ανάσες αντοχής

607 79 14
                                    

Η μήνες περνούσαν τρομαχτικά και εκείνοι ακόμη ταξίδευαν προς το πουθενά, πήγαιναν σε ένα μέρος μακρυνό όπου κανείς δεν θα μπορούσε να τους βρει η να τους αντικρίσει,ο Τζέιμς ένιωθε τον φόβο του να ζωντανεύει κάθε φορά που σταματούσαν σε λιμάνι,δεν μπορούσε να εμπιστευτεί μήτε την σκιά του σε έναν κόσμο τόσο κακό..ενώ καθώς έβλεπε την κοιλιά της να μεγαλώνει η ευθύνη του ως πατέρας μεγάλωνε, υποσχέθηκε στον ίδιο του τον εαυτό να μην λερώσει ξανά τα χέρια του με αίμα!!!μήτε να εμπλακεί σε κάποιου είδους μάχη, αναζητούσε μονάχα την ηρεμία που ποτέ του δεν είχε,και την ικανότητα να μεγαλώσει τα παιδιά του όπως ενας τίμιος άντρας...
Απτην άλλη μεριά η Ασία ένιωθε την ανάγκη να κοιτάζει την κάθε μέρα όλο και περισσότερο το νερό,δεν φοβόταν να σκοτωθεί από όσους έτρεχαν πίσω τους, φοβόταν μην χάσει εκείνον στα μισά της διαδρομής τους,όλοι οι φόβοι της ήταν μονάχα εκείνος ο άντρας με το σπαθί στο χέρι,ένα σπαθί που για χάρη τους πάντα χρησιμοποιούσε!!!που για χάρη τους στον έξω κόσμο λεγόταν δολοφόνος μα στην καρδιά της άγγελος,ένα αγνός άγγελος,που μονάχα για όσα αγαπά πολεμούσε,
Αγκάλιασε σφιχτά την κοιλιά της παίρνοντας μέσα της βαθιές ανάσες καθώς τον μήνα αυτό οι πόνοι μεγάλωναν επικίνδυνα, φοβόταν πως θα έχανε το παιδί της , φοβόταν στην ιδέα πως κανένας γιατρός δεν υπήρχε πάνω στο πλοίο,έτσι ξάπλωνε παίρνοντας βαθιές ανάσες χαϊδεύοντας απαλα την κοιλιά της,
<< Μην φοβάσαι παιδί μου ,η μαμά σε προσέχει....
Ο Τζέιμς στεκόταν σκεπτόμενος στην ξύλινη βαριά πόρτα ακούγοντας την να μιλάει χαϊδεύοντας την κοιλιά της
<< Πονάει και σήμερα;
<< Αρκετά ...
Την πλησίασε γονατίζοντας μπροστά της με ένα χαλαρό βλέμμα..
Το χέρι του σύρθηκε αργά πάνω απτην κοιλιά της νιώθοντας το να κλωτσαει κάτω απτά δυνατά του χέρια...
<< Θα είναι κορίτσι..
Είπε με μια δόση βραχνάδας στην φωνή του...
Εκείνη άνοιξε τα μάτια Διάπλατα κοιτάζοντας τον γεμάτη απορία..
<< Και αν είναι γιος?
<< Όχι!!!όχι γυναίκα,είναι κόρη,και σαγαπαει πολύ..
<< Πως;
<< Είμαι πατέρας,μην ρωτάς το πώς απλά στην ζωή μου δεν έμαθα να μιλάω στους ανθρώπους ποτε δεν καταλάβαιναν,έμαθα να διαβάζω τα χείλη είτε το σώμα,και μόνο που αγγίζω την κοιλιά σου μπορώ να την νιώσω να κλαίει,την ταισες σήμερα;
<< Το φαγητό δεν ήταν έτοιμο αν ρωτάς αυτό!!!
<< Να φας καλά... Σηκώθηκε έτοιμος να γυρίσει στην δουλειά του ,όταν μια έντονη κραυγή ξέφυγε απτά χείλη της..γυρισε ξαφνιασμένος στο μέρος της αντικρίζοντας το παγωμένο της βλέμμα ,
<< Ασία;
Νερά άρχισαν να τρέχουν ανάμεσα από τα πόδια της κάνοντας την καρδιά του να σταματήσει...
Μια ακόμα ποιο δυνατή κραυγή ξέφυγε από μέσα της σφίγγοντας με δύναμη την πολυθρόνα όπου καθόταν..
<< Τζε,Τζέιμς γε γενναω...
Έτρεξε στο μέρος της γονατίζοντας μπροστά της..
Χλομός και γεμάτος απόγνωση πέρασε τα χέρια του μέσα από τα μαλλιά του μη ξέροντας τι μπορούσε να πράξει τούτη την ώρα..
<≤ θα τρελαθώ δεν υπάρχει γιατρός στο πλοίο...
Ιδρώτας ανάμεσα σε δάκρυα έπεφταν από το μέτωπο και τα μάτια της στα μάγουλα της,όσες ανασες και να έπαιρνε ένιωθε τον πόνο να της ξεριζώνει την καρδιά..
Του έσφιξε δυνατά το χέρι βάζοντας κραυγές ανάμεσα σε σπασμωδικά κλάματα...
Της άγγιξε απαλά τα μάγουλα αφήνοντας της ένα γλυκό φιλί στα χείλη..
<< Βαθιές ανάσες αγάπη μου,και σου υπόσχομαι να κάνω τα πάντα για σένα...
Την σήκωσε κρατώντας τα πόδια της ανοιχτά ακουμπώντας την στα κάτασπρα σεντόνια και στα απαλά μαξιλάρια...της άφησε ένα απαλό φιλί στο μέτωπο γεμίζοντας λεκάνες με ζεστό νερό και καθαρές άσπρες πετσέτες μέσα τους...
Την πλησίασε σκίζοντας με δύναμη το φόρεμα της ,και πετώντας το στο έδαφος της άνοιξε περισσότερο τα πόδια..
<< Τζε ΤΖΕΙΜΣ ΠΟΝΑΩ ΑΑΑΑ!!!!!
<< Σςςς βαθιές ανάσες αγαπημένη μου...
Της έβαλε την βρεγμένη πετσέτα στο μέτωπο  κάνοντας την να κλείσει σφιχτά τα μάτια...
<< Τζέιμς!!! πονάω!!!
Εκείνος γονάτισε μπροστά από τα ανοιγμένα πόδια της κοιτάζοντας την σοβαρός στα μάτια..
<< Ας είμαστε γενναίοι για αυτη την μέρα,βοήθησε με να την κρατήσω,Ασία πάρε βαθιές ανάσες.
Εκείνη ακούγοντας τον πήρε όσες ανασες άντεχε μέσα της και ύστερα τον κοίταξε ικετευτικά..
<< Γυναίκα!!! σπρώξε!!!σπρώξε Ασία...
Με μια δυνατότερη κραυγή άρχισε να σπρώχνει εμφανίζοντας αργά αργά το κεφάλι του παιδιού από μέσα της...
Το στήθος του Τζέιμς αρχισε να τρεμοπαιζει..
<< Βαθιές ανάσες αγαπημένη μου , έρχεται!!!
<< Πο ΠΟΝΑΩ ΑΑ
<<σπρώξε αγαπημένη μου...
Με μια δύναμη που ούτε η ίδια ήξερε πως είχε, έσπρωξε κοιτάζοντας τον στα μάτια όταν ένιωσε ξαφνικά τον πόνο να υποχωρεί και το κλάμα του παιδιού της να ηχεί σε ολόκληρη την καμπίνα,τα μάτια της είχαν θολώσει,και όμως μπορούσε καθαρά να δει τον άντρα που λάτρευε να κρατάει απαλά στα χέρια του ένα μικροσκοπικό κοριτσάκι με μαύρα μαλλιά και σκούρο μελαμψό δέρμα...τα δάκρυα της έσταζαν ανεξέλεγκτα καθώς τους κοίταζε, καθώς κοίταζε τον Τζέιμς να αναπνέει βαριά κρατώντας το μωρό στα χέρια του,τα μάτια του είχαν δακρύσει ενώ το στόμα του είχε ανοίξει προσπαθώντας να τράβηξε οξυγόνο...
<< Τζέιμς; έχει αίματα..
<< Θα θα την ,,θα την καθαρίσω...
Με το μικρό του μαχαίρι έκοψε τον ομφάλιο λώρο βάζοντας σε μια λεκάνη με νερό το παιδί του, ξέπλυνε από πάνω του το αίμα και το σκέπασε σε μια καθαρή πετσέτα στην αγκαλιά του...το τύλιξε μέσα στην γούνα του και της το παρέδωσε στα χέρια...
Εκείνη το κοίταζε χαμένη σε σκέψεις..
<< Στο είχα πει πως θα είναι κορίτσι...
<< Ντέμπορα!!!
Τα μάτια του άνοιξαν διάπλατα...
≤≤ Ντέμπορα!!!
Επανέλαβε πλησιάζοντας της δύο γυναίκες της ζωής του..
<< Κόρη μου σε αγαπώ τόσο πολύ,κοίταξε ο μπαμπάς σε έφερε στην ζωή μας..
Ο Τζέιμς άγγιξε απαλά το χέρι του παιδιού του και εκείνη του το έσφιξε με κλειστά ματάκια...
<< Γυναικα είσαι πληγωμένη απτην γεννά επέτρεψε μου να βοηθήσω..
Έσφιξε την καθαρή πετσέτα στο ζεστό νερό καθαρίζοντας το αίμα ανάμεσα απτά πόδια της ενώ δίχως δεύτερη σκέψη, ξάπλωσε την κόρη του στο κέντρο του κρεβατιού και σηκώνοντας την Ασία την τοποθέτησε μέσα στην ξύλινη μπανιέρα ρίχνοντας απαλά ζεστό νερό πάνω της ,ώσπου την έκανε να χαλαρώσει και να κλείσει σφιχτα τα μάτια της παραδομένη στον ύπνο...αυτή η εικόνα πρόσφερε γαλήνη μέσα του,ήταν τόσο ευτυχισμένος...
Την σήκωσε απαλά μη θέλοντας να την ξυπνήσει και την τοποθέτησε δίπλα από την κόρη τους σκεπάζοντας τα κορμιά τους με μια ζεστή βαριά κουβέρτα,τότε ξάπλωσε στην άλλη άκρη δίπλα από την κόρη του βλέποντας την ομορφιά τους και την ομοιότητα που είχαν οι δύο γυναίκες της ζωής του..
<≤ τόσο ομορφιά..
Ψέλλισε κλείνοντας βαριά τα μάτια...





VIKINGS - εισαι δικιά μουDonde viven las historias. Descúbrelo ahora