Σηκωσε τον γιο του κάνοντας τον κύκλους γεμάτος χαρά..
Όταν η Ασία αποφάσισε να βγει κοιτάζοντας το πλοίο να γδερνει άγρια την θάλασσα,και τον ήλιο να πέφτει αργά από τον ουρανό δίνοντας την θεση του στο φεγγάρι..
<< Ασία;
Γύρισε ξαφνιασμένη όταν αντίκρισε έναν άντρα από τα παλιά,ο Έρικ αφοσιωμένος στην εκκλησία και ο καλύτερος στα μαθήματα τρόπων,και τώρα βρισκόταν απέναντι της με αυτό το αγνο του βλέμμα,
<< Έρικ;
Έτρεξε πέφτοντας στην αγκαλιά του ,τότε εκείνος την έσφιξε πάνω του περνώντας τα χέρια του γύρο απτά μαλλιά της.
Τότε ο μικρός ο Τζέιμς έσπρωξε τον πατέρα του δείχνοντας με το μικρό του δάχτυλο την μητέρα του,,
Ο Έρικ την κοίταξε χαμογελαστός στα μάτια..
<< Μου έλειψες νόμιζα πως δεν θα σε έβλεπα ποτέ ξανά..
<< Παλιε μου φίλε χάρηκα που σε βλέπω,είμαι εδώ με τον..
Πριν προλάβει να αναφέρει το όνομα του άντρα της ,ο Έρικ την τράβηξε πάνω του φέρνοντας τα χείλη του μια ανάσα από τα δικά της,
Τα φρύδια του Τζέιμς έσμιξαν μεταξύ τους αφήνοντας τον γιο του από την αγκαλιά του κατευθυνόμενος στο μέρος της,
<< ΑΦΗΣΕ ΤΗΝ..
Η Ασία ξαφνιασμένη από την απότομη κίνηση του ερικ δακρυσε..
<< Είμαι παντρεμένη έρικ.
Ψιθύρισε πληγωμένη καθώς έβλεπε τα θυμωμένα μάτια του άντρα που αγαπούσε,τότε ο Τζέιμς δίχως σκέψη έριξε το κορμί του μπροστά έτοιμος να ρίξει τον άντρα στην θάλασσα όταν το χέρι της Ασίας τον σταμάτησε..
<< Μη ,άφησε τον..
Της έριξε ένα θυμωμένο βλέμμα τραβώντας το χέρι του μακρια..
<< Ποιος είναι.;
<< Φίλος από τα παλιά ,έτσι νόμιζα τουλάχιστον..
Ο Έρικ κοιτάζοντας άγρια τον Τζέιμς της έπιασε απαλά το χέρι..
<< Από πάντα ήθελα να ενώσω εμένα με εσένα ,σε ήθελα τοσο πολύ,όταν ήμουν εγώ εκεί εκείνος που ήταν;μου είχες λείψει..
Η Ασία τράβηξε το χέρι της μακρια κοιτάζοντας απότομα τον Έρικ..
<< Φτάνει!! ΦΤΆΝΕΙ!!!!
φώναξε ο Τζέιμς σηκώνοντας το χέρι του χτυπώντας με δύναμη τον άντρα στο πρόσωπο..
<< Αυτό για να θυμάσαι να μην κοιτάζεις γυναίκες άλλων..
Γύρισε έτοιμος να φύγει όταν η Ασία του έσφιξε με δύναμη το χέρι προσπαθώντας να τον σταματήσει..
<< Στάσου,δεν ήξερα πως..
<< Πως σε θέλει; γιατί τον αγκάλιασες;
Τράβηξε το χέρι του μακρια της κοιτάζοντας την σκοτεινά..
<< Δεν ήξερα πως ,εγω τον έβλεπα ως έναν καλό φίλο..
<< Πηγαίνω στον γιο μου εσύ ξεκουράσου..
Τα μάτια της δακρυσαν ακούγοντας την παγωμένη του φωνή..
VOCÊ ESTÁ LENDO
VIKINGS - εισαι δικιά μου
Romanceτο αίμα κυλούσε απτής φλέβες της ίδιας μας της γης, χιλιάδες αστέρια έλαμψαν στον ουρανό καθώς νεκρή πολεμιστές μας οδηγούνταν στην βαλχαλα στην μεγαλύτερη κατοικία μέσα στο Άσγκαρντ,που για τους χριστιανούς σήμαινε παράδεισος,εκεί που η ψυχές έβρισ...