Κεφάλαιο 30: Παιχνίδι ερωτήσεων

959 33 52
                                    


Αυτό το κεφάλαιο είναι αφιερωμένο σε 3 αναγνώστριες μου: Amaliavk  @eleni_be και DianaRay1

Στρατούλα:

    Περπατούσαμε πιασμένοι χέρι χέρι. Το καλοκαιρινό αεράκι σε συνδυασμό με το άρωμα του ήταν ο τέλειος συνδυασμός .

Α:-Λοιπόν που λες  να πάμε τώρα; Με ρώτησε με γλυκιά φωνή ενώ παράλληλα μου χάιδεψε το χέρι.

Σ:-Λεω να πάμε σπίτι. Έχω μια καλή ιδέα. Είπα και εκείνος μου χαμογέλασε γνέφοντας.

Α:- Δεν φαντάζεσαι πόσο χαρούμενος είμαι αυτή τη στιγμή.

Σ:- Μπορώ να φανταστώ για να είμαι ειλικρινής. Είπα και χαχανίσαμε. Είμαι τόσο χαρούμενη και πλήρης που σχεδόν  μπορούσα να το μυρίσω.

Α:- Τι έχεις στο μυαλό σου να κάνουμε; Ρώτησε με ένα πονηρό και γεμάτο περιέργεια βλέμμα.

Σ:- Μην πάει ο νους σου στο πονηρό. Απλά θα παίξουμε ένα παιχνίδι ερωτήσεων. Έχω κάποιες ερωτήσεις να σου κάνω τώρα ποιο άνετα και ανοιχτά.

Α:- Ναι. Η αλήθεια είναι πως έχω κι εγώ.

  Συνεχίσαμε να περπατάμε και τότε ένα κύμα αμφιβολιών με κατέκλισε.

Σ:- Αχιλλέα; Τον ρώτησα διστακτικά.

Α:- Μχ;

Σ:- Εμείς τώρα θεωρούμαστε ζευγάρι;

Α:- Όχι είπε με αυτοπεποίθηση και το αίμα στα φλέβες μου πάγωσε. Εμείς είμαστεζευγάρι.

Σ:- Βλάκα με κοψοχόλισες! Είπα κοιτώντας χτύπησα ελαφρά στο στέρνο ενώ αυτός χαχάνισε.

    Σε μικρό χρονικό διάστημα είχαμε φτάσει στην πολυκατοικία μας στο διαμέρισμα του.

 Α:- Βάζουμε πιτζάμες και παίζουμε ή αντίστροφα;

 Σ:- Είσαι σοβαρός; Εννοείτε πως θα βάλουμε πιτζάμες. Είπα και γελάσαμε.

Α:- Αυτές με τον Μπομπ σφουγγαράκι ;

Σ:- Δυστυχώς όχι είναι οι χειμερινές μ χαζούλη. Είπα πειράζοντας τον. Πάω στο μπάνιο να αλλάξω και έρχομαι.

Α:- Περιμένω στην κρεβατοκάμαρα. Είπε κοιτώντας με ένα πονηρό βλέμμα και έπειτα γέλασε κοροϊδεύοντας το κοκκίνισμα που είχε απλωθεί σε όλο μου το πρόσωπο. Θα σε φτιάξω εγώ καλά κύριε Καθηγητά. Να κάνω έναν καφέ έχω αγοράσει καφεμηχανή.

Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΜΑΣDonde viven las historias. Descúbrelo ahora