Το φαγητό μπήκε με προσοχή στο τραπέζι και όλα τα παιδιά έσπευσαν να φάνε καθιζοντας απαλά λέγοντας ψιθυριστά την προσευχή τους...
Η Ασία κοίταζε τον άντρα που αγαπούσε να κάθεται με απαλές κινήσεις δίπλα στον γιο του κοιτάζοντας τον φευγαλέα δίχως το παιδί να καταλάβει..
Κάτι μέσα της ούρλιαξε από πόνο..
Κάθησε απέναντι του βάζοντας μια μικρή μπουκιά φαγητό στα χείλη της.. τότε τα μάτια του υγρά έπεσαν πάνω στα δικά της
<< Τζέιμς μου;
<< Ναι μαμά;
Η Ασία γύρισε ξαφνιασμενη στο παιδί της το οποίο ακούγοντας το όνομα πίστεψε πως ήταν μονάχα το δικό του..
<< Φάε όλο σου το φαγητό γιε μου....
Τα μάτια της έπεσαν στο πρόσωπο του Τζειμς..
Κοίταζε το φαγητό με ένα κενό βλέμμα δίχως να βάλει μπουκιά στο στόμα του
<< Γιατί δεν τρως;
Το βλέμμα του έπιασε το δικό της πάνω του..
<< Γυναίκα δώσε την τροφή μου στον γι....
Έκοψε την φράση του πριν να ήταν πολύ αργά ,πριν γκρεμίσει τα όνειρα του ίδιου του γιου..
<< Δώσε το φαγητό στα παιδιά δεν πεινάω..
<< Πως;τι θα πει δεν πεινάς μια ολόκληρη μέρα δίχως φαγητό και δεν πείνας;
<< Έχω συνηθίσει γυναίκα , δώσε το φαγητό μου στα παιδιά το έχουν περισσότερο ανάγκη από εμένα...
Πέρασε από δίπλα της ξαπλώνοντας κουρασμένα στον γκρίζο καναπέ, αυτό την έκανε να σμίξει με φόβο τα φρύδια της..
<< Παιδιά μου φάτε καλά καλά έχω μια δουλειά εγώ..
Είπε καθώς πήρε το πιάτο της στα δύο της χέρια πλησιάζοντας τον..
Κάθησε δίπλα του προσπαθώντας να τον κάνει να φάει ,
Μα ήταν αδύνατον τα χείλη του δεν άνοιξαν,έμεινε με μια κενή έκφραση..
<< Τζέιμς; Σε ικετεύω για εμένα...
Άφησε τον πιεσμένο αέρα να βγεί απτά πνευμόνια του κοιτάζοντας την με αγανάκτηση..
Σήκωσε το κορμί του πάνω ανοίγοντας το στόμα του ώστε να του δώσει μια μικρή μπουκιά φαγητού,τότε τα χέρια του έσφιξαν την κοιλιά του σμίγοντας τα φρύδια του..
<< Τζέιμς?
<< Όχι άλλο !!δεν πεινάω ,
Έκλεισε τα μάτια του ξαπλώνοντας πίσω στα απαλά σεντόνια του...
<< Είσαι άρρωστος?
Ένα απαλό χαμόγελο φώτισε τα χείλη του
<< Άρρωστος; εγώ; Όχι γυναίκα...
<< Θα φωνάξω γιατρό..
<< Όχι!!!δεν χρειάζεται είμαι καλά..
<< Νιώθεις καλά;
<< Μμμ...
Σηκώθηκε γεμάτη θλίψη να κοιτάξει αν τα παιδιά είχαν φάει όταν τα μάτια του έκλεισαν παλεύοντας για αέρα...
Ενώ μόλις η Ασία τον πλησίασε ξανά σηκώθηκε μπροστά της ανακατεύοντας με τα χέρια του τα μαλλιά του..
<< Θα μπορούσα να βοηθήσω μια γυναίκα με της δουλειές του σπιτιού;
<< Πως ; Όχι δεν ..
<< Σςςς,απλά πες μου τι μπορώ να κάνω..
Τα μάτια της άνοιξαν Διάπλατα, δεν πίστευε ολα όσα άκουγε
<< δεν φαίνεσαι καλά ,θα φροντίσω και εσένα και το σπίτι,είμαι η γυναίκα σου...
Το ξαφνιασμενο του βλέμμα βρήκε το δικό της..
<< Που ειναι η σκάφη γυναίκα;
<< Στην κουζίνα μα γιατί ρωτάς;
Την προσπέρασε γεμίζοντας την σκάφη ζεστό νερό και σαπούνι,
<< Τζέιμς τι κάνεις εκει
<< Μπορώ να πλύνω τα ρούχα των παιδιών μου;
Δίχως δεύτερη σκέψη τα δάκρυα της έπεσαν στο μάγουλα της,είπε παιδιά του ακόμα και τα ορφανά παιδιά τα οποία ζούσαν μοναχά στους δρόμους...
<< Πως είπες;
<< Μπορώ να πλύνω τα ρούχα των παιδιων μου;
Δίχως να βγάλει δεύτερη λέξη απτά χείλη της του έδειξε τα ρούχα στο ψάθινο καλάθι...
<< Ευχαριστώ...
Της είπε κάνοντας την να νιώσει ένα έντονο φτερούγισμα στην καρδιά...
Τα χέρια του έτριβαν με δύναμη τα ρούχα ώστε να φύγουν η έντονοι λεκέδες..
Τα παιδιά μαζεύτηκαν γύρο του αγκαλιάζοντας τα δυνατά πόδια του..
<< Είστε τόσο καλός άνθρωπος..
Τα ρούχα του έπεσαν από το χέρι κοιτάζοντας το κενό μπροστά του..
VOUS LISEZ
VIKINGS - εισαι δικιά μου
Roman d'amourτο αίμα κυλούσε απτής φλέβες της ίδιας μας της γης, χιλιάδες αστέρια έλαμψαν στον ουρανό καθώς νεκρή πολεμιστές μας οδηγούνταν στην βαλχαλα στην μεγαλύτερη κατοικία μέσα στο Άσγκαρντ,που για τους χριστιανούς σήμαινε παράδεισος,εκεί που η ψυχές έβρισ...