Κοίταξε τον εαυτό του μέσα από τον μεγάλο σπασμένο καθρέφτη του παλατιού ...
** Στα πέντε χρόνια ζωής του ζώντας σε σώμα παιδιού το πρώτο αντικείμενο που έπιασαν τα χέρια του ήταν ένα χρυσό σπαθί γεμάτο αίμα!!!
Ένα χρόνο αργότερα αντης να τρέχει παίζοντας ετρεχε για να σωθεί από τον άντρα με το τσεκούρι,αυτή ήταν η άσκηση, ένας μονάχα μπορούσε να ζήσει,σε ηλικία έξι ετών τον έριχναν πάνω στο παγωμένο χιόνι γυμνό επί δύο ολόκληρες ώρες, έμαθε να αντέχει,έμαθε να εξελίσσεται,σε ηλικία εφτά ετών τα χέρια του πατέρα του κρατούσαν το κεφάλι του καλά σφιγμένο κάτω απτό νερό,του φώναξαν άντεξε ,και άντεξε,δέκα λεπτά κάτω από ένα παγωμένο νερό...στα οχτώ χρόνια ζωής του έμαθε το ," ξέχνα την αγάπη ζήσε για την απόλαυση του σώματος,θα ζούσε για ένα σώμα και όχι για μια καρδιά,το μόνο μάθημα στο οποίο δεν ήταν καθόλου καλός..στα εννέα χρόνια ζωής του το μάθημα άρχισε να γίνεται ακόμα ποιο δύσκολο, τον χτυπούσαν ανελέητα μέχρι να μάθει να μην νιώθει τον πόνο,είπαν είσαι ο Τζέιμς δεν έχεις επίθετο μονάχα ένα ματωμένο σπαθί,έμαθε να λέει το ίδιο ποίημα με αυτό που χρόνια πριν είχε ακούσει,έμαθε να κουβαλάει το σπαθί του ξεχνώντας την καρδιά του,κάτι όμως πήγε τελείως λάθος, κάτι μέσα του άλλαξε κάνοντας στροφή, έχασε την καρδιά του και δεν ήξερε πως να το ελέγξει.....<< Βαρβαρε!!η άσκηση ξεκινάει...
Τα μάτια του Τζέιμς έριξαν ένα λοξό βλεμμα στον άντρα σφίγγοντας το σπαθί στο χέρι του...
<≤ πήγαινε και έρχομαι....Ο γιος μου στα πρώτα χρόνια ζωής του έπιασε σφιχτά το χέρι της μητέρας του,ο γιος μου δεν πάγωσε για να ζήσει δεν πνιγικε για να μάθει,δεν τον χτύπησαν για να ματώσει, ο γιος μου σώθηκε χάρη στην γυναίκα που λεγόταν μάνα , χάρη σε εκείνη που όμοια της δεν υπάρχει άλλη,ο γιος μου δεν πόνεσε χάρη σε εκείνη......
Έσυρε το σπαθί του κάτω στεκομενος μπροστά από όλους τους φρουρούς του βασιλιά...
<< Δείξε μας βαρβαρε την δύναμη σου...
Τα μάτια του άρχισαν να θολώνουν σε σημείο που ένας άντρας έμοιαζε ίσα με δεκα σώματα...
<< Βαρβαρε?
Κοίταξε τους άντρες καθώς ο ιδρώτας έλουσε ολόκληρο το κορμί του...
Δίχως να απαντήσει στην πρόκληση πέταξε το σπαθί του κάτω σέρνοντας το κορμί του στην έξοδο..Δύο ολόκληρα χρόνια που σε έβλεπα στα ποιο τρέλα μέρη,δύο ολόκληρα χρόνια που ο μόνος ήχος στο μυαλό μου ήταν τα τελευταία σου λόγια.....
KAMU SEDANG MEMBACA
VIKINGS - εισαι δικιά μου
Romansaτο αίμα κυλούσε απτής φλέβες της ίδιας μας της γης, χιλιάδες αστέρια έλαμψαν στον ουρανό καθώς νεκρή πολεμιστές μας οδηγούνταν στην βαλχαλα στην μεγαλύτερη κατοικία μέσα στο Άσγκαρντ,που για τους χριστιανούς σήμαινε παράδεισος,εκεί που η ψυχές έβρισ...