα λέω. Είπε και μου το έκλεισε στα μούτρα. Αχ που έμπλεξα άλλα έχουμε να βρεθούμε μαζί εδώ και 4 μέρες. Πήγα έβαλα τα σπορτεξ μου και βγήκα από το σπίτι κλειδώνοντας την πόρτα πίσω μου. Πέρασα στο απέναντι πεζοδρόμιο και πάτησα το κουδούνι από το σπίτι της Ήβης και η πόρτα αμέσως άνοιξε. Ήρθα αντιμέτωπη με 2 κοπέλες οι οποίες ήρθαν κατά πάνω μου αγκαλιάζοντας με σφιχτά και ζουλώντας με. Ενώ και εγώ ανταπέδωσα. Ή τουλάχιστον προσπάθησα.
Κάναμε καφέ και πήγαμε στο δωμάτιο της Ήβης και της Έλενας μιας και πλέον κοιμόντουσαν μαζί. Η περίπου από ότι έμαθα. Η Ήβη αρκετά συχνά πάει στο σπίτι του Βαγγέλη.
Σ:- Λοιπόν επειδή θέλω να τα πούμε πείτε μου τώρα. Ντομάτα τι γίνεται; Εσύ Πορτοκαλάδα με το αμόρε;
Η:- εγώ είμαι υπέροχα. Με τον Βαγγέλη δεν θέλουμε να ξεκολλήσει ο ένας από τον άλλο αλλά πρέπει να πάει και αυτός στην δουλειά και εγώ να διαβάσω αρχαία γιατί όλο αυτό με τα συντακτικά είναι πάρα πολύ δύσκολο και θέλει πολύ πολύ διάβασμα. Και όντως τα αρχαία δεν ήταν ποτέ το αγαπημένο μου μάθημα και ποτέ δεν μου άρεσε να το διαβάζω. Τώρα πως στην Ήβη αρέσει αυτό δεν ξέρω.
ESTÁS LEYENDO
Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΜΑΣ
RomanceΜια κοπέλα που έχει περάσει πολλά και προσπαθεί να τα κρύψει πίσω από ένα χαμόγελο, μια κοπέλα που κανείς δεν την προσέχει, μια διαφορετική 17χρονη κοπέλα που ποτέ δεν είχε ερωτευτεί, η Στρατούλα, έχει μόνο έναν άνθρωπο κοντά της την κολλητή της κα...