15.

126 19 3
                                    

"Tak přeci jen tu nejsi sám," zasmála se Emily a projela Ashe pohledem, "kdo to je?"

"Ehm.. to je Ashton, jeden můj starý známý." nervózně jsem se podrbal na zátylku, čekal jsem, kdy z toho idiota vypadne něco, co dokonale pohřbí tuhle mrtvou situaci.

A jako kdybych byl prorok, kudrnáč promluvil: "Starý známý? Jo, vlastně jo, prcali jsme spolu." hodil si jednu nohu přes druhou, evidentně se nemínil zachovat jako gentleman a pustit dámu zpátky na své místo, naopak se zase ukázal jako neskonalý hulvát.

Emily nasadila výraz zděšení a já byl zase naštvaný až běda. Okamžitě jsem vstal a šel k mé nové kamarádce, kterou po té poslední větě stejně nakonec pravděpodobně zase ztratím, ale chtěl jsem zachránit cokoli, co ještě šlo. Ten blbeček mi rozesírá úplně všechno.

"Nepůjdem na chvíli na čerstvý vzduch? Šeptl jsem k ní a snažil se jí tím naznačit, jak moc mi Ashtonova přítomnost byla nepříjemná. Ona je evidentně telepat, protože se zachovala úplně přesně tak, jak jsem chtěl a společně jsme začali tomu idiotovi zdrhat. Zmizeli jsme v davu lidí a protlačili se ruku v ruce (abychom se neztratili) až k východu. Sedli jsme si na zem před klubem a já si zapálil.

"Takže gay, jo?" pronesla otázku poněkud smutně, chápal jsem, že si asi snažila najít nějakou jednorázovku a aktuálně jsem se proklínal, že jsem ji s okolnostmi neobeznámil už dřív.

Jen jsem přikývl a sklopil hlavu. Potáhl jsem si a s výdechem se zeptal: "Jsi hodně zklamaná?"

"Jsem překvapená, to nepochybně," z jejího hlasu ale pořád zněl optimismus, "asi jsi poznal, že se mi líbíš."

"Jo, poznal," lhal bych, kdybych řekl, že jsem se v tu chvíli nezačervenal. Bylo mi příjemné, že poprvé po tak dlouhé době mě akceptuje i někdo jiný než stará ženská nebo feťácká buzna.

"Je to roztomilý." culila se jako měsíček na hnoji a mě v tu chvíli bylo krásně. Pozorovali jsme spolu noční město, kouřili a povídali si o sobě. Bylo to jedno z těch náhodných setkání, co se semelou v až prapodivně rychle se vyvíjející přátelství, setkával jsme se s podobnými situacemi pouze ve filmech nebo knížkách, v životě by mě nenapadlo, že i já, Michael Socka z ghetta budu mít tu čest.

"Nevrátíme se zase zpátky? Možná bych ještě něco klidně popila." přiznala se nesměle Em a já nemohl nic, než souhlasit, takže jsme vstali a nabrali směr bar.

Venku jsme mohli sedět dobrých dvacet minut, takže už jsem úplně zapomněl, proč jsme vlastně odcházeli. No důvod mi už brzy zase docvakl.

Em mi poručila zabrat zase nějaká dvě volná místa, že ona mezitím pro nějaké to pití dojde. Tak jsem tedy hledal všude možně po prostorách, ale marně. Přepadla mě ale najednou rychlá potřeba toalety, takže jsem bez blondýnčina vědomí utekl na pány. 

Přišlo mi, jako kdyby se mi všechna moč zase stáhla zpátky, když jsem otevřel dveře. A stejně tak rychle, jak jsem je otevřel, tak jsem je i zavřel. Ovšem to už jsem zase nemohl nijak uniknout před tím parchantem, který se zjevil všude tam, kde ho bylo nejmíň potřeba. Vylezl z místnosti a chytil mě za ruku.

"Michaele," oslovil mě. Byl nechutně opilý, bylo to na něm dost znát. Jen na mě promluvil a já už cítil směsici všelijakého tvrdého chlastu vycházející z jeho úst. Držel mě až nepříjemně pevně a já se začal cítit dosti nepříjemně. 

"Ashtone pusť mě. My dva jsme spolu domluvili." snažil jsem se ucuknout, ale bylo to k ničemu. Táhl si mě k sobě blíž a blíž. Proboha, Irwine, o co se zase snažíš?

"Dost!" okřikl jsem ho a druhou rukou, která už by jistě zanedlouho byla také chycena, jsem mu vlepil pořádnou facku. Pár lidí okolo se na nás otočilo, ale byla to jen chvilková záležitost, poté zase všichni jeli ty svoje staré, nudné životy. 

Pohltila mě panika a zároveň vztek, tak strašně jsem doufal, že se tu teď Em zjeví jako předtím a zachrání mě z téhle trapné situace, ovšem nebylo tomu tak. Ash se pořád snažil o mou pozornost a zase se snažil být ten nadřazený, věděl ale, že mezi námi už to takhle nějakou dobu nefunguje. Opět jsem byl nucen ho trochu přiškrtit u stěny, aby mě kurva poslouchal a nedělal píčoviny.

"Ještě chvíli mě takhle ser a podpálim ti barák." zamračil jsem se. On se mi jen hloupě vysmál do ksichtu. Tak tohle ne, tohle mě dokáže nasrat nejvíc ze všeho. 

"Jsi zraněnej, já to chápu. Ale vždyť o nic nejde." pořád si na tváři udržoval ten leč roztomilý, tak stupidní škleb a já měl stou-chutí mu dát buď pusu nebo pořádnou nakládačku. Jak čas plynul, bylo horší a horší si vybrat mezi těmito dvěma variantami.  

Úplně jsem opomenul fakt, že Emily už mě teď pravděpodobně hledá, celá zmatená, chuděrka jedna. Místo věnování se něčemu, co má smysl, jsem se bezmyšlenkovitě hádal s Ashem u dveří na pánské toalety, jo to je přesně ono, Clifforde, když už proplouvat životem, tak aspoň se setsakramentským stylem, že? No ovšem. 

Díky spoust lidí okolo už jsme na sebe byli poněkud dost nalepení, stále chrlíc jeden tomu druhému do očí urážky, tedy, spíše šlo o to, že já jsem nadával a on se hájil a omlouval. Mluvil ze mě stejně jenom alkohol a já si neuvědomoval, že tohle celé byla naprostá ztráta mého tak drahocenného času. Vždyť se mi může kdykoli stát, že vylezu ven a na místě mě zastřelí nějaká blonďatá buzna s brýlemi na nose!

Když už došlo na řev nejvyššího kalibru, opět chytl mou ruku a zatáhl mě na ty zasraný záchodky.

_________________________________________

cs

jsem unavená, nemám k tomu moc co říct

snad jen že budu ráda za každý koment i vote

co myslíte? bude sex nebo majký zapojí zdravej rozum? 

vše se již brzo dozvíte, ale ráda bych si vaše teorie přečetla:--))

to je zatím vše, mějte se hezce a užijte si víkend♥

danke, vaše elíí xx

flames || mukeKde žijí příběhy. Začni objevovat