Ο άντρας κατέβηκε με αργά σταθερά βήματα στο κελάρι ψάχνοντας το νεαρό χαμίνι,όταν το βρήκε να σηκώνει με κόπο δύο βαριές κούτες..
<< Ει μικρε θα κάνεις το καθάρισμα απτό χαλι εκεί πάνω...
<< Μάλιστα κύριε...
Ο άντρας γύρισε να φύγει και μόνο τότε ο Τζέιμς βγήκε μέσα από μια φαρδιά και μεγάλη κούτα..
Τα μαλλιά του είχαν ανακατευτεί ενώ τα μάτια του την κοίταζαν με έρωτα..
<<Γύρνα σπίτι γυναίκα δεν έχεις δουλειά σε τέτοιο μέρος..
<< Το σπίτι μου είσαι εσύ!!η στέγη μου είσαι εσύ!!αν δεν γυρίσω με εσένα στο σπίτι τι θα πω μια ακόμη φορά στο παιδί μου για τον πατέρα του?
Τα μάτια του γέμισαν ξαφνικά δάκρυα κάτι που την ξάφνιασε..άπλωσε τα χέρια της σκουπίζοντας τα..
<< Γύρνα σπίτι Ασία.
<< Αν γυρίσω εγώ σπίτι ποιος θα μείνει για εσένα?ποιος θα φοβηθεί για εσένα?αν πεθάνω εγώ ποιος θα ζήσει για εσένα;
Το πρόσωπο του τραβήχτηκε ολόκληρο στην τελευταία της λέξη
<< Πάψε...
<< Το γνωρίζω πως είμαι κοντά στον θάνατο μου, γνωρίζω ακόμη και το έγκλημα μου, γνωρίζω καθετί που έχω πράξη καθετί που πόνεσε μέσα από εμένα,γνωρίζω πως αν με πιάσουν δεν θα μπορέσεις να τα βάλεις με χίλιους άντρες, γνωρίζω πως μια ακόμη φορά έκανα λάθος να έρθω ως εδώ,είμαι ένα μικρό ανόητο κορίτσι Τζέιμς!!!ένα ανόητο κορίτσι που μεγάλωσε σε αυτή την χώρα,αν με ρωτήσεις τι θυμάμαι από εμένα θα απαντήσω εσενα,σε αγάπησα πολύ και ξες δεν ήξερα να αγαπάω, μισούσα τον έρωτα πριν μάθω εσένα,ξέρω πως είμαι σε κίνδυνο αγαπημένε μου ,μην με διώχνεις μακριά σου αν ήξερες πόσο πονάω για αυτήν την αγάπη δεν θα μπορούσες να φεύγεις από το πλευρό μου..αν ήξερες πόσες προσευχές κάνω στο όνομα σου δεν θα έφυγες απτό πλευρό μου ποτέ,όσο σε αγάπησα εγώ κανείς δεν θα σε αγαπήσει,όσο σε περίμενα εγώ κανείς δεν θα σε περιμένει,μακάρι να ήταν όλοι εκείνη που σε έφεραν στην ζωή δίπλα σου μακάρι να έκαναν τα όνειρα σου πραγματικότητα και ας μην υπήρχα πλάι σου, μακάρι να μην σου έδιναν σπαθί αλλά αγάπη,μακάρι να ήσουν ευτυχείς και μακριά μου παρα στρατιώτης και δίπλα μου...
Τραβήχτηκε μακριά της χτυπώντας το χέρι του πάνω σε ένα ξύλινο έπιπλο...
<< Απτο να σε χάσω βοήθησε με να χαθώ πρώτη,αν δεν πιστέψεις εσύ στην αγάπη μου δεν θα πιστέψει κανείς...
Γύρισε απότομα στο μέρος της τραβώντας την πάνω στο κορμί του..
<< Ένας στρατιώτης ζει με μισή ζωή το γνωρίζω ήμουν πάντα ένας άντρας στο πεδίο μιας μάχης,με αγαπάς το γνωρίζω το γνωρίζω ανάθεμα,...
Το χέρι του χάιδεψε απαλά το μάγουλο της
<< Φοβάσαι μην με χάσεις και φοβάμαι πως αν χαθώ θα χάσω και εγώ εσένα,ζω στον κίνδυνο γιατί έτσι με έμαθε η ζωή μου, ποτέ μα ποτέ δεν θα σε αφήσω να αμφιβάλλεις γι'αυτόν τον έρωτα,ποτέ δεν θα σε αφήσω να φοβηθείς στο πλάι μου,ποτέ στην ζωή μου δεν με ένοιαζε αν ο κόσμος που ζει στο ψέμα πονάει,όταν έμαθα όμως πως πονάς εσύ,το ψέμα δεν ήταν ο κόσμος αλλά ο κόσμος που εγώ είχα φτιάξει,όταν έμαθα πως πονάς η καρδιά μου έσπασε,είπα ήταν αρρώστια και ήμουν άρρωστος, όταν χαμογελασες πέθανα,είπα είναι τεχνη και εγώ ζωγράφος της, όταν σε φίλησα είπα είναι αγάπη και εγώ ερωτευμένος μαζί της..δεν μπορώ να εκφράσω όσα νιώθω διότι τα συναισθήματα των ανθρώπων είναι θύελλες τα δικά μου φουρτούνα,δεν χρειάζομαι τα λόγια μου απέναντι σου, θέλω μονάχα να σου δείχνω,θέλω να νιώθεις,μα με νιώθεις....
Τον πλησίασε Φέρνοντας το κορμί της πάνω απτό δικό του σκύβοντας απαλά στο αυτί του..
<< Σε θέλω!!!
Τα μάτια του χαμήλωσαν ενώ τα χέρια του έδεσαν γύρο της ...η Ασία με ένα ξαφνικό τίναγμα του κορμιού της λύθηκε απτά δεσμά του τρέχοντας μακριά του τότε τον ένιωσε να την ακολουθεί τρέχοντας πίσω της..το γέλιο της δεν μπορούσε να ακουστεί παράνομο σαν ψίθυρος στα ίδια της τα αυτιά ,αυτό όμως δεν κράτησε για πολύ καθώς περίεργα βλέμματα έπεσαν πάνω της ,Γύρισε ξαφνιασμένη βλέποντας τον Τζέιμς σταματημένο κρατώντας με σμιγμενα φρύδια τον σταυρό στο λαιμό του..
<< Ει μικρέ ξέχασες να γυαλισεις τα παπούτσια του βάρβαρου,
Φώναξε με τόλμη ένας άντρας...τότε ο θυμός του Τζέιμς βγήκε ξανά στην επιφάνεια..
Πλησίασε τον άντρα σηκώνοντας το πόδι στο μέρος του
<< Θες πραγματικά κάποιος να πλύνει της μπότες μου;ξεκινα με το στόμα αγγλε..
Το χαμόγελο της Ασίας αστραψε κρυφά στα χείλη της...
Ο άντρας χλωμιασε ενώ ο Τζέιμς επέμεινε τραβώντας ένα κοφτερό μαχαίρι μέσα απτην μπότα του..
<< Βαρβαρε αυτό δεν είναι αστείο!!!
Ο Τζέιμς κόλλησε με φόρα το μαχαίρι πάνω στον λαιμό του άντρα..
<<Όχι πολλά λόγια αγγλε ,κάνε την δουλειά που ξέρεις καλύτερα...
Εκείνος γεμάτος φόβο έσκυψε αρχίζοντας να καθαρίζει την μπότα του Τζέιμς με την γλώσσα του...
Πριν όμως ο φρουρός καταφέρει να κάνει και την δεύτερη μποτα ο Τζέιμς τράβηξε τα πόδια του μακριά κοιτάζοντας τους άντρες με θυμό..
<< Μείνε μακριά από αυτό το αγόρι αλλιώς θα σε σκοτώσω...
Η Ασία γύρισε την πλάτη της στους άντρες ετοιμη να φύγει όταν η απαλή φωνή του Τζέιμς την σταμάτησε..
<< Όμορφη!!
Γύρισε ξαφνιασμένη από την φράση του όταν τον είδε με σκυφτό κεφάλι να φεύγει χαμογελαστός....Η καρδιά της δίπλα του ήταν ένας ζωντανός καμβάς...
Η καρδιά του δίπλα της ένα πινέλο να χρωματίζει την δική της..
Τα μάτια της έμοιαζαν με θάλασσες..
Τα μάτια του με κύμα...
Τα χείλη της η άνοιξη
Τα χείλη του γραμμή των δικών της...
Τα χέρια της έκρυβαν σημάδια
Ενώ τα δικά του την αρχή της πληγής..
Εκείνη ήταν η θλίψη
Και εκείνος κομμάτι της
Τον αγαπούσε με τα βάρη της ζωής του..
Την αγαπούσε γιατι ήταν ο εαυτός της..Κάθησε κουρασμένη αφού είχε καθαρίσει ολόκληρο το κελάρι, κάτω από έναν ίσιο κοιτάζοντας την ομορφιά των λουλουδιών,
Κοίταξε δεξιά και αριστερά της την μοναξιά και ύστερα σήκωσε το κουρασμένο Κορμι της κάνοντας μια απαλή στροφή..
Το καπέλο άθελά της έπεσε αφήνοντας τα μακριά μαλλιά της εκτεθειμένα εκείνη όμως δεν το πρόσεξε,έκανε στροφές με κλειστά μάτια μυρίζοντας το άρωμα από τις τουλίπες και τα ρόδα...έχασε την γη και τους ήχους των ανθρώπων, έχασε την πραγματικότητα ταξιδεύοντας στον δικό της παράδεισο,σε έναν παράδεισο που κανείς δεν μπορούσε να κατανόηση εκτός εκείνη...τα όνειρα της δεν άργησαν να σταματήσουν καθώς δύο αντρικά χέρια έδεσαν γύρο από την μέση της κάνοντας την να πέσει στην γη αντιλαμβανόμενη πως έχασε το καπέλο της..
KAMU SEDANG MEMBACA
VIKINGS - εισαι δικιά μου
Romansaτο αίμα κυλούσε απτής φλέβες της ίδιας μας της γης, χιλιάδες αστέρια έλαμψαν στον ουρανό καθώς νεκρή πολεμιστές μας οδηγούνταν στην βαλχαλα στην μεγαλύτερη κατοικία μέσα στο Άσγκαρντ,που για τους χριστιανούς σήμαινε παράδεισος,εκεί που η ψυχές έβρισ...