Κοίταζε κουρασμένη το τζακι καθώς το χιόνι άφηνε μια έντονη παγωνιά στα κόκαλα σου,όταν τα χέρια του έδεσαν γύρο απτήν μέση της με τρυφερότητα...
<< Έλα θέλω να σου δείξω κάτι...
Γύρισε ξαφνιασμένη Κοιτάζοντας τα όμορφα σκοτεινά του ματια..
<< Που θα με πας?
<< Σημασία δεν έχει το που ,αλλά ότι σε αυτήν την διαδρομή θα είμαστε μαζί...
Τον αγκάλιασε σφιχτά φιλώντας του απαλά τα μάγουλα....
Φόρεσαν τις καπες τους βγαίνοντας γεμάτοι από χαρά στο παγωμένο χιόνι,το παιδικό χαμόγελο στα χείλη του την έκανε να τον ερωτευτεί ξανά , έκανε στροφές μπροστά της κρατώντας το χιόνι μέσα στα χέρια του,,το χαμόγελο του γινόταν ακόμη ποιο πλατύ καθώς η κουκούλα ισιωνε την φράντζα των μαλλιών του κρατώντας την πάνω απτά μάτια του...
<< Σου εχω πει πόσο λατρεύω το χιόνι Ασία?
Τα μάτια της αστραψαν...
<< Εγω λατρεύω εσένα...
Του ειπε χαμογελώντας του πλατιά,τότε εκεινος τρέχοντας την σήκωσε στην αγκαλιά του συνεχίζοντας το βάδισμα του...
<< Έχω να σου δείξω κάτι πολύ σημαντικό για εμένα...
Περπατούσε κρατώντας την στην αγκαλιά του δύο ολόκληρες ώρες μονάχα όταν έφτασαν την άφησε να πατήσει στο κρύο έδαφος,
Τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα!!!!είχαν ανέβει στο βουνό ανάμεσα από μια φωτεινή σπηλιά η οποία σου χάριζε τον παράδεισο,το έδαφος ήταν πάγος ενώ πίσω Άπτον πάγο κρυβόταν μια πανέμορφη γαλάζια λίμνη η οποία σου έδινε την παγωμένη της εικόνα, μία εικόνα από χρώμα και μεγάλα κομμένα ξύλα τα οποία είχαν πέσει μέσα της ,ο Τζέιμς την τράβηξε πάνω στον πάγο κρατώντας την σφιχτά καθώς τα πόδια έχαναν την ισορροπία...<< Τζέιμς θα !!θα πέσω...
Την αγκαλιασε κάνοντας κύκλους μαζί της πάνω Άπτον πάγο...
<< Όσο σε κρατάω δεν πρόκειται ποτέ να πέσεις,έλα χόρεψε μαζί μου..
Της έπιασε σφιχτά τα χέρια τραβώντας την πίσω του ,την έφερε στο κέντρο του πάγου κάνοντας την μια απότομη στροφή,το φόρεμα της τινάχτηκε ανέμελα καθώς γλιστρούσε κρατώντας τον...
Κάνοντας στροφές ο ένας γύρο Άπτον άλλον ένιωσαν ακόμη ποιο ερωτευμένοι ,
<< Τζέιμς;
<<Ασία;
<< Σε ευχαριστώ...
Της χαμογέλασε τραβώντας την στην αγκαλιά του..
<< Εγώ ευχαριστώ Ασία ...
Βγήκαν με προσοχή πάνω Άπτον πάγο μένοντας μονάχα για να τον κοιτάξουν..
<< Σε αυτό το μέρος ερχόμουν μονάχα για να ξεχάσω,στην αρχή έπεσα χτυπησα,μα στο τέλος έμαθα να υπάρχω πάνω απτό γυαλί δίχως να κινδυνεύει να το σπάσω,έλεγα στον εαυτό μου πως ο πάγος ήταν γυναίκα και εγώ με προσοχή δεν έπρεπε να τον πληγώσω,έτσι έμαθα να τραβάω τα πόδια μου πάνω του δίχως να πέφτω,
<< Είσαι τόσο όμορφος άντρας το ξες;
≤< η ομορφιά δεν αξίζει,η ψυχή αξίζει,εκεί είμαι όμορφος Ασία;
<< Ο ομορφότερος...
Έσκυψε αργα στο μέρος της φιλώντας με υπομονή τα χείλη της...
<< Πάμε στα παιδιά μας...
<< Θα συμφωνήσω...
Δύο ώρες μετά έφτασαν στο χωριό μα πριν φτάσουν στο καλύβι του Όλαφ η Ασία σταμάτησε μπροστά από ένα πάγκο με πράσινα Μηλα!!!
Ο Τζέιμς γύρισε ξαφνιασμένος Κοιτάζοντας το αθώο βλέμμα της..πλησίασε τον πάγκο κοιτάζοντας τον άντρα με σοβαρότητα..
<< Θα τα αγοράσω όλα ,
Τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα..
<< Όλα τζειμς?μα?
<< Όλα θα τα αγοράσω στην γυναίκα μου....θα πάρω το κάρο και ύστερα θα στο φέρω...
Είπε με αυστηρό ύφος στον άντρα..
<< Μάλιστα αρχηγέ...
Ο Όλαφ ο οποίος βγήκε με τα παιδιά θέλοντας να τα επιστρέψει, συνάντησε τον γιο του ο οποίος κρατούσε ένα κάρο γεμάτο μήλα...
<< Τζέιμς;τι στην ευχή είναι όλα αυτά τα μήλα γιε μου;
<< Της γυναίκας μου είναι..
Τα μάγουλα της Ασίας άλλαξαν χρώμα....
Ενώ τα μάτια του Τζέιμς κοίταξαν άλλο ένα κάρο γεμάτο καρότα τότε την τράβηξε μαζί του σε εκείνο το κάρο..
<< Ξέρω πόσο σου αρέσουν τα καρότα,, νεαρέ τα αγοράζω φέρτα αργότερα στην καλύβα
<< Φυσικά κύριε...
Η Ασία μένοντας ήσυχη του έριχνε ερωτευμένες ματιές...
<< Θέλεις να πάμε σπίτι μας ?η θέλεις να μην πάμε?
<< Θέλω μονάχα να είμαστε μαζί...
Τα μάτια του τότε αστραψαν...
Έτρεξε σηκώνοντας την κόρη του απο το ενα χέρι και τον γιο του από το δεύτερο ...
<< Πατέρα θα μιλήσουμε αύριο έχω κάτι σημαντικό να πράξω απόψε, ξέρεις τι μερα είναι σωστά?
<< Ξέρω γιε μου!!!!
Ειπε χαμογελώντας ο Όλαφ...Γύρισαν στην μικρή τους καλύβα μα δεν είχαν σκοπό να μείνουν για αρκετή ώρα...
Τον παρατήρησε να βάζει μέσα σε ένα καλάθι μια στάμνα με νερό μερικές ελιές ,μήλα ,ψωμί, τυρί,και ένα κομμάτι αγριογούρουνο το οποίο τύλιξε σε ένα καθαρό πανί και το τοποθέτησε στο καλάθι,η Ασία τον κοίταζε χαμένη σε σκέψεις..
<< Τζέιμς για ποιον είναι όλα αυτά?
≤≤ για εμας..
<< Που θα πάμε νύχτωσε..
Της χαμογέλασε αφήνοντας το καλάθι στο έδαφος πιάνοντας ένα καθαρό σεντόνι και μερικές γούνες τις οποίες φόρεσε στους ώμους των παιδιών του...
<< Καιρός να σας μάθω τις αξίες τις Σκανδιναβίας...
Έσμιξε τα φρύδια της βάζοντας την γούνα της , και ύστερα σηκωσε την κόρη της στην αγκαλιά της..ενώ ο Τζέιμς τον γιο του..
Βγήκαν έξω από την ζέστη τους καλύβα ανεβαίνοντας στον ψηλότερο λόφο πάνω σε ένα παλαιό καρο,ενώ όταν έφτασαν έστρωσαν το σεντόνι πάνω σε μια ψηλή βουνοκορφή ανάβοντας φωτιά θέλοντας να ψήσουν το κρέας,τα γέλια ευτυχίας έκαναν την καρδιά του Τζέιμς να χτυπήσει δυνατά,η μυρωδιά του ψητου σε συνοδεία με τα άστρα και τα παιδιά του που έτρωγαν ψωμί με ελιές ,του έφερε μονάχα χαρά, σήκωσε το βλέμμα του στον ουρανό τραβώντας τα χείλη του σε ένα πλατύ χαμόγελο..
<< Ασία ? σήκωσε αργά τα μάτια σου στον ουρανό και τοτε θα καταλάβεις τον λόγο που σε έφερα εδώ...
Τα μάτια της σιγά σιγά υψώθηκαν στον ουρανό αντικρίζοντας χρώματα να παίζουν μαζί με τα άστρα,η καρδιά της άρχισε να χτυπάει έντονα μέσα Απτό στήθος της...
<< Τζέιμς;
<< Ο ουρανός βγάζει χρώμα διότι είναι βαθιά ερωτευμένος με αυτόν τον τόπο, ακριβώς όπως εγώ εσένα, είμαι τόσο ερωτευμένος που η σημασία της ζωής μου εξαιτίας σου γέμισε χρώμα..
Ξάπλωσαν όλοι μαζί αγκαλιασμενοι Κοιτάζοντας τον ουρανό πάνω τους με τις καρδιές του να χτυπάνε σαν τρελές...ενώ ύστερα σε συνοδεία της φωτιάς έφαγαν ψητό αγριογούρουνο με τυρί και ελιές , κοιτάζοντας ο ένας τον άλλον με ευτυχία...
VOCÊ ESTÁ LENDO
VIKINGS - εισαι δικιά μου
Romanceτο αίμα κυλούσε απτής φλέβες της ίδιας μας της γης, χιλιάδες αστέρια έλαμψαν στον ουρανό καθώς νεκρή πολεμιστές μας οδηγούνταν στην βαλχαλα στην μεγαλύτερη κατοικία μέσα στο Άσγκαρντ,που για τους χριστιανούς σήμαινε παράδεισος,εκεί που η ψυχές έβρισ...