** μπορείς να φας παιδί μου,αυτό λέγεται πιρούνι και αυτό μαχαίρι..
<< Δεν νιώθω πείνα ...
** Αν δεν φας θα πεθάνεις,αν δεν πιείς θα μαραθεις όπως τα τριαντάφυλλα..
<< Το άνθος ήταν γυναίκα εγώ ήμουν τα αγκάθια της
** Θα μου πεις μονάχα πως έγινε το ατύχημα;
Τα μάτια του Τζέιμς έκλεισαν σφιχτά.....Έναν χρόνο πρίν...
<< ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΑΝΟΗΤΕ ΆΝΤΡΑ Ε; ΤΟ ΧΩΡΙΌ ΜΑΣ ΣΕ ΈΧΕΙ ΑΝΆΓΚΗ
<< Ξέχασε με πατέρα,
<< Πας να την βρεις έτσι;
Τα μάτια του αστραψαν ανεξέλεγκτα...
<< Ναι εκει παω!!θα με σταματήσεις;η θα με θάψεις κάτω απτην γη;
Ο Τζέιμς τον πλησίασε γονατίζοντας μπροστά του
<< Σκότωσε με πατέρα!!!!** Δεν σε αγάπησε ποτέ ο γονιός σου;
<< Δεν αναζητάω την αγάπη...<< Ακόμα και να την βρεις ποτέ δεν θα αγαπήσει το τέρας που έμαθε πως είσαι,ενώ εγώ ; εγώ σε αγαπώ ξέροντας...
Ένα δάκρυ μοναξιάς αστραψε μπροστά από τα μάτια του
<< Είμαι τέρας;
<< Γιε μου άκουσε με εγώ..
<< ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΤΕΡΑΣ??<< Είμαι τέρας;
** Έχω δει χιλιάδες τέρατα και σε κανένα δεν μπορείς να μοιάζεις..εκείνος τι σου απάντησε;<< Όλοι είμαστε...
Έκανε ένα βήμα πίσω μπαίνοντας με γρηγοραδα στο καράβι του...
<< Δεν θα γυρίσω σπίτι,ξέχασε πως έχεις γιο....** Θα σε άφηνε τόσο εύκολα να γλυτώσεις;
<< Όχι ,αν δεν νόμιζε πως έχω πεθάνει ακόμα θα με αναζητούσε.....Το πλοίο με ορμή έπεσε πάνω σε έναν εσωτερικό μα κοφτερό βράχο ο οποίος είχε το ύψος μιας ολόκληρης φάλαινας, κάνοντας το ξύλινο καράβι να τρυπήσει βουλιάζοντας αργά αργα μέσα στο νερό,αυτή η απότομη και ξαφνική κίνηση της σύγκρουσης έκανε τον Τζέιμς να πέσει απότομα πάνω στο ξύλο του καραβιού χτυπώντας το μέτωπο του με αφορμή να πέσει στο έδαφος δίχως αισθήσεις.......
Τώρα
** Και κάπου εκεί σε βρήκα εγώ...
<< Μάλιστα κύριε...
** Έμοιαζες νεκρός ,το κορμί σου είχε γεμίσει μώλωπες..
<< Δεν μπορώ να θυμηθώ εκείνη την ημέρα δεν μπορούσα να ανοίξω τα μάτια μου για να δω ,μονάχα βουλιαζα στο κενό μου...
VOCÊ ESTÁ LENDO
VIKINGS - εισαι δικιά μου
Romanceτο αίμα κυλούσε απτής φλέβες της ίδιας μας της γης, χιλιάδες αστέρια έλαμψαν στον ουρανό καθώς νεκρή πολεμιστές μας οδηγούνταν στην βαλχαλα στην μεγαλύτερη κατοικία μέσα στο Άσγκαρντ,που για τους χριστιανούς σήμαινε παράδεισος,εκεί που η ψυχές έβρισ...