το παιχνίδι των λέξεων

960 109 6
                                    

<< ποιος έβαλε φωτιά στο καλύβι Ασία;
Σήκωσε το παραπονεμένο βλέμμα της πάνω του, κοιτάζοντας τον να κάθεται σκεπτικός πάνω στην ξύλινη καρέκλα που είχε γυρίσει στο μέρος της ώστε να την κοιτάζει στα μάτια...
<< Είναι όλα θολά και....
<≤ και; Είναι όλα θολά;η μήπως φοβάσαι να αναφέρεις το όνομα του μπροστά μου;
Κάλυψε με της παλάμες των χεριών της το πρόσωπο της ,
<< Δεν θυμάμαι τίποτα ,αυτό είναι η αλήθεια

Μέρες πριν....

Καθώς άκουσε την ξύλινη πόρτα να ανοίγει πετάχτηκε από τη θέση της με ένα πλατύ χαμόγελο στα χείλη και ένα ποτήρι γεμάτο νερό στα χέρια της,έτρεξε με κομμένη ανάσα στο μικρό τους κουζινακι κοιτάζοντας απότομα μπροστά της την φιγούρα ενός ξένου άντρα,ένα τρομοκρατημένο επιφώνημα ξέφυγε από τα χείλη της,ένα επιφώνημα αγωνίας καθώς κοίταζε το μίσος στο πρόσωπο του άντρα,το ποτήρι απτά χέρια της έπεσε στο ξύλινο δάπεδο ενώ η καρδιά της άρχισε να χτυπάει ξέφρενα σε έναν δικό της χορό...
<< Αν φωνάξεις αυτά που θα πάθεις θα είναι χειρότερα από μοίρα σε θάνατο,θα σκοτώσω τον μοναδικό Βίκινγκς για τον οποίο νοιάζεσαι...

Τώρα....

Η Ασία κοίταξε κουρασμένα τον Τζέιμς..
<< Δεν είμαι σίγουρη για το τι έβλεπα εκείνη την μέρα,ήμουν θολωμένη...
Ο Τζέιμς χτύπησε θυμωμένα το χέρι του στο ξύλινο τοίχωμα κοιτάζοντας την με αγανάκτηση..
<< Ποιος ; ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ;
τα μάτια της γέμισαν δάκρυα....

... μέρες πρίν....

<< Αφ' άφησε με....
Της έσφιξε ακόμη περισσότερο τα μαλλιά κάνοντας την να βγάλει μια κραυγή πόνου...
<< Θα ξεχάσεις το πρόσωπο μου για πάντα, θα πεθάνεις εδώ στη μέση του πουθενά ολομόναχη, δίχως καποιον να σε αγαπάει...
Τα πληγωμένα μάτια της τον κοίταξαν δίχως φόβο...
<< Δεν είναι η μέση του πουθενά ,είναι το σπίτι μου,εδώ ανήκω, ανήκω σε εκείνον...
<< Ανόητη!!! Σύντομα θα μετανιώσεις που γύρισες πίσω...
Της έκλεισε βίαια το στόμα δένοντας την πάνω στην ξύλινη καρέκλα...
<< ΤΖΕΙΜΣ!!!! ΤΖΈΙΜΣ!!!!!!

VIKINGS - εισαι δικιά μουOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz