10 ακόμη χρονια...
Σήκωσε το σπαθί του και με μιας έκανε επίθεση σε έναν καλό αντίπαλο,έκανε μια ξαφνική στροφή πέφτοντας στο χώμα χτυπώντας τα πόδια του αντιπάλου του,τα μάτια του αστραψαν καθώς τα παιδικά μάτια έγιναν δύο ώριμη δρόμη,το γεροδεμένο μελαχρινό κορμί του τραβήχτηκε ολόκληρο καθώς σηκώνοντας το σπαθί το κόλλησε στον λαιμό του εχθρού..
εκείνος σήκωσε ψηλά τα χέρια φωνάζοντας με τρόμο πως νίκησε...ο Τζέιμς χτύπησε απαλά τον άντρα στην πλάτη και έριξε ένα λοξό βλέμμα στον πατέρα του που κοίταζε..
<< Μπράβο γιε μου με κάνεις περήφανο...
Ο Τζέιμς δεν απάντησε έσμιξε τα φρύδια του και πέταξε το σπαθί κάτω πιάνοντας ένα κέρας γεμάτο νερό και ρίχνοντας το απαλά πάνω στο κορμί του καθαρίζοντας το από το χώμα..
Τίναξε τα πλούσια μαλλιά του καθώς η απαλή φρατζα των μαλλιών του έπεφτε στο μέτωπο του, έσκυψε και έβγαλε από τον κορμό ενός δέντρου το τσεκούρι του και ύστερα κούμπωσε το σπαθί του στην ζώνη του στενού μαύρου του παντελονιού .. πλησίασε με ένα αυστηρό βλέμμα τον πατέρα του και στάθηκε μια ανάσα μπροστά του..
<< Γιε μου χρειάζεσαι μια γυναίκα εχουμε φέρει καλή σοδειά από καλά εδάφη..
<< Σου ζήτησα εγώ γυναίκα?
<< Ο Όλαφ έδωσε στον γιο του ενα φλασκί με ρουμι μα τα χέρια του Τζέιμς δεν το έπιασαν.
<< Δεν πίνω,
<< Είσαι τόσο διαφορετικός αυτό μπορεί να μας κοστίσει την εμπιστοσύνη μου μας δίνει ο λαός μας
Ο Τζέιμς σήκωσε ειρωνικά το φρύδι του
<< Ο λαός μας δεν μπορεί να με κρίνει αν εγώ δεν θέλω νοικιασμένα κορμιά στο κρεβάτι μου ή να ζω για το ποτό είναι η ζωή μου ,και όποιος έχει πρόβλημα με αυτήν δεν θα διστάσω να τον σκοτώσω...
<< Γιατί κρύβεις τόσο θυμό μέσα σου?γιε μου
<< Μην ψάχνεις καλή καρδιά σε έναν βάρβαρο πατέρα είμαι ακριβως όπως εσύ...
Έκανε μεταβολή πηγαίνοντας στην καλύβα του και πέταξε τα όπλα του κάτω καθιζοντας με κομμένη ανάσα στο ξύλινο κρεβάτι του...Πέντε μήνες πρίν...
Η Ασία αγόραζε κάτι πανέμορφα υφάσματα από την παλαιά αγορά όταν όμως άπλωσε το χέρι της για να πληρώσει το σημάδι της έλαμψε ακριβώς όπως ο ήλιος,ο Όλαφ μετά από ένα μεγάλο ταξίδι για να πάρει τα λάφυρα του έμεινε εκεί απέναντι της κοιτάζοντας το ανοιχτό της χέρι,η καρδιά του του έδωσε ένα μεγάλο χτύπημα καθώς ήταν κοντά σε αυτό που τους ανήκε...
<< ΠΙΆΣΤΕ ΤΗΝ!!!!!!
η Ασία γύρισε ξαφνιασμένη βλέποντας βαρβάρους πειρατές να τρέχουν καταπάνω της,ο φόβος της έκοψε την μιλια , πέταξε τα υφάσματα κάτω και άρχισε να τρέχει όσο ποιο γρήγορα μπορούσε
Ένας ψηλός και μεγαλόσωμος αντρας πετάχτηκε μπροστά της κόβοντας της με το μαχαίρι του τούφες απτά μαλλιά της,η Ασία κάνοντας μια απότομη στροφή του ξέφυγε συνεχίζοντας να τρέχει......κανείς δεν κατάφερε να την πιάσει η τρίχες των μαλλιών μονάχα ταξίδεψαν επεί μήνες και έφτασαν στην Σκανδιναβία,ο Όλαφ ζήτησε από τον Τζέιμς να ανοίξει τα χέρια του και μόλις εκείνος το έκανε ο Όλαφ έριξε της τρίχες των μαλλιών της πάνω στο σημάδι του, ευθείς ένα δυνατό κάψιμο στην πληγή τον έκανε να σμίξει τα φρύδια..
<< Σε ποιαν ανήκουν αυτές η τρίχες;
Τόνισε με την βροντερή φωνή του.
<< Την βρήκαμε γιε μου είναι στην Αγγλία..
Τα μάτια του άνοιξαν διάπλατα
<< Ποιος!!!!!! έκοψε τα μαλλιά της;
Ο Όλαφ έδειξε έναν άντρα με μια κόκκινη γενιαδα...ο Τζέιμς τον πλησίασε και χαμογέλασε ειρωνικά
<< Εσύ την αγγιξες?
<< Μάλιστα κύριε της έφερα αυτές για εσάς.
Ο Τζέιμς σήκωσε απότομα το πόδι του τραβώντας μια γερή κλωτσιά πάνω στο σώμα του άντρα..τον έριξε κάτω και στάθηκε από πάνω του..
<< ΣΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΟΥ ΘΑ ΦΈΡΕΣΑΙ ΌΠΩΣ ΘΕΣ ΑΝ ΞΑΝΑ ΑΓΓΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΚΌΨΩ ΤΟ ΚΕΦΆΛΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΟΤΊΣΩ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΑΙΜΑ...τώρα....
έπιασε της τρίχες στα χέρια του φέρνοντας τες κοντά στα ρουθούνια του,,τα μάτια του έκλεισαν καθώς το άρωμα της έλουσε κάθε αίσθηση μέσα του....
Η Ασία ζούσε σαν κρατούμενη μέσα στην εκκλησία καθώς ο πατέρας της δεν της επέτρεπε να βγεί από αυτήν,,μετά από εκεινο το συμβάν κάθε φόβος μέσα της ζωντάνεψε δεν ήξερε το πώς ζεί ακόμα μα με όσο καρδιά είχε μέσα της είχε μισήσει κάθε βάρβαρο άντρα ,Ο Τζέιμς έκρυψε της τρίχες μεσα σε ένα κομμάτι δέρμα από ζώο και σηκώθηκε αποφασισμένος μαζεύοντας ξανά τα όπλα του από το έδαφος....
Βγήκε αποτομα έξω από την καλύβα του με το ύφος γερακιού και βάζοντας μια απότομη φωνή όλοι έστρεψαν την προσοχή τους πάνω του..<< ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ !!!!
ο Όλαφ γύρισε ξαφνιασμένος στον γιο του
<< Τι συμβαίνει γιε μου?
<< ΤΑ ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΌΝΙΑ ΕΤΟΙΜΑ ,
πρόσθεσε εκείνος.
<< Γιε μου?τι κάνεις?
<< Θα φέρω ότι μου ανήκει ΕΓΙΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΤΌΣ?ΘΑ ΠΑΛΈΨΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΆΤΟΥ αυτή η γυναίκα είναι δικιά μου...
Ο αρχηγός Όλαφ χαμογέλασε περήφανος για τον γιο του...
Ο Τζέιμς με έναν σάλτο ανέβηκε στο πλοίο του και είδε τους άντρες του να κάθονται στα πηδάλια...
<< ΖΗΤΩ Ο ΌΝΤΙΝ!!!
<< ΖΉΤΩ ΖΉΤΩ..
φωναξαν εκείνη ομόφωνα.....
Έσφιξε με τα χέρια του το ξύλο του καραβιού και κοίταξε την θάλασσα να απλώνεται μπροστά του.. μέρες τον έτρωγαν η σκέψεις πως έπρεπε να την αφήσει και να βγάλει αυτό το καταραμένο σημάδι απτό χέρι του,έπρεπε να την αφήσει να ζήσει την νέα της ζωή,,με αυτήν του σκέψη όμως καταστραφοταν η δική του ζωή,
<< Σε εμένα ανήκεις....Η Ασία ένιωσε μια βαθιά ανατριχιλα καθώς κάτι μέσα της ούρλιαζε και το σημάδι στο χέρι της έκαιγε....
Ο πάτερ Φίλλιπος μπήκε μέσα στο δωμάτιο της με συντροφιά έναν νεαρό άντρα ...η Ασία σηκώθηκε ντροπιασμένη και έκανε ένα βήμα πίσω..
<< Αυτός ο άντρας Ασία θα ενωθεί μαζί σου με τα δεσμα του γάμου..
<< Μα πατέρα?
<< Χρειάζεσαι έναν άντρα για προστασία
<< Αν αυτό θεωρείς σωστό πατέρα...<< Ανήκεις σε εμένα...
أنت تقرأ
VIKINGS - εισαι δικιά μου
عاطفيةτο αίμα κυλούσε απτής φλέβες της ίδιας μας της γης, χιλιάδες αστέρια έλαμψαν στον ουρανό καθώς νεκρή πολεμιστές μας οδηγούνταν στην βαλχαλα στην μεγαλύτερη κατοικία μέσα στο Άσγκαρντ,που για τους χριστιανούς σήμαινε παράδεισος,εκεί που η ψυχές έβρισ...