save me

1.5K 171 12
                                    

Ο Τζέιμς κλείστηκε στην δική του καμπίνα πέφτοντας κουρασμένα στο κρεβάτι του,ενώ με αρκετό κόπο έβγαλε την μπλούζα του και το παντελόνι του θέλοντας να κλείσει ελάχιστα τα μάτια του,ένα απαλό κάψιμο στο στήθος τον έκανε να ρίξει τα μάτια του στης μελανιές στο σώμα του από της γροθιές της, έσυρε το χέρι του και άγγιξε της μελανιές του με ένα κουρασμένο βλέμμα...έπεσε πίσω στα καθαρά σεντόνια κλείνοντας τα μάτια του,ενώ άφησε την ανάσα του να βγεί απαλά απτά πνευμόνια του..
........
Η Ασία κοίταζε τον δίσκο μπροστά της με αηδία, σαρδέλες και κάτι το οποίο θύμιζε πουρέ μα είχε ένα βαθύ πράσινο χρώμα, δίνοντας μια γερή κλωτσιά έριξε τον δίσκο κάτω πέφτοντας πίσω στα απαλά της σεντόνια,ένα δάκρυ έπεσε απτά μάτια της και με απότομη κίνηση σηκώθηκε να μαζέψει το φαγητό που έριξε με αγένεια στο έδαφος,το φαγητό ήταν του θεού,μόλις το μάζεψε με τα χέρια της και άφησε τον δίσκο πάνω σε ένα ξύλινο τραπεζάκι σκαλισμένο έχοντας πάνω του κρανία έκανε ένα βήμα πίσω και παρατήρησε πως η καμπίνα της δεν είχε μπάνιο για να πλυθεί... χτύπησε παραπονεμένα την πόρτα μα όλοι κοιμόντουσαν και κανείς δεν νοιάστηκε να της ανοίξει,ήταν λερωμένη και χρειαζόταν να πλυθεί,δεν είχε μάθει σε αυτήν την ζωή και δεν μπορούσε να καταλάβει πόσο άγριοι ήταν αυτή η άντρες, βίαζαν γυναίκες έχοντας τες στο κρεβάτι τους παρά την θέληση τους,πόσο πονούσε αυτό!!! άραγε εκείνος θα της το έπραττε αυτό?θα την είχε κάθε νύχτα στο κρεβάτι του και μετά θα την πετούσε σε κάποια ξεχασμένη θάλασσα?γιατί ζούσε αυτήν την μέρα;γιατί εκεί που είχε μια οικογένεια βρέθηκε στα χέρια ενός άντρα που η ματιά του έμοιαζε όπως η κόλαση!!!γιατί έμεινε ξαφνικά τόσο μόνη ; Έβαλε δυνατά κλάματα και αποκοιμήθηκε έτσι λερωμένη με το ερώτημα να γυρίζει στο μυαλό της τι κακό είχε κάνει....

....
Ο Τζέιμς ξυπνούσε πάντα πρίν να κάνει την εμφάνιση του ο ήλιος στον ουρανό ,,λάτρευε να τον βλέπει να ανεβαίνει σιγά σιγά ψηλά λάτρευε το παιχνιδιάρικο χρώμα που έκανε στα μάτια του,,αυτή την ημέρα όμως δεν περίμενε τον ήλιο να φτάσει εκεί ψηλά ,άνοιξε απαλα το δωμάτιο της και την βρήκε να κοιμάται με λερωμένα χέρια και φόρεμα ενώ ο δίσκος με το φαγητό το μισό ήταν ριγμένο στο ξύλινο δάπεδο και το υπόλοιπο μαζεμένο στον δίσκο.. πέρασε μέσα στο δωμάτιο και κάθησε δίπλα της παραμερίζοντας της μαλλιά και κοιτάζοντας το όμορφο πρόσωπο της.. έσμιξε τα φρύδια του και κοίταξε τα κόκκινα μεγάλα χείλη της , ρίχνοντας το χέρι του απαλά πάνω τους , αγγίζοντας τα!!!!!η Ασία μετακινήθηκε ενώ μουρμουρισε κατι ψιθυριστά ανοίγοντας τα χείλη της ελάχιστα μπροστά του...η επυθιμια να σκύψει και να τα φιλήσει αστραψε στο μυαλό του μα για κάποιον καταραμένο λόγο δεν μπορούσε να το κάνει... Σηκώθηκε και απομακρύνθηκε από κοντά της μαζεύοντας τον δίσκο και τα φαγητά από το έδαφος...
Ύστερα την πλησίασε ξανά προσπαθώντας να την ξυπνήσει για να πλυθεί εκείνη όμως άνοιξε τρομαγμένη τα μάτια της και τον βρήκε σκυμμένο από πάνω της αυτό της έκοψε την ανάσα και την έκανε να σηκωθεί αστραπιαία και να κατέβει απτό κρεβάτι μακριά του....
Ο Τζέιμς έσμιξε τα φρύδια του και προσπάθησε να την πλησιάσει​ πηγαίνοντας από την απέναντι μεριά μα η Ασία άρχισε να τρέχει περνώντας απτην ανοιχτεί πόρτα,ο Τζέιμς δεν έτρεξε να την πιάσει έκανε νόημα με το βλέμμα του σε κάθε άντρα στο καράβι να μην την αγγίξει...έτσι εκείνη έτρεχε νιώθοντας για μια φορά ασφαλής μακριά του..ενώ δίχως δεύτερη σκέψη ανέβηκε πάνω στην κουπαστή και μη περιμένοντας τίποτα από την ίδια της την ζωή έπεσε μέσα στο μαύρο νερό...
Ο Τζέιμς κοιτάζοντας την από μακρια άνοιξε τα μάτια του διάπλατα μια φλέβα άρχισε να τρέμει στον λαιμό του...

VIKINGS - εισαι δικιά μουOù les histoires vivent. Découvrez maintenant