Η Ασία έκανε ένα βήμα πίσω κοιτάζοντας φοβισμένη τον άντρα...
<< Θα σου κάνω έναν γιο γυναίκα
<< Φυ φύγε είμαι είδη έγκυος....
Ο άντρας πάγωσε μα πριν προλάβει να απαντήσει δύο δυνατά χέρια τον σήκωσαν από τον λαιμό και τον πέταξαν πάνω στο Κομμένο κούτσουρο...η Ασία χλομιασε κοιτάζοντας τα κόκκινα από θυμό μάτια του Τζέιμς...
<< Σήκω!!! ΣΉΚΩ ΕΙΠΑ!!!
Ο άντρας βλέποντας τον αρχηγό του με κομμένη ανάσα σηκώθηκε πάνω κατεβάζοντας το κεφάλι...ο Τζέιμς έβγαλε το τσεκούρι με δύναμη από τον κορμό του δέντρου και πλησίασε τον άντρα... ρίχνοντας με φόρα το τσεκούρι μια ανάσα από τα πόδια του Βίκινγκ...
Τρομαγμένος ο άντρας έκανε ένα βήμα πίσω
<< ΔΕΊΞΤΕ ΈΛΕΟΣ ΚΎΡΙΕ...
ο Τζέιμς σκοτείνιασε ακόμα περισσότερο..
<< Τι της ζήτησες;
<< Κύριε είναι τόσο !!!!
<< Τόσο?
Ο άντρας έριξε τα μεθυσμένα μάτια του πάνω σε ολόκληρο το κορμί της,τα μάγουλα του Τζέιμς κοκκίνισαν γεμάτα θυμό και ζήλεια βλέποντας τον άντρα να κοιτάζει πονηρά την δική του γυναίκα...
<< Ήθελα να την αγγιξω μονάχα λίγο...
Ο Τζέιμς σήκωσε ειρωνικά τα φρύδια πλησιάζοντας την Ασία και τραβώντας την μαζί του στο μέρος του άντρα είπε.
<< Α ναι?? Και που ακριβώς ήθελες να την αγγίξεις?
Ο άντρας έριξε τα μάτια του στον λαιμό της,ο Τζέιμς ακολουθώντας το βλέμμα του Βίκινγκ κόλλησε τα μάτια του πάνω στον πανέμορφο λαιμό της..την τράβηξε απότομα πάνω στο κορμί του σέρνοντας τα χείλη του σε εκείνο το σημείο ,η Ασία έκλεισε σφιχτά τα μάτια της κρατώντας του δυνατά τους ώμους...ο Τζέιμς τραβήχτηκε κοιτάζοντας την με νόημα...
<< Έτσι ήθελες να την φιλήσεις?
<< Ποιο βίαια ποιο έντονα!!! ομολόγησε ο άντρας..τότε ο Τζέιμς με μια γρήγορη κίνηση σήκωσε την γροθιά του τραβώντας μια γερή μπουνιά στην μύτη του άντρα..
Η Ασία προσπάθησε να τον σταματήσει μα ο Τζέιμς ανέβηκε πάνω Άπτον άντρα χτυπώντας του το κεφάλι στο ξύλο και δίνοντας γερές γροθιές στο πρόσωπο του
<< ΑΝ ΤΗΝ ΞΑΝΑΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΏΣΩ ΜΑ ΤΟΝ ΌΝΤΙΝ!!!!!
Ο Όλαφ με τον Άσγκαρντ έτρεξαν στο μέρος που γινόταν η μάχη και τους χώρισαν τραβώντας μακριά τον Τζέιμς από τον Βίκινγκς που ανήκε στο χωριό του Άσγκαρντ...
<< Τι συμβαίνει εδώ!!!...είπε με την βροντερή φωνή του ο Όλαφ..
Ο Τζέιμς με μια κίνηση του χεριού του πήρε πίσω τα μαλλιά του και έβρισε μέσα από τα δόντια του κοιτάζοντας την στα μάτια...
Ο άντρας χτυπημένος με σκισμένα χείλη και σπασμένη μύτη σηκώθηκε κοιτάζοντας τον Άσγκαρντ..
<< Είναι έγκυος κύριε...ολοι γύρισαν στην μεριά του άντρα όλοι ακόμα και ο Τζέιμς που ένιωσε μια μεγάλη έκρηξη μέσα στο μυαλό του..
<< Μίλα καθαρά άντρα...
είπε ο Άσγκαρντ κοιτάζοντας την Ασία με προσοχή
<< Της ζήτησα να μου δωθεί για έναν γιο λάθος μου κύριε μα την άκουσα να λέει καθαρά αρχηγέ μου πως είναι είδη έγκυος....
Ο Τζέιμς γύρισε ξαφνιασμένος στο μέρος της με τα μάτια του διάπλατα ανοιγμένα,τα φρύδια του έσμιξαν και τα χέρια του έκλεισαν σε δύο γροθιές..δεν μπορούσε να είναι έγκυος ,δεν την είχε αγγίξει κανείς έλεγε ψέματα,μα αυτό το ψέμα θα της στερούσε την ζωή πως ήταν τόσο ανόητη να πει κάτι τέτοιο σε άντρες με τόσο χαμηλό επίπεδο...
<< Ασία!!!!...
Εκείνη πάγωσε και τον κοίταξε με ντροπή!
<< εγώ!!!
Ο Όλαφ πέρασε μπροστά της σηκώνοντας το χέρι του έτοιμος να την χτυπήσει,
Ο τζειμς με μια δυνατή λαβή του έσφιξε το χέρι και του το κατέβασε κάτω...
<< ΑΦΗΣΕ ΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΧΤΥΠΉΣΩ ΌΠΩΣ ΤΗΣ ΑΞΊΖΕΙ,ΧΘΕΣ ΉΤΑΝ Ο ΓΆΜΟΣ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΆΔΙΑ ΠΟΤΕ ΠΡΌΛΑΒΕ ΝΑ ΜΕΊΝΕΙ ΕΓΚΥΟΣ?ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΑΓΓΙΞΕ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ...
ο Τζέιμς τους έσπρωξε όλους μακριά τραβώντας την πάνω του,τα μάτια του αστραψαν..
<< Δώσε μου έναν λόγο έναν να μην σκοτώσω ότι άνθρωπο βρω μπροστά μου ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΕΝΑΝ ΛΟΓΟ ΓΙΑΤΊ ΑΝΑΘΕΜΑ ΕΙΠΕΣ ΚΆΤΙ ΤΈΤΟΙΟ..
τα μάτια της δακρυσαν, ντρεπόταν να τον κοιτάξει και να του πει πως σκέφτηκε αυτό το ψέμα για να γλυτώσει από εκείνον τον άντρα,και το κυριότερο ντρεπόταν να του πει πως σκέφτηκε εκείνον για πατέρα του παιδιού της.
<< Εγώ .την έκοψε πριν προλάβει να πει κάτι άλλο
<< Κοίτα με στα μάτια..
Της είπε με την απαλή φωνή του...
Η Ασία σήκωσε το βλέμμα της κοιτάζοντας τον έχοντας αφήσει άθελά της ένα δάκρυ της να πέσει εκεί μπροστά του...
Τα μάτια του ηρέμησαν αφήνοντας την από την αγκαλιά του..
Γύρισε στους άντρες και γέλασε ειρωνικά
<< Ναι είναι έγκυος,και είναι δικό μου...
Η Ασία άνοιξε τα μάτια της διάπλατα με κομμένη ανάσα..
<< Γιε μου αυτό είναι...
<< Αδύνατον?γιατί είναι αδύνατον?τρεις μήνες στο πλοίο τόσο κοντά ο ένας στον άλλον τι σε κάνει να πιστεύεις πως δεν την άγγιξα; ...
Η Ασία ένιωσε μια δυνατή ζαλάδα με αφορμή να παραπατησει και να πέσει πάνω στην πλάτη του..εκείνος γυρίζοντας απότομα την έπιασε και την έσφιξε στην αγκαλιά του..
<< εγώ είπα ψε ψέματα εγώ σκέφτηκα εσένα για πατέρα του παιδιού μου ,δεν δεν είμαι δεν είμαι έγκυος δεν...
Τα μάτια της έκλεισαν και μια έκφραση πόνου χαράχτηκε στο πρόσωπο του ένιωσε κάτι ανεξήγητο στην καρδιά του..
Ήξερε πως κανείς δεν την είχε αγγίξει και δεν αμφέβαλλε στιγμή ....ήταν ομως χαμένος μέσα στην ζήλια από εκείνο το συμβάν με τον βάρβαρο και είχε χάσει κάθε σημείο του μυαλού του.....την σήκωσε στα χέρια του παίρνοντας τον δρόμο για την καλύβα τους...εγώ είπα ψε ψέματα εγώ σκέφτηκα εσένα για πατέρα του παιδιού μου δεν δεν είμαι έγκυος.....
... Η λέξεις της του σκότωσαν το μυαλό δεν μπορούσε να πάρει ανάσα..
<< Μόνο εγώ θα σου κανω γιούς μόνο εγώ.....
είπε αφήνοντας την ένα φιλί στα χείλη...
VOCÊ ESTÁ LENDO
VIKINGS - εισαι δικιά μου
Romanceτο αίμα κυλούσε απτής φλέβες της ίδιας μας της γης, χιλιάδες αστέρια έλαμψαν στον ουρανό καθώς νεκρή πολεμιστές μας οδηγούνταν στην βαλχαλα στην μεγαλύτερη κατοικία μέσα στο Άσγκαρντ,που για τους χριστιανούς σήμαινε παράδεισος,εκεί που η ψυχές έβρισ...