Kaycee
„Zayne... Co to děláš?" Příčí se mi tykat, ale momentální situace mě děsí víc, než moje neslušné chování.
„Nic?" Snaha jej odstrčit je marná. Stisk na bocích zesílí a on se znovu skloní. „Jsi pro něj až moc krásná." Ušklíbne se, chytí mi culík do dlaně a zakloní mi hlavu.
Jeho mokrý jazyk mi přejede od krku, skoro až k prsům a dlaně z boků, sjedou na můj zadek. Vyděsím se, ještě víc. Zírám do jeho tváře a on se pobaveně usmívá.„Naostro, nebo tanga?" „Ne - nechte mě!" „Mám si to zjistit?" Srdce bije smrtelnou rychlostí, jeho hladový pohled mě děsí a z haly se ozve dětský hlásek.
„A Kay je kde?" „Je s tátou, pomáhá mu v kuchyni."„Škoda, Kay... Ale příležitost určitě bude." Mrkne, pohladí mě po tváři a vzápětí mě na ni políbí.
„Kay? Děje se něco?" „C-co?" „Kay!" Kolem pasu se mi omotají dětské ručičky. Zaraženě se dívám na nadšenou Maddie a Dannyho s pozvednutým obočím. „Jsi úplně bledá...?" „N-ne-" „Zamotala se ji hlava. Na, tady máš vodu. Danny, odveď ji do jídelny, a pozor ať neomdlí." S nepochopením pohlédnu na Zayna.
Nevím, co najednou dělat. Říct Dannymu, jak se jeho otec právě choval? Křičet? Plakat? Utéct z tohoto domu, nebo-nebo být při další příležitosti povolná?K uším se mi doléhá nadšené štěbetání holčičky. Danny mě naléhavě a konejšivě hladí po ruce a z kuchyně slyším hlas jeho otce a nějaké ženy, jeho matky.
„Pomůžu tátovi..." Rozhlédl se Danny po stole a zmizel. Postupně přicházel zpět s talíři, příbory, skleničkami...„Kay?" „Ano?" Zaostřím k Maddie. Uplynulo možná pět minut a já se pořád nevzpamatovala.„Když víš, jak to vypadá u nás, vezmeš mě k vám?" Zmohla jsem se na křečovitý úsměv a neutrální kývnutí.
„Lásko, Kay, tohle je má mamka. Mami, to je Kay." Další z řady křečovitých úsměvů, věnuji jeho matce. Sjede mě pohledem, kývne a přijme nabízenou dlaň.
Jestli je tohle to „dusno" o kterém Danny mluvil, tak večeře bude peklem. Ať se snažím sebevíc, nemůžu se zbavit pocitu, že se jeho mámě nelíbím a dusno tu určitě není kvůli neshodám v jejím manželství, ale jen a pouze kvůli mně.Po večeři, kterou chtě nechtě musím pochválit, protože byla výborná, se napětí uvolnilo. Zjevně za to mohla Maddie a možnost Dannyho matky mít v rukou mobil. Horlivě odpovídala, zjevně na zprávy, a Danny mi věnoval nejistý úsměv.
Že by jeho máma měla milence, jeho otec to věděl a zkoušel si na mně něco kompenzovat...? Ošila jsem se a bezděky si zkontrolovala, zda šaty drží jak mají.
V uších mi neustále zněl jeho dotaz o spodním prádle, či zda jsem naostro. Cítila jsem, jak začínám hořet. Jeho první tip, že jsem naostro byl pravdivý a já najednou nevěděla, jestli byt šokovaná nebo vzrušená.Odvážila jsem se střelit k Zaynovi pohledem. Seděl v čele stolu, mezi mnou a ním seděl Danny, který mě hladil po stehně a odpovídal mámě na nějaký, pro mě nepodstatný, dotaz.
Zayn si právě napaloval cigaretu, jen tak bokem jsem zaslechla hlas Taylor, jak mu cigaretu vytkla a setkala se s drzým pohledem, plným arogance, chladu a zla.
Vyfoukl dým a sám ke mně pohlédl. Usmál se, natáhl se po skleničce s vínem a s mrknutím upil. Zareagovala jsem stejně; mrknutí, upití ze skleničky a můj pohled, byl najednou až příliš sebejistý a drzý.
Rty se mu zkroutily do šíleně drzého úšklebku, na pár sekund přimhouřil oči a vzápětí, s nenuceným a otcovským úsměvem, pohlédl na Maddie, která se jej na něco ptala.S omluvou a dotazem, kde najdu koupelnu, jsem odběhla od stolu. V koupelně, která řvala luxusem, jsem se opírala o mramorovou desku v níž byla zapuštěna rovnou tři umyvadla a klepala se.
ČTEŠ
Please, no...!
FanficStále populární zpěvák, jen o pár let starší Zayn Malik, se rozhodl usadit. Žena, dvě děti... Idylickou rodinou pohodu narušuje několik faktorů, proti kterým se on nestaví. Nemá důvod, tedy, nemá důvod do doby, než se setká s mlaďounkou Kaycee... ...