ενωμένη με αίμα

3.9K 216 60
                                    

. << ΖΗΤΩ Ο ΟΝΤΙΝ
<< ΖΗΤΩ !!!!! ΖΉΤΩ!!!!ΖΗΤΩ!!!!..
όλοι η άντρες χτύπησαν της κούπες στα τραπέζια τους και φώναξαν με της βροντερες φωνές τους.
Ο αρχηγός την φυλής τον Βίκινγκ ο Όλαφ γέλασε δυνατά σφίγγοντας την μελαχρινή γενιαδα του..
<< ΣΉΜΕΡΑ ΑΔΈΡΦΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΎΝΟΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΎ ΜΑΣ ΘΑ ΕΝΏΣΟΥΜΕ ΤΗΣ ΔΎΟ ΜΕΓΆΛΕΣ ΦΥΛΈΣ ΜΑΣ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΎΡΟΥΣ ΙΠΠΌΤΕΣ ΤΟΥ ΆΣΓΚΑΡΝΤ ,...
η απέναντι φυλη σήκωσε την δική της κούπα με ένα πλατύ χαμόγελο...
<< ΦΈΡΤΕ ΜΕΣΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ...
δυο μάνες μπήκαν στο καπηλειο έχοντας στην αγκαλιά τους τα παιδιά τους,ένα κοριτσάκι και η δεύτερη μάνα γυναίκα του αρχηγού Όλαφ ένα αγοράκι,...άφησαν τα μωρά σε ένα ξύλινο τραπέζι και με δάκρυα στα μάτια έκαναν πίσω..ο αρχηγός χάραξε πάνω σε ένα πλατύ σίδερο έναν ρουνο,έναν δικό τους ρουνο που ήταν το σήμα της αγάπης και του έρωτα,,η μάνες γύρισαν τα πρόσωπα τους καθώς ο αρχηγός άφησε από μια τσάμπα στα παιδικά τους χέρια εκεί που άνοιγε η παλάμη τους,τα κλάματα των παιδιών έλουσαν με χαρά τους άντρες καθώς η τελετή μπορούσε να ξεκινήσει...
<< εγώ ο αρχηγός Όλαφ ο δεύτερος δίνω τον όρκο μου στον Θεό Όντιν πως ο γιος μου είναι δεμένος με αυτό το κορίτσι,η κόρη σας ανήκει στον μέλλοντα αρχηγό και γιο μου Τζέιμς,έχετε τον λόγο μου...
Ο αρχηγός της απέναντι φυλής σηκώθηκε κρατώντας την κούπα με το κρασί του σφιχτά στα χέρια του..
<< εγώ έτοιμος πολεμιστής στον στρατό των ψυχών δίνω τον όρκο μου με αίμα η κόρη  μου ανήκει στον γιο σου η Ασία ανήκει στον γιο σου,....
Η άντρες​ έσκισαν τα χέρια τους και σφράγισαν αυτόν τον όρκο με το αίμα τους....

Τα δύο μωρά ήταν τόσο κοντά και παρά το ότι δεν μπορούσαν ακόμα να μιλήσουν έκλαιγαν γιατί πονούσαν,η πληγή πονούσε,ήταν σκληρό το θέαμα για απλούς ανθρώπους για τους Βίκινγκς ήταν απλά μια συνήθεια που είχαν και η ίδιοι ζήσει,η Ασία έκλαιγε έχοντας κοκκινίσει ενώ κουνούσε ασταμάτητα το μικρό της χεράκι κρύβοντας το κεφαλάκι της στην απαλή γούνινη κουβέρτα της..το αγοράκι δίπλα της έχοντας γεννηθεί τρεις μήνες ποιο γρήγορα από εκείνη έπαψε να κλαίει γύρισε απαλά το κεφάλι του και την κοίταζε λες και καταλάβαινε λες και μπορούσε να την ακούσει μέσα από το κλάμα της να μιλάει,, άπλωσε το μικρό του χεράκι και έσφιξε το πονεμένο δικό της ,όλοι γύρισαν ξαφνιασμένη βλέποντας τα δύο μωρά να έχουν ενωμένα τα χέρια...ο Όλαφ έτρεξε και προσπάθησε να τους χωρίσει διότι το κάψιμο στο δέρμα ήταν φρέσκο με αφορμή τα χέρια τους να έχουν κολλήσει σαν ένα,,ο Τζέιμς κοίταζε την Ασία και εκείνη έπαψε να κλαίει δεν μπορούσε να κλάψει άλλο ο πόνος πέρασε..ο Όλαφ τράβηξε τα χέρια αντικρίζοντας ότι το σημάδι είχε αλλοιωθεί μα ακόμα έβλεπες πως ήταν Ρούνοι του έρωτα μα κάτι το περίεργο που ίσως έμοιαζε μαγικό δίπλα από τους ρουνους των παιδιών είχε χαραχτεί ένα σημάδι από αίμα το αίμα του Τζέιμς καθώς το χέρι του έτρεχε ασταμάτητα μετά από το κάψιμο της φωτιάς,αυτό το αίμα έμεινε στα χέρια τους σαν σημάδι να ρέει ανάμεσα από της πληγές τους,έτσι έφυγε ο πόνος αφήνοντας κάτι ποιο βαθύ ,ένα δέσιμο που δεν υπήρξε ξανά σε άλλα κράτη η σε άλλες καρδιές,η φυλή ενώθηκε όπως τα χέρια τους.....

VIKINGS - εισαι δικιά μουWhere stories live. Discover now